abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74003636
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 23:40 schreef Sjibble het volgende:

[..]

[..]

QFT
Spuit 11.
pi_74034566
Heeft TS nu de auto gekocht, of reageert TS gewoon niet meer?
  zondag 25 oktober 2009 @ 02:33:55 #153
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_74034686
Het laatste
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_74034755
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 02:33 schreef Sounddragon het volgende:
Het laatste
Beetje flauw van em (zeker hoe TS in andermans topic reageert), ben wel benieuwd of dat matzwarte geval een apk beater wordt
pi_74035566
Ha,grappig,ik zat zelf ook naar die advertentie te kijken..voor dat geld kun je er niet echt een bult aan vallen.
Ik ga vandaag eerst kijken voor iets heel anders..mocht dat het niet worden dan ga ik zeker eens lang om de Olds eens wat nader te inspecteren.
Op de foto's ziet ie er niet zo slecht uit.
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:07:58 #156
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_74037930
Ghehe.. ik ben al zoooo vaak op mijn smoel gegaan met foto's van auto's die er goed uit leken te zien..; ik ben wel benieuwd, wel verslag doen dan he

Ik kan 68Chev niet helemaal ongelijk geven, maar aan de andere kant hey, dit is FOK! toch ?? Als je geknepen wordt, knijp je gewoon terug en anders negeer je die relnichtjes gewoon een beetje.. maar ik las in PTA FB al dat dat zal geen veranderen op kort termijn; misschien wordt het wel weer wat gesjelliggur, misschien ook niet, dan gaan er vanzelf nog meer mensen weg en sterft PTA nog wat verder af. who will know ??
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_74038009
hmm,hoop het niet...is vaak vermakelijk hier maar ook leerzaam soms en ja..het is FOK!
maar het is de laatste tijd meer bagger as usual..beetje zonde.
pi_74038352
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:07 schreef Sounddragon het volgende:
Ghehe.. ik ben al zoooo vaak op mijn smoel gegaan met foto's van auto's die er goed uit leken te zien..; ik ben wel benieuwd, wel verslag doen dan he

Ik kan 68Chev niet helemaal ongelijk geven, maar aan de andere kant hey, dit is FOK! toch ?? Als je geknepen wordt, knijp je gewoon terug en anders negeer je die relnichtjes gewoon een beetje.. maar ik las in PTA FB al dat dat zal geen veranderen op kort termijn; misschien wordt het wel weer wat gesjelliggur, misschien ook niet, dan gaan er vanzelf nog meer mensen weg en sterft PTA nog wat verder af. who will know ??
Joh kijk eens wat naar het postverleden van `68 dan zie je dat TS juist degene is die een enorme relnicht is.. Dus niet meer als logisch dat je af en toe wat tegengas krijgt toch?

Ontopic, ben dus echt benieuwd naar de knutselwaarde van dit apparaat.. Deris iig waarschijnlijk voor de handige Harry nog wel een APK winterbeater van te maken
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:27:50 #159
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_74038378
Het zijn toch echt de users die de sfeer bepalen, en het zijn de mods die bepalen hoe ver ze dingen laten lopen, ik hang ook al een poosje op FOK!, maar heb een aantal jaren een andere afslag genomen en las hier alleen nog af en toe mee; sind een maandje of 2 ofzo post ik ook weer, en het is idd niet altijd even geweldig met dat gepis over iedereen en je hobby, en alle domme reakties die er over en weer worden gesmeten.. het lijkt af en toe wel een speeltuin hier

Ik ga eens FF de Lincoln wassen, we gaan straks met een trossie V8en een vrouwtje met K vertroetelen die niet zo lang meer heeft

Latorrr
pi_74038614
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:27 schreef Sounddragon het volgende:
Het zijn toch echt de users die de sfeer bepalen, en het zijn de mods die bepalen hoe ver ze dingen laten lopen, ik hang ook al een poosje op FOK!, maar heb een aantal jaren een andere afslag genomen en las hier alleen nog af en toe mee; sind een maandje of 2 ofzo post ik ook weer, en het is idd niet altijd even geweldig met dat gepis over iedereen en je hobby, en alle domme reakties die er over en weer worden gesmeten.. het lijkt af en toe wel een speeltuin hier

Ik ga eens FF de Lincoln wassen, we gaan straks met een trossie V8en een vrouwtje met K vertroetelen die niet zo lang meer heeft

Latorrr
mee eens..

en..mooi gebaar met die stoet v8en
pi_74038721
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:36 schreef Charged het volgende:

[..]
en..mooi gebaar met die stoet v8en
Idd, goeie actie
  zondag 25 oktober 2009 @ 12:21:15 #162
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_74039704
Sjoooww.. en schoon is uw 10 m² auto

Jah weet je; voor zieke kids e.d. worden dit soort dingen om de haverklap georganiseerd, en als ik iemand nou nog één keertje in hun leven een mooie dag kan bezorgen, dan wil ik dat best doen.. gewoon omdat het kan
Haar vent is jarig vandaag, maar er kwam weinig visite, dus we hebben straks een straat vol ami's; visite inladen en met het hele spul een stukkie rijden, tis mooi weer.. why not ??

I'm gonna roll.. laterZ
pi_74040335
have fun ermee,het weer zit mee.

laters
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:14:25 #164
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74044471
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:26 schreef green_power het volgende:

[..]

Joh kijk eens wat naar het postverleden van `68 dan zie je dat TS juist degene is die een enorme relnicht is.. Dus niet meer als logisch dat je af en toe wat tegengas krijgt toch?

Ontopic, ben dus echt benieuwd naar de knutselwaarde van dit apparaat.. Deris iig waarschijnlijk voor de handige Harry nog wel een APK winterbeater van te maken
Klopt opzich, maar lees de reacties nog eens over, totaal onnodig en onverwacht zinloos gekanker op de persoon. Dat je een auto afzeikt moet allemaal kunnen, daar heeft 68chev ook van laten zien dat hij er tegen kan, maar zò op de persoon zeiken? Dan zou ik ook weg zijn.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_74044838
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:14 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Klopt opzich, maar lees de reacties nog eens over, totaal onnodig en onverwacht zinloos gekanker op de persoon. Dat je een auto afzeikt moet allemaal kunnen, daar heeft 68chev ook van laten zien dat hij er tegen kan, maar zò op de persoon zeiken? Dan zou ik ook weg zijn.
hmzz,idd..beetje betweter of niet,hij kan incasseren maar dit was even not done.
btw om even on topic te komen weer..ik wilde vandaang gaan kijken voor deze wagen maar heb iets heel anders gekocht dus helaas kan ik even niet meer info geven over de toestand van de wagen.
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:48:56 #166
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_74055576
doet dan maar es snel foto's van wat je dan wél hebt gekocht
pi_74119992
durf het bijna niet...'t is geen amerikaans sleutelproject..
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:39:14 #168
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_74120022
én ??
pi_74120441
zal zometeen eens wat openen,anders ben ik de gebeten hond met topicvervuiling.
pi_74121014
Ik denk dat ie zo rot is als wat.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')