wilde ook al iets van zeggen, als het over de verdediging van de islam gaat mag blijkbaar allesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:38 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Sinds wanneer mag je bans aanvragen als user, en sinds wanneer wordt daar zo naar geluisterd, en sinds wanneer wordt er niks over gezegd?
Elke user mag doorgeven. Of er wat mee gedaan wordt ligt volledig aan de mods en daarna de FA's.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Komt ie nou mee, het is dat je geen NWS mod bent en er niks aan kan doen, maar jezus christus zeg.
Oh ja hoor, echter wat ook duidelijk is is de tientallen keren dat hier verkondigd wordt "Vragen om een ban is strafbaar met een ban".quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Elke user mag doorgeven. Of er wat mee gedaan wordt ligt volledig aan de mods en daarna de FA's.
En zeg nou zelf, die postgeschiedenis met zijn usericon is toch eigenlijk overduidelijk..
Er wordt in een FB-topic even aangestipt dat er een kut-user rondloopt, en daarna wordt de kut-user geband. Wat is het probleem nou eigenlijk?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:18 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Oh ja hoor, echter wat ook duidelijk is is de tientallen keren dat hier verkondigd wordt "Vragen om een ban is strafbaar met een ban".
Niks, het was een vraag. Ik heb verder geen commentaar of kritiek op de inhoud, niet meteen zo drastisch doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:44 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Er wordt in een FB-topic even aangestipt dat er een kut-user rondloopt, en daarna wordt de kut-user geband. Wat is het probleem nou eigenlijk?
Even hierop inhaken NJ,quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:01 schreef NJ het volgende:
[..]
En zeg nou zelf, die postgeschiedenis met zijn usericon is toch eigenlijk overduidelijk..
Er wordt niet even aangestipt dat er een kut-user rondloopt, er wordt gevraagd om een kut-user te verwijderen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:44 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Er wordt in een FB-topic even aangestipt dat er een kut-user rondloopt, en daarna wordt de kut-user geband. Wat is het probleem nou eigenlijk?
Wellicht is een schopje (na opruiming) naar C&H een optie?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:10 schreef Frutsel het volgende:
Ik heb geen idee ZHI. ik heb er een heel zwikkie verwijderd in de rush om het topic nog enigszins op de rit te krijgen. Jouw post had kunnen blijven staan. Als ik het zelf was, dan was dat niet de bedoeling geweest. Sorry.
Tenzij er nog een andere mod bezig is geweest. Ik kan geen verwijderde posts zien namelijk.
opruiming was idd weer eens nodig. Misschien valt er daar nog te redden idd. Iom C&H daar dus heenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wellicht is een schopje (na opruiming) naar C&H een optie?
Gevoel voor humor is weer ver te zoeken. Maar goed, blijkbaar moet je ook over zo'n trollonderwerp bloedserieus discussieren. Wilders doet het vermoedelijk in zijn broek van het lachen (ja, om jouw reactie).quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Moet dit?
Kamervragen over Kinderen voor kinderen...
Leuk geprobeerd dit dan in mijn richting te schoppen, maar zo werkt het dus niet. En ik zie er de humor echt niet van in om organisaties met Jugend aan te duiden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:35 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Gevoel voor humor is weer ver te zoeken. Maar goed, blijkbaar moet je ook over zo'n trollonderwerp bloedserieus discussieren. Wilders doet het vermoedelijk in zijn broek van het lachen (ja, om jouw reactie).
Was iedereen ook maar zo braaf om dat ook in feedback te melden als de vergelijking PVV-Wilders / Hitler gemaakt wordt. Is toch net zo kwalijk?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd dit dan in mijn richting te schoppen, maar zo werkt het dus niet. En ik zie er de humor echt niet van in om organisaties met Jugend aan te duiden.
Dank u. Net als jij je dieptepunt weer weet te bereiken met deze vage zin in je post. Heb laten staan wat kon.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 06:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
De moderatie van NWS heeft inmiddels weer een nieuw dieptepunt bereikt door het woord gezwel bij de verboden woorden te voegen.
Chapeau Paddy
In mijn geval zou het dezelfde moderatie ontvangen in deze context. Slap geauwehoer de laatste tijd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:37 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Was iedereen ook maar zo braaf om dat ook in feedback te melden als de vergelijking PVV-Wilders / Hitler gemaakt wordt. Is toch net zo kwalijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |