quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:13 schreef paddy het volgende:[..]
Vreemd dat je dan in topics zo protesteert en mensen een troll noemt wanneer ze precies hetzelfde neer zetten maar dan een ander kleurtje er voor

Ik protesteer nooit, en gebruik geen woorden uit het tuinkaboutergenre.
quote:
Maak daarvan
[..]
Hoppa, en weg zou die zijn

Dat heeft een heel andere lading. Dat slaat totaal niet op mijn post. De volgende keer mag je wel wat aandachtiger lezen voordat je postst verwijdert.
quote:
En ja, aan de hand van je verdere protest op dergelijke reacties, vind ik je melding dan ook een beetje mmmmm, al begrijp ik dat jij het niet zo ziet
Ik heb me hier één keer gemeld, en dat was omdat je een post van mij had verwijderd om nog raadselachtiger redenen. Toen bleek dat je gewoon op de verkeerde post had geklikt. Het lijkt erop dat je nu niet de posts verwisseld hebt, maar posters.
Ik ben helemaal niet overgevoelig voor racistische uitlatingen of zo. Waar het mij om gaat is dat racisme nou ook weer niet boven elke kritiek verheven is, om het zacht uit te drukken. In een topic over racisme val ik racisme in zijn algemeenheid aan, en dat mag dan kennelijk niet. Dat gaat wel heel ver, sterker nog, daar zakt mijn broek van af.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.