Ik kom wel in je omgeving wonen ;-)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:58 schreef Luxuria het volgende:
Dat lijkt me echt super zo'n feestje! Ik vind het zo jammer dat ik niemand uit mijn omgeving ken die net zo is als ik, ik ga er ook niet alleen heen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:58 schreef Luxuria het volgende:
Dat lijkt me echt super zo'n feestje! Ik vind het zo jammer dat ik niemand uit mijn omgeving ken die net zo is als ik, ik ga er ook niet alleen heen.
als je op de partyflock site leest, zul je zien dat er best heel veel mensen alleen gaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:31 schreef KingLeopold het volgende:
[..]
Ik kom wel in je omgeving wonen ;-)
Maar serieus...beter met 4-5 gaan. Dan deel je de nieuwigheid tenminste tussen meer mensen. Met twee mensen heb je teveel wisselwerking. Als 1 het niet leuk vindt dan maakt die de ander gek etc.
Je kan idd ook alleen gaan. Al lijkt me dat minder. 1x met 4 geweest en dat was goed...Ik zou zelf nooit alleen gaan. Als vrouw alleen lijkt me het nog minder fijn als je er naartoe gaat uit nieuwschierigheid.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:53 schreef weekontol het volgende:
[..]
als je op de partyflock site leest, zul je zien dat er best heel veel mensen alleen gaan.
het filmpje van bnn was echt top
Dat maakt het weer wat duidelijker inderdaadquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:51 schreef Adolecens het volgende:
Kan van alles zijn. Bedenk wel dat er meer fetish is op dit soort feesten, dan een parenclub. Je ziet ook wel uniformpjes. Stwewardess, piloot, zusterpakje, corset, kousen, pvc, leer, lak, latex.
Uniformpakjes zijn niet zo duur. Een netshirt en passende onderkleding voor de man ook niet. Maar in alleen een boxershort oid maakt het wel lastig.
Shit wist niet dat het zaterdag was..had een vrij weekend en had er wel zin in gehadquote:Op maandag 16 november 2009 17:11 schreef Adolecens het volgende:
Kick ende schop!![]()
Wie is er geweest zaterdag?? En hoe was het??
Zal wel april 2010 worden. Zie de PM wel verschijnen t.z.t.quote:Op maandag 23 november 2009 16:41 schreef zeemonster het volgende:
Het ligt aan mijn bui hoe heftig ik het maak.. Dit soort feestjes hebben altijd wel mijn aandacht gehad .. wanneer is het volgende feestje van Wasteland? Dan houdt ik je misschien wel aan je woord
Dealquote:Op maandag 23 november 2009 17:08 schreef KingLeopold het volgende:
[..]
Zal wel april 2010 worden. Zie de PM wel verschijnen t.z.t.
Kan ik mijn Romeinse Ridderpak weer uit de kast halen
En wat trek jij aan? Een rubberen grieks godinnenpakje?quote:
Zou niet eens zo een gek idee zijn. Maar dan wel zonder pics. Fok goes kinky.quote:
Mee eensquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:22 schreef KingLeopold het volgende:
[..]
Zou niet eens zo een gek idee zijn. Maar dan wel zonder pics. Fok goes kinky.
Ik ben wel van plan te gaan, alleen mag mijn omgeving dat niet weten. Je weet hoe omgevingen kunnen zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |