Wij bezorgen geen post, maar pakkettenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:42 schreef MamsX het volgende:
Ik vind het leuk dat er nog mensen positief zijn over het post bezorgen,
Ik vind het allemaal maar drama op DPD na daar heb ik alleen maar goede ervaringen mee.
Hoe lossen ze dat nu dan op, als er blijkbaar geen chauffeur voor die route is?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:32 schreef Conflict het volgende:
In Zwaag en Alkmaar zijn nog routes vrij.
Ik gok dat ze die ritten tijdelijk uitbesteden aan koeriersbedrijfjes die natuurlijk blij zijn met iedere klus. Maar Conflict kan je hier vast beter antwoord op geven.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:08 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Hoe lossen ze dat nu dan op, als er blijkbaar geen chauffeur voor die route is?
Ze hebben eigen mensen rijden en daar willen ze van afquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:08 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Hoe lossen ze dat nu dan op, als er blijkbaar geen chauffeur voor die route is?
Da's toch ook post!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wij bezorgen geen post, maar pakketten
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wij bezorgen geen post, maar pakketten
Daar woon ik precies tussenin. Misschien toch iets om over na te denken voor mequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:32 schreef Conflict het volgende:
In Zwaag en Alkmaar zijn nog routes vrij.
Maar zaterdag alleen wordt moeilijk. Het is meer op fulltime gericht.
Heiligschennis.quote:
Een vrije route bestaat bij mij niet, wel routes die vrij gaan komen. Ik werk met contracten van onbepaalde duur. Dat houdt oa. in dat er minstens 1 maand opzeg is (in beide richtingen) en dat ik dus tijd heb om nieuwe mensen daarvoor te zoeken. Ik heb ook een aantal "losse" chauffeurs die eventueel kunnen opvangen, dat zijn meestal nieuwe subcontractors, als die dan voldoen kunnen ze indien ze dat wensen die route krijgen. Maar het overgrote deel van mijn subcontractors hebben verschillende routes (van 3 tot 10 routes), als er dan iemand tussenuitvalt vangen ze dat zelf op.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:08 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Hoe lossen ze dat nu dan op, als er blijkbaar geen chauffeur voor die route is?
Ja, ik had de voor jou meest dichtstbijzijnde distributiecentra uitgekozenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Daar woon ik precies tussenin. Misschien toch iets om over na te denken voor me
TNT staat nou niet bekend als de meest sociale werkgever.quote:Op zondag 25 oktober 2009 05:30 schreef Schuifpui het volgende:verhaal...
Bij ons rijden ad-hoc subcontractors rond die rijden op verschillende routes. Ik zelf doe dat ook voor een deel. Er zijn nooit routes die blijven staan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 07:45 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Een vrije route bestaat bij mij niet, wel routes die vrij gaan komen. Ik werk met contracten van onbepaalde duur. Dat houdt oa. in dat er minstens 1 maand opzeg is (in beide richtingen) en dat ik dus tijd heb om nieuwe mensen daarvoor te zoeken. Ik heb ook een aantal "losse" chauffeurs die eventueel kunnen opvangen, dat zijn meestal nieuwe subcontractors, als die dan voldoen kunnen ze indien ze dat wensen die route krijgen. Maar het overgrote deel van mijn subcontractors hebben verschillende routes (van 3 tot 10 routes), als er dan iemand tussenuitvalt vangen ze dat zelf op.
Ik zal dus ook nooit een onbekende nieuwe subcontractor direct een vaste route geven, hij moet zich eerst maar eens bewijzen als "losse rijder", maar soms kan dat snel veranderen.
Ik veronderstel dat het er bij andere bedrijven ongeveer hetzelfde aan toe gaat.
Yep, ik heb voor Utrecht gereden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:01 schreef Pitebuell het volgende:
@ Schuifpui
Dan hoef ik de naam van dhr Pietersen zeker niet te melden, ben ik wel benieuwd welke vestiging van tpg/tnt je hebt gereden:)
Ik had er rond de 80. Meer dan 120 pakketten soms, sommige winkels hadden er veel. Leek me leuk als zaterdagbaantje, was blij toen ik daar gestopt was.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja, ik had de voor jou meest dichtstbijzijnde distributiecentra uitgekozen
[..]
TNT staat nou niet bekend als de meest sociale werkgever.
Bij ons is het wel zo dat een nieuwe chauffeur in het begin altijd maar een stuk of 30 stops weg sturen. Dat ze jou met een route in de binnenstad op pad hebben gestuurd slaat ook echt nergens op.
En de manier van betalen bij TNT en het vaststellen van de tijd die voor werkzaamheden staat is echt erg. Dan kan je beter voor jeelf werken.
Ik had begrepen dat subcontractors (ZZP'ers) zichzelf verhuren aan TNT, maar ik begrijp dat jij een soort van uitzendbureau bent voor die ZZP'ersquote:Op zondag 25 oktober 2009 07:45 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Een vrije route bestaat bij mij niet, wel routes die vrij gaan komen. Ik werk met contracten van onbepaalde duur. Dat houdt oa. in dat er minstens 1 maand opzeg is (in beide richtingen) en dat ik dus tijd heb om nieuwe mensen daarvoor te zoeken. Ik heb ook een aantal "losse" chauffeurs die eventueel kunnen opvangen, dat zijn meestal nieuwe subcontractors, als die dan voldoen kunnen ze indien ze dat wensen die route krijgen. Maar het overgrote deel van mijn subcontractors hebben verschillende routes (van 3 tot 10 routes), als er dan iemand tussenuitvalt vangen ze dat zelf op.
Ik zal dus ook nooit een onbekende nieuwe subcontractor direct een vaste route geven, hij moet zich eerst maar eens bewijzen als "losse rijder", maar soms kan dat snel veranderen.
Ik veronderstel dat het er bij andere bedrijven ongeveer hetzelfde aan toe gaat.
mrPanerai is eindverantwoordelijke bij DPD, is een concurrent van TNT.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:08 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat subcontractors (ZZP'ers) zichzelf verhuren aan TNT, maar ik begrijp dat jij een soort van uitzendbureau bent voor die ZZP'ers
Als ik het zo allemaal lees, dan zou het dus ook kunnen dat TNT contracten met mensen als jou afsluit en de ZZP'ers dus niet zomaar zelf met TNT in zee kunnen gaan?
Dan moet je 'm een kopje koffie geven!quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:29 schreef synnath het volgende:
Interessant topic! Ik hou er altijd van als ik een busje voor het raam zie stoppen en er een chaffeur uitstapt met een pakketje waar ik al lang op zit te wachten!
Ik ben dus ook zo'n IT'er die inmiddels kotst op de ICT-wereld en een job zoekt met wat meer contact met de klanten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:42 schreef FireFox1 het volgende:
Koerier meld zich
Werk voor een klein koeriersbedrijf (5 man personeel, inc eigenaar)
Ben een ex-IT'er die het IT wereld helemaal zat was, en het onderweg zijn naar klanten eigenlijk veel leuker vond.
Beweeg me voort in deze auto:
[ afbeelding ]
Jij snapt hetquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik ben dus ook zo'n IT'er die inmiddels kotst op de ICT-wereld en een job zoekt met wat meer contact met de klanten.
Thnx Conflict voor je reacties
Ook al werk ik pas 3 maanden als koerier, de koeriers wereld zit vrij raar in elkaar.quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:25 schreef Rapaille het volgende:
Rare vraag:
Waarom regelt TNT dit via ZZP'ers? Een aantal jaar terug werden pakjes gewoon nog door TNT-medewerkers gebracht.
Ik gok even voor mijn beurt: flexibiliteit. Ik verwacht dat de contracten tussentijds opzegbaar zijn met een termijn van x maanden. Ik denk 3?quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:25 schreef Rapaille het volgende:
Rare vraag:
Waarom regelt TNT dit via ZZP'ers? Een aantal jaar terug werden pakjes gewoon nog door TNT-medewerkers gebracht.
Welkom in dit prille, maar nu al geweldige topic!quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:42 schreef FireFox1 het volgende:
Koerier meld zich
Werk voor een klein koeriersbedrijf (5 man personeel, inc eigenaar)
Ben een ex-IT'er die het IT wereld helemaal zat was, en het onderweg zijn naar klanten eigenlijk veel leuker vond.
Beweeg me voort in deze auto:
[ afbeelding ]
Dat zijn allemaal bezuinigingen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:25 schreef Rapaille het volgende:
Rare vraag:
Waarom regelt TNT dit via ZZP'ers? Een aantal jaar terug werden pakjes gewoon nog door TNT-medewerkers gebracht.
1 maand.quote:Op maandag 26 oktober 2009 07:20 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik gok even voor mijn beurt: flexibiliteit. Ik verwacht dat de contracten tussentijds opzegbaar zijn met een termijn van x maanden. Ik denk 3?
Als zzp'er moet je idd minimaal 3 opdrachtgevers per jaar hebben, hiervoor moet je de VAR (Verklaring Arbeids Relatie) aanvragen bij de belastingdienst en deze kunnen laten zien aan je opdrachtgevers, zo hoeven hun geen sociale premies voor je af te dragen maar ben je hier zelf verantwoordelijk voor.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:35 schreef ShoNuf het volgende:
Dus per dag is je rit ongeveer 50 kilometer en bezorg je ongeveer tussen de 100 en 120 pakketjes en dit levert je ongeveer ¤170,- per dag op. Je werk per dag ongeveer 8 uur? Dit is dus bruto per week ¤850,-
Hoe zit dit als Zzpér dan want dan moet je toch 3 werkgevers per jaar minimaal hebben of maakt dat niets uit?
Wij werken als zzp-ers dan ook veel voor elkaar. Zo wordt er heel wat heen en weer gefactureerd onderling.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:35 schreef ShoNuf het volgende:
Dus per dag is je rit ongeveer 50 kilometer en bezorg je ongeveer tussen de 100 en 120 pakketjes en dit levert je ongeveer ¤170,- per dag op. Je werk per dag ongeveer 8 uur? Dit is dus bruto per week ¤850,-
Hoe zit dit als Zzpér dan want dan moet je toch 3 werkgevers per jaar minimaal hebben of maakt dat niets uit?
Vreemd inderdaad, dat er bijna geen "echte" concurrentie tussen koeriers bedrijven bestaatquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:08 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wij werken als zzp-ers dan ook veel voor elkaar. Zo wordt er heel wat heen en weer gefactureerd onderling.
Dus als een collega vrij wil hebben breng ik op zijn naam pakketten rond. TNT betaald hem gewoon en dan stuur ik een factuurtje.
op TNT gebied mischien niet, maar in de tijd dat ik als coureur, sorry koerier door europa crosste was de concurentie moordend en ging het om centen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad, dat er bijna geen "echte" concurrentie tussen koeriers bedrijven bestaat
Door Europa crosste? Vet Ik ben nog niet eens buiten de grenzen geweestquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
op TNT gebied mischien niet, maar in de tijd dat ik als coureur, sorry koerier door europa crosste was de concurentie moordend en ging het om centen...
Ja dat is wel goed hoor, maar ik ben niet zo snel misschien met reageren. En een ondernemersplan heb je niet nodig hiervoor hoor!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:17 schreef nelisb het volgende:
Conflict kunnen we misschien via privé wat contact hebben?
Wil een ondernemersplan opstellen en heb wat info nodig.
Alleen als je dat wil hoor.
Bij TNT valt er weinig te concurreren. Dat zijjn veel van die zelfstandigen zoals ik, wij hebben niks te vrezen voor elkaar. Dat is buiten TNT natuurlijk heel anders.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad, dat er bijna geen "echte" concurrentie tussen koeriers bedrijven bestaat
bij een koeriersbedrijf in midden limburgquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Door Europa crosste? Vet Ik ben nog niet eens buiten de grenzen geweest
Waar heb je dat gedaan dan Klonk?
Als ik buiten Nederland zou kunnen rijden ben ik vandaag nog weg bij de TNT, fantastisch lijkt me dat!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
bij een koeriersbedrijf in midden limburg
vooral veel Frankrijk en Duitsland gedaan, maar ook wel exotische plekjes in Italie, Zweden en Spanje
ik zou het nu nooit meer willen doen, heb mijn draai gevonden in de gehandicaptenzorg maar het was een toffe tijd
Hoop ooit nog een baan te vinden waar ik exotische auto's van rijkaards mag rondcrossen door Europa.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
bij een koeriersbedrijf in midden limburg
vooral veel Frankrijk en Duitsland gedaan, maar ook wel exotische plekjes in Italie, Zweden en Spanje
ik zou het nu nooit meer willen doen, heb mijn draai gevonden in de gehandicaptenzorg maar het was een toffe tijd
Probeer zoveel mogelijk in dit topic te plaatsen, als het niet te persoonlijk wordt, dan hebben anderen er ook nog wat aanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:30 schreef nelisb het volgende:
Ondernemingsplan voor het financiële plaatje. Wil ongeveer wel wat ik overhou aan een pakketje en hoeveel pakketjes ik moet bezorgen zodat ieder geval de lasten zoals afschrijving auto, verzekeringen, eventueel pensioen betaald heb en hoeveel ik per maand kan opnemen om rond te komen.
Auto koop ik van eigen geld dus daar verder geen plan voor nodig.
Maar stuur je later een pm.
Me 2quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:30 schreef Conflict het volgende:
[..]
Als ik buiten Nederland zou kunnen rijden ben ik vandaag nog weg bij de TNT, fantastisch lijkt me dat!
mwoah, is aan de ene kant tof aan de andere kant ook best kut hoor, lang weg, onregelmatig weg, wat dat betreft had ik het op een goed moment lekker voor elkaar afwisselend ´snachts naar Parijs of naar Keulenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:30 schreef Conflict het volgende:
[..]
Als ik buiten Nederland zou kunnen rijden ben ik vandaag nog weg bij de TNT, fantastisch lijkt me dat!
Leuk om een jaartje of 2 te doen denk ik ga er serieus naar kijken als mijn contract volgend jaar aflooptquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
mwoah, is aan de ene kant tof aan de andere kant ook best kut hoor, lang weg, onregelmatig weg, wat dat betreft had ik het op een goed moment lekker voor elkaar afwisselend ´snachts naar Parijs of naar Keulen
ik heb het bij elkaar 3 jaar gedaan, maar op een gegeven moment is de lol er toch vanaf dat je weet dat je mobieltje elk moment kan rinkelen en dan je dan binnen 10 minuten in je bus moet zittenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Leuk om een jaartje of 2 te doen denk ik ga er serieus naar kijken als mijn contract volgend jaar afloopt
Niet iets wat je je hele leven vol zou houden inderdaad. Maar wel voor een short period of timequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb het bij elkaar 3 jaar gedaan, maar op een gegeven moment is de lol er toch vanaf dat je weet dat je mobieltje elk moment kan rinkelen en dan je dan binnen 10 minuten in je bus moet zitten
Dat zou ik echt niet trekken. Beter maar bij de TNT blijven.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb het bij elkaar 3 jaar gedaan, maar op een gegeven moment is de lol er toch vanaf dat je weet dat je mobieltje elk moment kan rinkelen en dan je dan binnen 10 minuten in je bus moet zitten
Tjezusquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:00 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet trekken. Beter maar bij de TNT blijven.
Ik moet voortaal om 03.00 uur op, om 4.00 uur beginnen, ik heb me ook in de sorteerploeg binnen geluld
Wat een gek... Begin lekker om 9.30 en was om 18.15 thuis, 162 stops waarvan 153 afgeleverd, weer een lekker dagje gehadquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:00 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet trekken. Beter maar bij de TNT blijven.
Ik moet voortaal om 03.00 uur op, om 4.00 uur beginnen, ik heb me ook in de sorteerploeg binnen geluld
Jammer is dat he, zover is het bij mij nog nooit gekomen, als ik wat moet ontvangen die dag loop ik gelijk ff naar die chauffeur toe.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef Conflict het volgende:
En kom ik net thuis, heeft zo'n mongool twee pakketten voor mij bij mijn buren vijf deuren verder afgeleverd
Ik zal morgen eens kennis met hem maken, kan hij mijn pakketten gewoon 's ochtends aan me geven
dan zou ik genoeg red bull meenemen, als ik klaar was met een flinke woonwijk was ik blij als ik thuis op de bank kon ploffen, al dat in en uit de bus vliegen is best vermoeiend...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:40 schreef nelisb het volgende:
Ja precies, als ik naar mijzelf kijk, tussen 18 - 21 uur de meeste kans dat ik een pakketje kan ontvangen.
Tijden zijn ook maar suggesties, gaat mij erom, dat ik een klein beetje vrijheid heb om eventueel een uur of 2 uur per dag wat anderen dingen ernaast zou kunnen doen.
nee, als je bezorggebied dicht bij het distributiecentrum is krijg je minder per stop dan wanneer het heel ver weg is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:45 schreef nelisb het volgende:
Top!! Volgens mij ben ik wel rond. Hoe meer rijden is meer betaald krijgen? Hoe moet ik dat zien? Meer rijden is meer stops = meer paketten = meer geld?
Zaterdag is geen probleem. Ik rij vanuit Gorinchem. Je zou daar dan om 8.30 uur moeten zijn. WMB is dat beste.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:53 schreef nelisb het volgende:
Waar woon/rij je? Opzich een dag mee is wel top, alleen heb geen vrije dagen meer en dus alleen de zaterdag nog tot mijn beschikking.
Maximaal tot 13.00 uur!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:26 schreef nelisb het volgende:
Nou 8:30 klinkt beter haha!
De zaterdag is gewoon tot einde middag of einde ochtend?
Ff lekker afschuiven op de bijrijder Conflict. Nasty hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:30 schreef Conflict het volgende:
[..]
Maximaal tot 13.00 uur!
In mijn geval dan, ik heb nooit zoveel stops en op zaterdag gaat het als een speer!
Nee hij moet rijden!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:51 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ff lekker afschuiven op de bijrijder Conflict. Nasty hoor.
In je gloednieuwe Caddy?!quote:
Nee, je krijgt BTW betaald en die moet je afstaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:42 schreef nelisb het volgende:
Je hebt toch niks met BTW verrekeningen te maken toch? TNT betaald netto uit?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:42 schreef nelisb het volgende:
Je hebt toch niks met BTW verrekeningen te maken toch? TNT betaald netto uit?
Blijkbaar niet. Ik zou even wachten met het kopen van een bus, totdat je een helder beeld hebt van waar je aan begint, zowel het inhoudelijke werk als de, niet geheel onbelangrijke, financiële kant van de zaak.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:51 schreef nelisb het volgende:
Prima dus! Dank je ik weet genoeg! Nu een bus kopen haha.
Niet mogelijk. Duh.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:07 schreef Mirel het volgende:
Hoe mogelijk is het om een baan hierin te krijgen als je geen rijbewijs hebt? Ooit vroeg een vriend of ik dat samen met hem kon doen, hij heeft een rijbewijs, ik niet. Of rijden koeriers allemaal lonestyle met hun busje?
wel mogelijk of het legaal is of niet, maar mijn tnt pakketdienstbusje is een soort van A-Team, als ze stoppen vliegen ze er gelijk uit, de ene zoekt wat de andere doet de papieren enzo, gaat gesmeerd altijdquote:
was met een knipoog. Ben nu een exploitatiebegroting aan het maken wil eerst alles helder hebben. TNT geeft 0 info vandaar de vragen hier.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:20 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar niet. Ik zou even wachten met het kopen van een bus, totdat je een helder beeld hebt van waar je aan begint, zowel het inhoudelijke werk als de, niet geheel onbelangrijke, financiële kant van de zaak.
Verspilling van arbeidskracht- en uren. alsof je dat niet in je eentje kan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
wel mogelijk of het legaal is of niet, maar mijn tnt pakketdienstbusje is een soort van A-Team, als ze stoppen vliegen ze er gelijk uit, de ene zoekt wat de andere doet de papieren enzo, gaat gesmeerd altijd
Weinig kans, bovendien is je passagier dan niet verzekerd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:07 schreef Mirel het volgende:
Hoe mogelijk is het om een baan hierin te krijgen als je geen rijbewijs hebt? Ooit vroeg een vriend of ik dat samen met hem kon doen, hij heeft een rijbewijs, ik niet. Of rijden koeriers allemaal lonestyle met hun busje?
Binnen bij de dcp zou je uiteraard kunnen werken zonder rijbewijs.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:19 schreef Mirel het volgende:
En binnen de centrale pakketen sorteren etc? Heb van een ander gehoord dat hij er veel mee verdiend.
Ja, da's exclusief de BTWquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:10 schreef nelisb het volgende:
Okay. Die prijzen die je net noemde die 1,20 en 0,25 is zonder btw?
Er zijn wel mensen die samen rijden, maar goed, dan moet je de inkomsten delen, lijkt mij niet zo slim.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:07 schreef Mirel het volgende:
Hoe mogelijk is het om een baan hierin te krijgen als je geen rijbewijs hebt? Ooit vroeg een vriend of ik dat samen met hem kon doen, hij heeft een rijbewijs, ik niet. Of rijden koeriers allemaal lonestyle met hun busje?
O was dat bij jullie?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weinig kans, bovendien is je passagier dan niet verzekerd.
Er was laatst nog bij ons op de vestiging een dodelijk ongeluk met de passagier.
Tuurlijk mag je voor andere bedrijven rijden. Maar ik heb daar weinig zin in.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:57 schreef nelisb het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk aan meerdere werkgevers? De TNT zal alleen niet genoeg zijn, je moet als ZZP'er 3 opdrachtgevers per jaar hebben. Dat lossen de meeste op door voor elkaar te vervangen en een factuur te sturen. Maar kan je ook werk aannemen van andere koeriersbedrijven?
Je kan bijvoorbeeld niet voor selektvracht ook gaan rijden als er tnt op je bus moet staan of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |