Vast uit enthousiasme ... niet uit serieuze interesse naar de mening van Fokkers.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
Geen idee, hij vroeg het aan ons.
Nee denk dat hij voor Ed Roth's Mysterion gaat ,Orbitron is tenslotte ook boven water gekomen.quote:
Hey, mis ik nu opeens uit het lijstje?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Turq en Pas en Invine zijn pas lijnrechters. Kankeren op iemand die een projecttopic opent maar zelf niets doet :'0
Jah logisch, want dan krijgt ie een linkse direkte als hij zo bijdehand doetquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:31 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Hey, mis ik nu opeens uit het lijstje?
Turq is redelijk druk bezig met auto's heb ik het idee.
En dat iemand geen project-topic opent betekend niet dat er niets gedaan word.
Krea is overigens IRL een heel geschikt persoon.
Nou dat idee heb ik niet totdat ik foto's zie.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:31 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Hey, mis ik nu opeens uit het lijstje?
Turq is redelijk druk bezig met auto's heb ik het idee.
En dat iemand geen project-topic opent betekend niet dat er niets gedaan word.
Krea is overigens IRL een heel geschikt persoon.
Doequote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:14 schreef Barcaconia het volgende:
ik kan hier 3 A4-tjes typen
Ik wil best een topic openen over mijn auto, maar in tegenstelling tot andere mensen ga ik er niks aan veranderen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Turq en Pas en Invine zijn pas lijnrechters. Kankeren op iemand die een projecttopic opent maar zelf niets doet :'0
quote:
Jij hier ook nogquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:56 schreef Koepert het volgende:
[..]Hahahhaha...
Wat ben jij ook een ongelooflijke klapjosti...
Alleen maar onzinnig commentaar en gezeik op anderen maar owee als ze aan je playmobil-wagen komen...
Omdat je niks zinnigs weet te zeggen ga je jezelf belachelijk maken door zoiets te zeggen. Kom op je bent 27(?) en je gedraagt je als een puber van 15-16. Accepteer dat mensen jouw wagen niet mooi vinden ipv none stop in de verdediging te gaan.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:08 schreef invine het volgende:
[..]
Omdat je niks zinnigs weet te zeggen ga je jezelf belachelijk maken door zoiets te zeggen. Kom op je bent 27(?) en je gedraagt je als een puber van 15-1612-13. Accepteer dat mensen jouw wagen niet mooi vinden ipv none stop in de verdediging te gaan.
Als je zulke opmerkingen plaatst, verwacht ik eigenlijk dat je zelf ook wel wat kritiek kunt incasseren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:51 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Zie het als gezonde haat., je hoort gewoon niet geholpen te worden met een bederflijk stuk plastic als dat ding van jou.
![]()
on-topic:quote:Wat gij niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Bahai-geloof:
" Hij moet voor anderen niet wensen wat niet voor zichzelf wenst, noch beloven wat hij niet nakomt."
Boek van Zekerheid, blz 109-110
Boeddhisme:
"Kwets anderen niet op wijzen die gij zelf kwetsend zoudt vinden."
Udana-Varqa, 5:18
Christendom:
"En gelijk gij wilt dat de mensen u doen, doet gij hen evenzo."
Lucas 6:31
Confucianisme:
"Het is zeker het hoogste van liefdevolle vriendelijkheid: doe niet tegen anderen wat gij niet wilt dat zij tegen u doen."
Analects KV, 23
Hindoeisme:
"Dit is de som van alle ware rechtvaardigheid: handel met anderen zoals gij zelf behandeld wenst te worden. Doet uw naaste niets wat gij hem later niet wenst te doen."
Mahabharata
Islam:
"Geen van u is een gelovige totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
Sunni
Jodendom:
"Wat onaangenaam voor u is, doe dat ook niet tegen uw medemens. Dat is de gehele Wet, al het andere is commentaar."
De Talmoed, Shabbat, 51a
Zoroastrisme:
"Slechts die geaardheid is goed die niet aan een ander zal doen wat niet goed is voor zijn eigen zelf."
Dadistan-i Dinik, 94:5
Samenvatting zonder religieuze inhoud : "Wees geen klootzak" (Michael Flocker)quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:11 schreef green_power het volgende:
Zeg `68 heb je deze gare smerige lelijke stinkende tyfusbak nog gekocht, of ben je op de teentjes getrapt door wat van die replies hier? Mocht je dat lelijke veelstegrote zwarte homofiele kankergezwel gekocht hebben, dan zie ik graag de projectfotoos terug.. Ik hou wel van een mooie resto serie
Bij de buren op het w123 forum zitten er ook behoorlijk wat lassers en dat zijn altijd fucking interresante repo`s... Ben benieuwd hoe zo`n zelfdragend bakbeest als dit amerikaanse gedrocht weer in elkaar gebakt en gebraadt wordt zodat er weer een auto die op de sloop had moeten staan door lapwerk van apk naar apk wordt gesleept![]()
Overigens lekkere flamewar hiero...
Zeg `68 heb je deze gare smerige lelijke stinkende tyfusbak nog gekocht, of ben je op de teentjes getrapt door wat van die replies hier? Mocht je dat lelijke veelstegrote zwarte homofiele kankergezwel gekocht hebben, dan zie ik graag de projectfotoos terug.. Ik hou wel van een mooie resto serie
Bij de buren op het w123 forum zitten er ook behoorlijk wat lassers en dat zijn altijd fucking interresante repo`s... Ben benieuwd hoe zo`n zelfdragend bakbeest als dit amerikaanse gedrocht weer in elkaar gebakt en gebraadt wordt zodat er weer een auto die op de sloop had moeten staan door lapwerk van apk naar apk wordt gesleept![]()
goh wat een auto liefhebbers hier kneusquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:11 schreef green_power het volgende:
Precies.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:14 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom komt hier nu opeens uit het niets weer zo'n flamewar van een kutuser met een ochtendhumeurTypisch PTA weer hoor, je had ook gewoon kunnen zeggen dat je het een slecht idee vind en op het kruisje kunnen drukken, maar er moet weer ontzettend hard op de persoon gekankerd worden hier.
Ach, ik ga me er eigenlijk niet verder mee bemoeien, ik kan hier 3 A4-tjes typen maar ik druk ook maar gewoon op het kruisje.
Wacht maar tot je mijn projecttopic ziet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:05 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou dat idee heb ik niet totdat ik foto's zie.
quote:
sjezus man...jij bent echt oudquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb PTA bedacht, opgestart en 2 jaar beheerd. Dat zeg ik dus....lees je eens in.
[..]
Toen je nog Corolla reed.quote:
fixxedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:31 schreef invine het volgende:
Toen galanten nog voor oudere mensen waren..
Een goedkope kutbak om uit elkaar te halen en tupperware op te plakken is dan ook veel belangrijker dan een goed rijdende burgerbakquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
Zal ons dat nou intereseren.
3 auto's voor de deur is natuurlijk veeeel belangrijker dan een koekje bij de koffie
Nee omdat ik je topic niet ga volgenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:47 schreef GizartFRL het volgende:
Geloof me maar.
Oxy zal niet weten wat er gebeurd.
Dat is wordt hopelijk wel een mooie galant.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee omdat ik je topic niet ga volgen
Sluit ik bij deze een weddenschap met je af:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee omdat ik je topic niet ga volgen
Maakt niet uit, je kijkt toch wel ondanks dat je het niet toe gaat geven.quote:
Foutjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:12 schreef invine het volgende:
Gaat niet om gizart maar om oxy, barca.
Deal.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:22 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Sluit ik bij deze een weddenschap met je af:
Als je er niet in leest/post krijg je de projectauto.
Kijk je er wel en en reageer je in of op dat topic, dan krijg ik jouw auto.
Een man een man, een woord een woord.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:22 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
QFT dan maar.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:22 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
QFTquote:
Beetje flauw van em (zeker hoe TS in andermans topic reageert), ben wel benieuwd of dat matzwarte geval een apk beater wordtquote:
Joh kijk eens wat naar het postverleden van `68 dan zie je dat TS juist degene is die een enorme relnicht is.. Dus niet meer als logisch dat je af en toe wat tegengas krijgt toch?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:07 schreef Sounddragon het volgende:
Ghehe.. ik ben al zoooo vaak op mijn smoel gegaan met foto's van auto's die er goed uit leken te zien..; ik ben wel benieuwd, wel verslag doen dan he![]()
Ik kan 68Chev niet helemaal ongelijk geven, maar aan de andere kant hey, dit is FOK! toch ?? Als je geknepen wordt, knijp je gewoon terug en anders negeer je die relnichtjes gewoon een beetje.. maar ik las in PTA FB al dat dat zal geen veranderen op kort termijn; misschien wordt het wel weer wat gesjelliggur, misschien ook niet, dan gaan er vanzelf nog meer mensen weg en sterft PTA nog wat verder af. who will know ??
mee eens..quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:27 schreef Sounddragon het volgende:
Het zijn toch echt de users die de sfeer bepalen, en het zijn de mods die bepalen hoe ver ze dingen laten lopen, ik hang ook al een poosje op FOK!, maar heb een aantal jaren een andere afslag genomen en las hier alleen nog af en toe mee; sind een maandje of 2 ofzo post ik ook weer, en het is idd niet altijd even geweldig met dat gepis over iedereen en je hobby, en alle domme reakties die er over en weer worden gesmeten.. het lijkt af en toe wel een speeltuin hier![]()
Ik ga eens FF de Lincoln wassen, we gaan straks met een trossie V8en een vrouwtje met K vertroetelen die niet zo lang meer heeft![]()
Latorrr
Klopt opzich, maar lees de reacties nog eens over, totaal onnodig en onverwacht zinloos gekanker op de persoon. Dat je een auto afzeikt moet allemaal kunnen, daar heeft 68chev ook van laten zien dat hij er tegen kan, maar zò op de persoon zeiken? Dan zou ik ook weg zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:26 schreef green_power het volgende:
[..]
Joh kijk eens wat naar het postverleden van `68 dan zie je dat TS juist degene is die een enorme relnicht is.. Dus niet meer als logisch dat je af en toe wat tegengas krijgt toch?
Ontopic, ben dus echt benieuwd naar de knutselwaarde van dit apparaat.. Deris iig waarschijnlijk voor de handige Harry nog wel een APK winterbeater van te maken
hmzz,idd..beetje betweter of niet,hij kan incasseren maar dit was even not done.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Klopt opzich, maar lees de reacties nog eens over, totaal onnodig en onverwacht zinloos gekanker op de persoon. Dat je een auto afzeikt moet allemaal kunnen, daar heeft 68chev ook van laten zien dat hij er tegen kan, maar zò op de persoon zeiken? Dan zou ik ook weg zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |