quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
Geen eigen mening?
3 auto's voor de deur is natuurlijk veeeel belangrijker dan een koekje bij de koffie
Persoonlijk verwacht ik dat het meevalt, suspensie en banden rondom vervangen, lagertje hier en daar, remmen een tune-up geven, rem en brandstofleidingen nakijken en dan kan ik al overgaan naar het motorische gedeeltequote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:22 schreef DrDarwin het volgende:
Daar gaat wel enorm veel tijd en geld in zitten...
Je hebt dat ding nog nooit gezien en je weet nu al dat het meevalt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:26 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Persoonlijk verwacht ik dat het meevalt, suspensie en banden rondom vervangen, lagertje hier en daar, remmen een tune-up geven, rem en brandstofleidingen nakijken en dan kan ik al overgaan naar het motorische gedeelte, en kan het dus al als rijdend project beschouwd worden.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja ik denk dat je veel klanten krijgt
Ik weet wat voor techniek er in dat ding zitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je hebt dat ding nog nooit gezien en je weet nu al dat het meevalt?
Hij heb gewoon gelijk gast . Jij kan niet op de foto zien in welke staat de auto verkeerd .quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:30 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik weet wat voor techniek er in dat ding zit... het is geen rocketscience ofzo, GM had in de jaren '60 standaarden die zowel gelijk waren voor Chevrolet, Buick, Pontiac en Oldsmobile.
Hij zegt toch 'verwacht'?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Misschien moet je Oxy eens uitnodigen, zo´n oude yank is toch weer eens wat anders.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:28 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Als ik mijn klanten dan direct een visitekaartje geef van supertuner Oxy, dan zal ik zeker serieus genomen worden
Klopt. Maar de manier waarop hij dat wegwuift...alsof hij een paar lagertjes hier en daar wat moet vervangen en de remmen opkalefateren en klaar. Misschien zijn de dorpels van binnen wel verrot. Zoals ik al zei: ga eerst eens kijken en kom dan terug.quote:
Nee dank je ik heb helemaal niets met Amerikanen, waar een zo groot mogelijk blok in moet. Geef mij maar een Evo met 2 litertjes maar met allemaal elektronicaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:35 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Misschien moet je Oxy eens uitnodigen, zo´n oude yank is toch weer eens wat anders.
Het ligt al bijna in de categorie stoommachine´s.
Misschien wel, maar deze mijnheer heeft lastechniek geleerdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Klopt. Maar de manier waarop hij dat wegwuift...alsof hij een paar lagertjes hier en daar wat moet vervangen en de remmen opkalefateren en klaar. Misschien zijn de dorpels van binnen wel verrot. Zoals ik al zei: ga eerst eens kijken en kom dan terug.
Oh diequote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:35 schreef 68Chevelle het volgende:
leuk detail overigens, de motor die erin zit is de wereldberoemde Aluminium 215, oftewel hetzelfde blok die Buick gemaakt heeft voor de Rover V8 3500
Nou dan koop je hem toch!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:37 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Misschien wel, maar deze mijnheer heeft lastechniek geleerd
..//edit.....t is de energie niet waard....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, persoonlijk heb ik liever dat ik de auto's waarmee ik rij ook snapquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee dank je ik heb helemaal niets met Amerikanen, waar een zo groot mogelijk blok in moet. Geef mij maar een Evo met 2 litertjes maar met allemaal elektronica
Niet laten opjagen..... Oxy heeft een ochtendhummetjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:38 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nee... hij verwacht dat.... domme os...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |