Ik denk áls het al uitkomt, dat het dan nog heel lang gaat durenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:18 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
volgens mij komt uiteindelijk alles uit in een soapserie, maar het laat idd even op zich wachten..
Hierom:quote:Op woensdag 4 november 2009 20:40 schreef Apotheose het volgende:
wat is er toch met barbara dat 'iedereen' hier haar zo 'haat' ofzo?
Moet eigenlijk wel he? Ben trouwens niet zo'n Irene fan... Vind haar saai...quote:
over pruillippen gesproken; die irene kan er ook wat vanquote:Op woensdag 4 november 2009 21:57 schreef James1988 het volgende:
En dan dat pruillipje van Barrrrrrrbara toen Janine haar eigen zoon vroeg om haar getuige te zijn... Hoppa meteen begint Janine zich weer te verontschuldigen.
Inderdaad, zelf Helen Helmink die een soort 60-plusser speelde had minder rimpels:quote:Op woensdag 4 november 2009 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die kop ze wordt ook steeds ouder.
Absoluut. Al zou Frits van Houten best terug kunnen naar mijn mening, zoals ik reeds een aantal keer eerder heb aangegeven. De serie moet bovenal entertainen. Het is meer dat ze er niet aan willen. Ze zien er het nut niet van in om tijd en energie in de inhoud van een serie te steken die op zich redelijk scoort op het acht uur slot. Hierdoor vergeten ze te entertainen. Het kon al zoveel beter, maar als de kijkcijfers binnenkort weer op nul niveau zitten gaan ze regelrecht ONM achterna. Als gewoontekijkers links en rechts al afhaken, wat moet er dan nog van komen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:34 schreef ViolaFold het volgende:
Om te janken zo slecht. Aangezien ze Frits van Houten met geen mogelijkheid meer de serie in terug kunnen schrijven, moeten we maar hopen op een snelle comeback van Inge Ipenburg als haar alterego Martine Hafkamp. Die heeft tenslotte een open eind gekregen bij haar exit.
Ik hoop dat Barbaar een psychopaat tegen komt op de datingsite. Een lange verhaallijn is wat mij betreft overbodig. Gewoon ontmoeten en vermoorden. Sexscenes met Barbaar zijn in strijd met de Kijkwijzer.
Op haar ex-schoonzoon ?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:51 schreef Tirza het volgende:
Hoe gaan Jack en Janine dat doen als ze gaan samenwonen? Tenminste, ik neem aan dat Jack bij Janine in gaat trekken wanneer ze trouwen. Blijft Barbara daar dan ook nog wonen? Als ik Jack was zou ik het nu niet echt leuk vinden als mijn vrouw haar beste vriendin daar zou wonen en zeker geen parasiet, maar Barbara zal het vast volkomen normaal vinden bij het gelukkige koppeltje in te wonen
, misschien zet Barbara straks wel haar zinnen op Jack
we kunnen ook allemaal even een mailtje sturenquote:Op donderdag 5 november 2009 01:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hmm deze is bijna vol, ik stel voor dat we van de volgende een flink Barbara bash topic maken, mochten die makers hier ook lezen dan is de essentie ze direct duidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |