quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
Geen eigen mening?
3 auto's voor de deur is natuurlijk veeeel belangrijker dan een koekje bij de koffie
Persoonlijk verwacht ik dat het meevalt, suspensie en banden rondom vervangen, lagertje hier en daar, remmen een tune-up geven, rem en brandstofleidingen nakijken en dan kan ik al overgaan naar het motorische gedeeltequote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:22 schreef DrDarwin het volgende:
Daar gaat wel enorm veel tijd en geld in zitten...
Je hebt dat ding nog nooit gezien en je weet nu al dat het meevalt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:26 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Persoonlijk verwacht ik dat het meevalt, suspensie en banden rondom vervangen, lagertje hier en daar, remmen een tune-up geven, rem en brandstofleidingen nakijken en dan kan ik al overgaan naar het motorische gedeelte, en kan het dus al als rijdend project beschouwd worden.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja ik denk dat je veel klanten krijgt
Ik weet wat voor techniek er in dat ding zitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je hebt dat ding nog nooit gezien en je weet nu al dat het meevalt?
Hij heb gewoon gelijk gast . Jij kan niet op de foto zien in welke staat de auto verkeerd .quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:30 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik weet wat voor techniek er in dat ding zit... het is geen rocketscience ofzo, GM had in de jaren '60 standaarden die zowel gelijk waren voor Chevrolet, Buick, Pontiac en Oldsmobile.
Hij zegt toch 'verwacht'?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Misschien moet je Oxy eens uitnodigen, zo´n oude yank is toch weer eens wat anders.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:28 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Als ik mijn klanten dan direct een visitekaartje geef van supertuner Oxy, dan zal ik zeker serieus genomen worden
Klopt. Maar de manier waarop hij dat wegwuift...alsof hij een paar lagertjes hier en daar wat moet vervangen en de remmen opkalefateren en klaar. Misschien zijn de dorpels van binnen wel verrot. Zoals ik al zei: ga eerst eens kijken en kom dan terug.quote:
Nee dank je ik heb helemaal niets met Amerikanen, waar een zo groot mogelijk blok in moet. Geef mij maar een Evo met 2 litertjes maar met allemaal elektronicaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:35 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Misschien moet je Oxy eens uitnodigen, zo´n oude yank is toch weer eens wat anders.
Het ligt al bijna in de categorie stoommachine´s.
Misschien wel, maar deze mijnheer heeft lastechniek geleerdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Klopt. Maar de manier waarop hij dat wegwuift...alsof hij een paar lagertjes hier en daar wat moet vervangen en de remmen opkalefateren en klaar. Misschien zijn de dorpels van binnen wel verrot. Zoals ik al zei: ga eerst eens kijken en kom dan terug.
Oh diequote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:35 schreef 68Chevelle het volgende:
leuk detail overigens, de motor die erin zit is de wereldberoemde Aluminium 215, oftewel hetzelfde blok die Buick gemaakt heeft voor de Rover V8 3500
Nou dan koop je hem toch!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:37 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Misschien wel, maar deze mijnheer heeft lastechniek geleerd
..//edit.....t is de energie niet waard....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, persoonlijk heb ik liever dat ik de auto's waarmee ik rij ook snapquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee dank je ik heb helemaal niets met Amerikanen, waar een zo groot mogelijk blok in moet. Geef mij maar een Evo met 2 litertjes maar met allemaal elektronica
Niet laten opjagen..... Oxy heeft een ochtendhummetjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:38 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nee... hij verwacht dat.... domme os...
Zal wel een Saginaw 3 spd light Duty column shifter zijn denk ikquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:42 schreef Apuleius het volgende:
Huh? Het is geen automaat. Dat kan ik me niet voorstellen.
Dat zegt me niets.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:47 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Zal wel een Saginaw 3 spd light Duty column shifter zijn denk ik.
Dat maakt niets uit voor een wagen uit die jaren en dat geld.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:53 schreef Googolplexian het volgende:
Denk er nog een paar dagen over. Dit lijkt op een potentieel impulsieve koop. gevaarlijk in deze tijden
Ik geloof er allemaal ook geen reet van . Volgens mij wil die interessant doen door wat termen in de groep te gooien die wij (denkt hij) toch niet kunnen controleren.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:47 schreef Koepert het volgende:
Wel vrij bijzonder dat t n handbak is dan..(Saginaw 3 spd light Duty column shifter , is dat n handbak?) Maar t model.. Persoonlijk absoluut niet mijn smaak.. (nou heb ik ook geen koop-plannen, dat scheelt)
Praat jij eens met m'n vrouwquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:54 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Dat maakt niets uit voor een wagen uit die jaren en dat geld.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:55 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Praat jij eens met m'n vrouw
Zijn die taco's nou eigenlijk nog ergens te koop? Waren altijd lekkere ijsjes..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:55 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik geloof er allemaal ook geen reet van . Volgens mij wil die interessant doen door wat termen in de groep te gooien die wij (denkt hij) toch niet kunnen controleren.
Alleen die op al : "Slechts 2 auto's voor de deur " en dan wil die zo'n barrel van een paar honderd euro aanschaffen? Rightttttt
Autobedrijven en opknappen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:59 schreef T42 het volgende:
ik ben nooit van opknappers kopen bij een autobedrijf. die hebben er zelf allang naar gekeken of ze er iets mee kunnen
Wel ontopic blijven he , Denk er om !quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:01 schreef Koepert het volgende:
[..]
Zijn die taco's nou eigenlijk nog ergens te koop? Waren altijd lekkere ijsjes..
de jaren '60 in de VS kent 4 voor GM grote transmissiefabrikantenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:47 schreef Koepert het volgende:
Wel vrij bijzonder dat t n handbak is dan..(Saginaw 3 spd light Duty column shifter , is dat n handbak?) Maar t model.. Persoonlijk absoluut niet mijn smaak.. (nou heb ik ook geen koop-plannen, dat scheelt)
2l nog wel vink nog grootquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee dank je ik heb helemaal niets met Amerikanen, waar een zo groot mogelijk blok in moet. Geef mij maar een Evo met 2 litertjes maar met allemaal elektronica
Ik heb een opdracht voor jequote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:06 schreef Kreator het volgende:
Ik zit erover te denken om eventueel volgende week misschien wel te gaan nadenken of ik over 12 jaar een Golf zal gaan kopen... ik weet het niet....lastig... ik heb er wel wat gezien op internet, maar omdat ik IT'er ben, snap ik natuurlijk precies wat eraan zou moeten gebeuren.
Zal ik het doen?
Groetjes,
Krea.
We hebben het nu niet over Volkswagen Grasmaaiertjes. Een 2 liter in Ameriikaanse termen schattig.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:08 schreef T42 het volgende:
[..]
2l nog wel vink nog groot
uit een 0.8 kunne ze al lang genoeg vermogen halen hoor met electronica.
Tief op met je ontzettend geestdodende kuttopics, mongool. Het is niet interessant, het is niet leuk. We weten onderhand wel dat je denkt dat je verstand hebt van auto's en daar zo geil van wordt dat je dat in elk topic wil ventileren.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:09 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik heb een opdracht voor je
Maak een correcte zin met het woord "tang" en "varken" erin verwerkt.
Deels........mocht deze in betere staat zijn ga ik het onderstel van mijn 68 opofferen voor zover mogelijk, want die krijg ik zonder enorm hoge bedrag niet meer door de APKquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:16 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Mocht je 'm kopen, ga je dan zelf aan de slag, of laat je het doen, Chevelle?
Preciessssssssssquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tief op met je ontzettend geestdodende kuttopics, mongool. Het is niet interessant, het is niet leuk. We weten onderhand wel dat je denkt dat je verstand hebt van auto's en daar zo geil van wordt dat je dat in elk topic wil ventileren.
Als je die auto hebt gekocht en er een project-topic met foto's van maakt, dan is het misschien nog wel leeswaardig. Dit is gewoon een kansloze hersenscheet van een kansloze josti.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tief op met je ontzettend geestdodende kuttopics, mongool. Het is niet interessant, het is niet leuk. We weten onderhand wel dat je denkt dat je verstand hebt van auto's en daar zo geil van wordt dat je dat in elk topic wil ventileren.
Als je die auto hebt gekocht en er een project-topic met foto's van maakt, dan is het misschien nog wel leeswaardig. Dit is gewoon een kansloze hersenscheet van een kansloze josti.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |