Beetje flauw van em (zeker hoe TS in andermans topic reageert), ben wel benieuwd of dat matzwarte geval een apk beater wordtquote:
Joh kijk eens wat naar het postverleden van `68 dan zie je dat TS juist degene is die een enorme relnicht is.. Dus niet meer als logisch dat je af en toe wat tegengas krijgt toch?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:07 schreef Sounddragon het volgende:
Ghehe.. ik ben al zoooo vaak op mijn smoel gegaan met foto's van auto's die er goed uit leken te zien..; ik ben wel benieuwd, wel verslag doen dan he![]()
Ik kan 68Chev niet helemaal ongelijk geven, maar aan de andere kant hey, dit is FOK! toch ?? Als je geknepen wordt, knijp je gewoon terug en anders negeer je die relnichtjes gewoon een beetje.. maar ik las in PTA FB al dat dat zal geen veranderen op kort termijn; misschien wordt het wel weer wat gesjelliggur, misschien ook niet, dan gaan er vanzelf nog meer mensen weg en sterft PTA nog wat verder af. who will know ??
mee eens..quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:27 schreef Sounddragon het volgende:
Het zijn toch echt de users die de sfeer bepalen, en het zijn de mods die bepalen hoe ver ze dingen laten lopen, ik hang ook al een poosje op FOK!, maar heb een aantal jaren een andere afslag genomen en las hier alleen nog af en toe mee; sind een maandje of 2 ofzo post ik ook weer, en het is idd niet altijd even geweldig met dat gepis over iedereen en je hobby, en alle domme reakties die er over en weer worden gesmeten.. het lijkt af en toe wel een speeltuin hier![]()
Ik ga eens FF de Lincoln wassen, we gaan straks met een trossie V8en een vrouwtje met K vertroetelen die niet zo lang meer heeft![]()
Latorrr
Klopt opzich, maar lees de reacties nog eens over, totaal onnodig en onverwacht zinloos gekanker op de persoon. Dat je een auto afzeikt moet allemaal kunnen, daar heeft 68chev ook van laten zien dat hij er tegen kan, maar zò op de persoon zeiken? Dan zou ik ook weg zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:26 schreef green_power het volgende:
[..]
Joh kijk eens wat naar het postverleden van `68 dan zie je dat TS juist degene is die een enorme relnicht is.. Dus niet meer als logisch dat je af en toe wat tegengas krijgt toch?
Ontopic, ben dus echt benieuwd naar de knutselwaarde van dit apparaat.. Deris iig waarschijnlijk voor de handige Harry nog wel een APK winterbeater van te maken
hmzz,idd..beetje betweter of niet,hij kan incasseren maar dit was even not done.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Klopt opzich, maar lees de reacties nog eens over, totaal onnodig en onverwacht zinloos gekanker op de persoon. Dat je een auto afzeikt moet allemaal kunnen, daar heeft 68chev ook van laten zien dat hij er tegen kan, maar zò op de persoon zeiken? Dan zou ik ook weg zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |