abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73939269
Ik heb weer een auto gezien, ik heb er nu maar 2 dus ik sta er een beetje armpjes voor

Maar even zonder gekheid...

Een matzwarte (zal best wel behoorlijk roest onderzitten) 1961 Oldsmobile 85 met V8 die zo te zien al een poosje stilstaat met slapend kenteken welke nog niet is gedigitaliseerd.

Ik ga voor deze prijs uit van een in matige staat verkerende niet lopend voertuig die wel compleet is.

http://link.marktplaats.nl/289051349

Zal ik es ff spieken?
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_73939305
Zal ons dat nou intereseren.

3 auto's voor de deur is natuurlijk veeeel belangrijker dan een koekje bij de koffie
pi_73939336
Daar gaat wel enorm veel tijd en geld in zitten...
pi_73939343
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 08:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
Geen eigen mening?

3 auto's voor de deur is natuurlijk veeeel belangrijker dan een koekje bij de koffie

het wordt tijd dat ik een aftandse ouwe loods op de spaanse polder koop, en de hele dag met een dikke sigaar in mijn smoel mensen ga afzetten bij het verkopen van auto's
pi_73939376
Ja ik denk dat je veel klanten krijgt
pi_73939381
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 08:22 schreef DrDarwin het volgende:
Daar gaat wel enorm veel tijd en geld in zitten...
Persoonlijk verwacht ik dat het meevalt, suspensie en banden rondom vervangen, lagertje hier en daar, remmen een tune-up geven, rem en brandstofleidingen nakijken en dan kan ik al overgaan naar het motorische gedeelte , en kan het dus al als rijdend project beschouwd worden.
pi_73939397
Gewoon kopen man kun je best wat moois van maken als je weet wat je doet
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_73939404
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 08:26 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Persoonlijk verwacht ik dat het meevalt, suspensie en banden rondom vervangen, lagertje hier en daar, remmen een tune-up geven, rem en brandstofleidingen nakijken en dan kan ik al overgaan naar het motorische gedeelte , en kan het dus al als rijdend project beschouwd worden.
Je hebt dat ding nog nooit gezien en je weet nu al dat het meevalt?
pi_73939408
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 08:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja ik denk dat je veel klanten krijgt

Als ik mijn klanten dan direct een visitekaartje geef van supertuner Oxy, dan zal ik zeker serieus genomen worden
pi_73939430
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 08:28 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ik weet wat voor techniek er in dat ding zit ... het is geen rocketscience ofzo, GM had in de jaren '60 standaarden die zowel gelijk waren voor Chevrolet, Buick, Pontiac en Oldsmobile.
pi_73939453
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 08:30 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Ik weet wat voor techniek er in dat ding zit ... het is geen rocketscience ofzo, GM had in de jaren '60 standaarden die zowel gelijk waren voor Chevrolet, Buick, Pontiac en Oldsmobile.
Hij heb gewoon gelijk gast . Jij kan niet op de foto zien in welke staat de auto verkeerd .
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_73939458
quote:

[..]

Hij zegt toch 'verwacht'?
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_73939486
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 08:28 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Als ik mijn klanten dan direct een visitekaartje geef van supertuner Oxy, dan zal ik zeker serieus genomen worden
Misschien moet je Oxy eens uitnodigen, zo´n oude yank is toch weer eens wat anders.
Het ligt al bijna in de categorie stoommachine´s.
pi_73939489
leuk detail overigens, de motor die erin zit is de wereldberoemde Aluminium 215, oftewel hetzelfde blok die Buick gemaakt heeft voor de Rover V8 3500
pi_73939506
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 08:32 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

Hij zegt toch 'verwacht'?
Klopt. Maar de manier waarop hij dat wegwuift...alsof hij een paar lagertjes hier en daar wat moet vervangen en de remmen opkalefateren en klaar. Misschien zijn de dorpels van binnen wel verrot. Zoals ik al zei: ga eerst eens kijken en kom dan terug.
pi_73939523
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 08:35 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Misschien moet je Oxy eens uitnodigen, zo´n oude yank is toch weer eens wat anders.
Het ligt al bijna in de categorie stoommachine´s.
Nee dank je ik heb helemaal niets met Amerikanen, waar een zo groot mogelijk blok in moet. Geef mij maar een Evo met 2 litertjes maar met allemaal elektronica
pi_73939529
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 08:36 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Klopt. Maar de manier waarop hij dat wegwuift...alsof hij een paar lagertjes hier en daar wat moet vervangen en de remmen opkalefateren en klaar. Misschien zijn de dorpels van binnen wel verrot. Zoals ik al zei: ga eerst eens kijken en kom dan terug.
Misschien wel, maar deze mijnheer heeft lastechniek geleerd
pi_73939532
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 08:35 schreef 68Chevelle het volgende:
leuk detail overigens, de motor die erin zit is de wereldberoemde Aluminium 215, oftewel hetzelfde blok die Buick gemaakt heeft voor de Rover V8 3500
Oh die
pi_73939539
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 08:37 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Misschien wel, maar deze mijnheer heeft lastechniek geleerd
Nou dan koop je hem toch!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 08:38:42 #21
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_73939542
quote:

[..]

..//edit.....t is de energie niet waard....
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_73939543
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 08:37 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Nee dank je ik heb helemaal niets met Amerikanen, waar een zo groot mogelijk blok in moet. Geef mij maar een Evo met 2 litertjes maar met allemaal elektronica
Ieder zijn ding, persoonlijk heb ik liever dat ik de auto's waarmee ik rij ook snap
pi_73939559
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 08:38 schreef Koepert het volgende:

[..]

Nee... hij verwacht dat.... domme os...
Niet laten opjagen..... Oxy heeft een ochtendhummetje
pi_73939571
Ja, natuurlijk moet je zoiets kopen. Voor dat beetje geld, nog wat afdingen en je hebt een pracht object. Lekker belangrijk in wat voor staat ie is. Oppassen dat ze je niet in de maling nemen op dat Marktplaats hoor!
pi_73939587
[quote]Op donderdag 22 oktober 2009 08:40 schreef Apuleius het volgende:
Ja, natuurlijk moet je zoiets kopen. Voor dat beetje geld, nog wat afdingen en je hebt een pracht object. Lekker belangrijk in wat voor staat ie is. Oppassen dat ze je niet in de maling nemen op dat Marktplaats hoor!
[/quote

Ik heb de dealer rechtstreeks gemailed , is geen eigen kuil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')