Allu hoedjes worden altijd belachelijk gemaakt maar dit is precies waar ze altijd voor gewaarschuwd hebben. Lang leve de mensen die nog ontkennen dat onze elite helemaal gestoord geworden is. Hoe denken jullie dat ze dit gaan doen? Iedereen terug naar de steentijd? Dan gaan we dood. Mensen steriliseren/vermoorden? Dan zijn het fascisten. Hopen op een revolutionaire technologie die helemaal schoon is binnen 40 jaar? Dan zijn het mensen die totaal niet realistisch zijn. (Hope for the best plan for the worst anyone?) Net alsof China en India dit plan ook gaan uitvoeren... Op naar derde wereld land status! Yes we can!quote:'95 procent minder CO2 in 2050'
Minister Jacqueline Cramer (Milieu) en haar collega's uit andere EU-landen beloven dat de EU 80 tot 95 procent minder CO2 zal uitstoten in 2050 vergeleken met 1990. Ze willen dat vliegtuigen en schepen wereldwijd gaan meedoen met de beperking van CO2. De ministers hebben dat vandaag bij EU-beraad afgesproken als hun inzet voor de VN-top over klimaat half december in Kopenhagen.
Het resultaat is "voor de poorten van de hel weggesleept", zei minister Cramer. "Als dat niet was gelukt, had ik mezelf niet in de spiegel durven aankijken. Gelukkig hebben we als milieuministers knopen doorgehakt."
Bedrag
Dinsdag hadden ministers van Financiën van de EU-landen geen akkoord bereikt over de klimaathulp aan arme landen. De meeste landen willen zo ver voor de onderhandelingen nog geen bedrag noemen waarmee ze ontwikkelingslanden willen overhalen om mee te doen met de CO2-beperking.
CO2 is niet giftig... CO2 zorgt ervoor dat jij eten hebt. Ons transport is trouwens maar een klein onderdeel in de co2 productie.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:34 schreef Metalfrost het volgende:
Als ze nou eens betere filters op uitlaatsystemen zouden toepassen met betrekking tot de uitstoot van CO2, dan mocht het aantal giftige gassen wel eens slinken tot een acceptabele hoogte.
Jammer genoeg is de technologie nog niet zover om het inderdaad toe te gaan passen op hedendaagse vervoersmiddelen..
Tuurlijk, net als het rookverbod, kraakverbod, paddoverbod, groepsverbod, demonstratieverbod, legitimatieplicht, bewaarplicht, etc.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:39 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Leuk streven, het lukt ze toch nooit.
Maar CO2 is iets waar men dus niet direct een stempel op kan drukken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:47 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Tuurlijk, net als het rookverbod, kraakverbod, paddoverbod, groepsverbod, demonstratieverbod, legitimatieplicht, bewaarplicht, etc.
Klopt. Zo is het wegverkeer nog niet eens goed voor 10% van de totale CO2 uitstoot. Maar het is zo makkelijk plukken van een grote groep... Dat ze de zware industrie eens aanpakken!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:37 schreef baba117 het volgende:
[..]
CO2 is niet giftig... CO2 zorgt ervoor dat jij eten hebt. Ons transport is trouwens maar een klein onderdeel in de co2 productie.
Dat zijn dingen waar je allemaal meteen aan "Sigaretten, kraken, paddo's, groepen, demonstreren, legitimeren, bewaring" moet denken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:47 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Tuurlijk, net als het rookverbod, kraakverbod, paddoverbod, groepsverbod, demonstratieverbod, legitimatieplicht, bewaarplicht, etc.
Maar dat blauwe zeewater zie je bijna nergens meerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:03 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben echt nog wel brandstof als we over 40 jaar in een Waterworld leven.
Hmm, is dit waar? Ik denk het niet, volgens mij zijn er al zat alternatieven om heel veel schoner te worden in alles wat we doen, het probleem is alleen dat er nog zoveel olie is dat de prijs lager is dan de alternatieven.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:34 schreef Metalfrost het volgende:
Jammer genoeg is de technologie nog niet zover om het inderdaad toe te gaan passen op hedendaagse vervoersmiddelen..
Ja zoals de waterstof auto gemaakt van olie die op waterstof rijd ook gemaakt van olie.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:07 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Hmm, is dit waar? Ik denk het niet, volgens mij zijn er al zat alternatieven om heel veel schoner te worden in alles wat we doen, het probleem is alleen dat er nog zoveel olie is dat de prijs lager is dan de alternatieven.
Alternatieven zijn er al, nu nog wat goedkoper...
Zoals zeg maar, bomen en planten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:55 schreef kloas_wokkel het volgende:
ze zullen er wel vanuit gaan dat er tegen die tijd wel "iets" is wat de co2 om kan zetten denk ik
Dan kan die industrie mooi verhuizen naar China waar ze ook om klimaat hoaxes geven.quote:[..]
Klopt. Zo is het wegverkeer nog niet eens goed voor 10% van de totale CO2 uitstoot. Maar het is zo makkelijk plukken van een grote groep... Dat ze de zware industrie eens aanpakken!
Wat ik zo tegenstrijdig vind en wat ik niet kan plaatsen. Shell, Amerika ed. hebben onlangs Irak aangevallen en de olivelden overgenomen.. Denk je nou echt dat zij het leuk gaan vinden als iedereen in ene geen fossiele brandstof meer gaat gebruiken. Waarom nog meer olie veroveren dan tenzij je weet dat er binnenkort/langere termijn geen daling zal zijn in het gebruik van fossiele brandstoffen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:05 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
De uitstoot is met name een gevolg van de verbranding van fossiele brandstoffen. Reduceren van CO2 uitstoot, wil dus ook zeggen vermindering van het gebruik van fossiele brandstoffen.
Goed streven dus. 40 Jaar is nog lang he.
Uhm nee, maar volgens mij is dat ook niet geheel ehm.. mij aan te kaarten. Ik denk niet dat Beatrix kan aanzetten om Shell Amerika te laten overtuigen Irak binnen te vallen. Maar ja, wie ben ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Hebben zij geen vinger in de pap met die contracten nu? Wellicht was Balk zijn besluit ook mede gebasseerd op de wensen van Beatrix, nooit aan gedacht?
Leuk streven??quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:39 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Leuk streven, het lukt ze toch nooit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |