Ik neem aan dat jij de BPM voor jouw auto al hebt betaald.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:20 schreef willempjewever het volgende:
...dat ik voor mijn auto in januari aanzienlijk minder bpm ga betalen omdat mijn auto een lage uitstoot heeft.
...wat ik ga betalen straks?
sorry, bedoel wegenbelasting. Wordt nu co2 tax volgens mij? Maar om even duidelijk te zijn: ik wil berekenen wat ik in 2010 ga betalen per maand aan de overheid om mijn auto te mogen rijden. Dat moet volgens dat programma fors omlaag gaan. Mijn auto heeft 144g/km co2 uitstoot.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:22 schreef mstx het volgende:
Ik neem aan dat jij de BPM voor jouw auto al hebt betaald.
Wel toevallig trouwens...... nu ik sit zo lees:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:34 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ah ik snap het!
niet expliciet zeggen, maar je wil het wel subtiel een beetje indirect suggereren vermoed ik?
Valt me nog mee dat je het een voertuig noemt gezien je eerdere reactiesquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:36 schreef 68Chevelle het volgende:
Neenee, de TS mag zelf zeggen om wat voor type voertuig het gaat.![]()
Had het al voor de zekerheid gecontroleerdquote:
Ik vind 2% best fucking veel eigenlijk...welke takken van sport hebben uberhaupt in hun eentje duidelijk meer? Elektriciteitsgeneratie misschien...maar verder?quote:Op zondag 4 oktober 2009 09:44 schreef Breaker.Faker het volgende:
-knip-
Maar het is nog steeds 2% van alle luchtvervuiling op de wereld komt van de auto's. Dat valt allemaal mee.
Blijk maar weer op het milieu kan je veel geld verdienen.
Industrie, bosbranden, koeienscheten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:49 schreef TR08 het volgende:
[..]
Ik vind 2% best fucking veel eigenlijk...welke takken van sport hebben uberhaupt in hun eentje duidelijk meer? Elektriciteitsgeneratie misschien...maar verder?
Is er ook al een rekenhulp voor de MRB voor 2010? Vreemd dat in oktober 2009 nog niet bekend is wat er in januari 2010 nu met de mrb gebeurd, lees verhalen over een verhoging van 6% gemiddeld, nouja, ik zie wel de komende tijd of er nog wat in het nieuws komt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:24 schreef Walter81 het volgende:
Op deze pagina de uitleg voor de nieuwe BPM regeling van 2010 t/m 2013:
Waarom heb je dan voor velgen gekozen als het je toch allemaal geen reet kan schelen. Blijkbaar om de vertoning toch iets minder genant te maken?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:32 schreef willempjewever het volgende:
Man, je doet net of dit forum van jou is. En wat een onzin weer. Ik kom hier een gerichte vraag stellen over de wegenbelasting in 2010 en jij moet dan gaan zeiken over de keuze van mijn vervoersmiddel? Ik geef er verder geen moer om hoe mijn auto eruit ziet. Bij de koop van een auto is voor mijn van belang dat hij betrouwbaar is, weinig in onderhoud kost en weinig benzine tot zich neemt per gereden kilometer. Verder vind ik helemaal niks van belang.
[...]
Trieste zaak, de EU oordeelde dat de dubbele belasting uitmelktax (BPM) illegaal is. Gooien ze het nu maar op het milieu en dan mag opeens alles weer...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:24 schreef Walter81 het volgende:
Op deze pagina de uitleg voor de nieuwe BPM regeling van 2010 t/m 2013:
http://www.minfin.nl/Onde(...)aties_2010_en_verder
Conclusie: Met een hele schone auto heb je iets voordeel, en met een vuilere auto ga je veel meer betalen..
Voor welke auto's geldt dit? (minder dan 110 gr uitstoot).quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:25 schreef Jimmie het volgende:
De MRB gaat 6% omhoog tenzij je minder dan 110 gr uitstoot, dan gaat ie 50% omlaag () die betalen dan nog maar een kwart...
[..]
Ik vind het best. Als die 19 ct/km dan wel even naar een reëel bedrag wordt aangepast...quote:Op zondag 4 oktober 2009 09:44 schreef Breaker.Faker het volgende:
Auto rijden gaat zo heel duur worden.
Jammer dat het pas na een maand is gebeurd...quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:30 schreef Klonk het volgende:
Mochten jullie een heleboel posts missen, klopt, hele zooi geflame weggehaald.
Het is goed dat de boel is opgeschoond, maar ik vind het ook nogal aan de late kant. De volgende keer maar een post plaatsen in het feedbacktopic van dit forum. Ik wist overigens niet dat Klonk hier mod was.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:51 schreef willempjewever het volgende:
Jammer dat het pas na een maand is gebeurd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |