abonnement Unibet Coolblue
pi_74021204
Ik vind het leuk dat er nog mensen positief zijn over het post bezorgen,
Ik vind het allemaal maar drama op DPD na daar heb ik alleen maar goede ervaringen mee.
pi_74021737
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:42 schreef MamsX het volgende:
Ik vind het leuk dat er nog mensen positief zijn over het post bezorgen,
Ik vind het allemaal maar drama op DPD na daar heb ik alleen maar goede ervaringen mee.
Wij bezorgen geen post, maar pakketten
pi_74022107
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:32 schreef Conflict het volgende:
In Zwaag en Alkmaar zijn nog routes vrij.
Hoe lossen ze dat nu dan op, als er blijkbaar geen chauffeur voor die route is?
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_74022191
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:08 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Hoe lossen ze dat nu dan op, als er blijkbaar geen chauffeur voor die route is?
Ik gok dat ze die ritten tijdelijk uitbesteden aan koeriersbedrijfjes die natuurlijk blij zijn met iedere klus. Maar Conflict kan je hier vast beter antwoord op geven.
pi_74022920
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:08 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Hoe lossen ze dat nu dan op, als er blijkbaar geen chauffeur voor die route is?
Ze hebben eigen mensen rijden en daar willen ze van af
pi_74024561
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:57 schreef Conflict het volgende:

[..]

Wij bezorgen geen post, maar pakketten
Da's toch ook post!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_74024590
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 20:19 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Da's toch ook post!
nee.
pi_74025577
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:57 schreef Conflict het volgende:

[..]

Wij bezorgen geen post, maar pakketten

Ja daar kan je wel over mierenneuken maar wat ik bedoelde was duidelijk.
Ik kan een heel topic vol praten met tnt en pakket problemen
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:35:07 #109
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_74026777
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:32 schreef Conflict het volgende:
In Zwaag en Alkmaar zijn nog routes vrij.

Maar zaterdag alleen wordt moeilijk. Het is meer op fulltime gericht.
Daar woon ik precies tussenin. Misschien toch iets om over na te denken voor me
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_74032602
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 20:19 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Da's toch ook post!
Heiligschennis.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_74035293
Pakket bezorgen Ook een tijdje terug gedaan voor TPG, via World Wide Connect. Wat een kut zooi was dat. Heb het een paar maanden volgehouden. Begon al dat ik een vast bedrag per dag kreeg (werkte alleen zaterdag), ik zou tot een uur of 4 werken. Uurloon was al vrij laag, maargoed beetje rijden nadat ik net m'n rijbewijs had gehaald leek me wel leuk en handig om het rijden bij te houden. De eerste keer werd ik ingewerkt, moest met iemand meereden, krijg ik achteraf te horen dat ze dit geen werk vonden en dat niet uitbetalen, wtf. In de weken daarna bleek dat die 4 uur eigenlijk minimaal 7 uur was en het mee rijden met een andere chauffeur van en naar het werk toe, zoals afgesproken, kwam ook al niet veel van terecht, waardoor ik nog fijn met het OV kon. Ik heb uiteindelijk wel voorelkaar gekregen dat ik de eerste dag wel betaald kreeg en twee keer een loonsverhoging vna 5 euro er door heen gekregen.

Ik wilde ook een andere wijk, want ik had er een in een binnenstad, autovrij. Was niet te doen, was ook nog eens markt op zaterdag en enorm veel eenrichtingsverkeer. De enige mogelijkheid om de pakketen enigszins op tijd te bezorgen was door alle verkeersregels te breken en daar had ik dus geen zin in, want boetes waren wel voor eigen rekening. Ik kreeg geen carkit en moest mn eigen mobiel gebruiken, niet vergoed, en toen ik een paar niet had opgenomen kreeg ik op m'n kop. Daarnaast elke keer gezeur dat ik niet genoeg pakketten had afgeleverd, tja wat wil je als er ook winkels zijn die niet open zijn. Druppel was gezeur over een pakketje waarvoor getekend moest worden en de naam moest erbij. Was bij een winkel, die die dag twee pakketten had. Ik had wel twee handtekeningen, maar er stond maar één keer de naam. Wilde ze me terugsturen in m'n eigen tijd om dat te regelen. Gelukkig was het bedrijf zelf enorm laks met het contract, dus heb de autosleutels op de balie gegooid, trui uitgedaan en weggelopen. Nooit meer terug gekomen.

Was nog wel even een gedoe om de gewerkte dagen betaald te krijgen, maar na 10x bellen en mailen is dat wel gelukt.
  zondag 25 oktober 2009 @ 07:45:27 #112
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_74035509
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:08 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Hoe lossen ze dat nu dan op, als er blijkbaar geen chauffeur voor die route is?
Een vrije route bestaat bij mij niet, wel routes die vrij gaan komen. Ik werk met contracten van onbepaalde duur. Dat houdt oa. in dat er minstens 1 maand opzeg is (in beide richtingen) en dat ik dus tijd heb om nieuwe mensen daarvoor te zoeken. Ik heb ook een aantal "losse" chauffeurs die eventueel kunnen opvangen, dat zijn meestal nieuwe subcontractors, als die dan voldoen kunnen ze indien ze dat wensen die route krijgen. Maar het overgrote deel van mijn subcontractors hebben verschillende routes (van 3 tot 10 routes), als er dan iemand tussenuitvalt vangen ze dat zelf op.
Ik zal dus ook nooit een onbekende nieuwe subcontractor direct een vaste route geven, hij moet zich eerst maar eens bewijzen als "losse rijder", maar soms kan dat snel veranderen.

Ik veronderstel dat het er bij andere bedrijven ongeveer hetzelfde aan toe gaat.
pi_74038556
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 21:35 schreef Papabear het volgende:

[..]

Daar woon ik precies tussenin. Misschien toch iets om over na te denken voor me
Ja, ik had de voor jou meest dichtstbijzijnde distributiecentra uitgekozen
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 05:30 schreef Schuifpui het volgende:verhaal...
TNT staat nou niet bekend als de meest sociale werkgever.

Bij ons is het wel zo dat een nieuwe chauffeur in het begin altijd maar een stuk of 30 stops weg sturen. Dat ze jou met een route in de binnenstad op pad hebben gestuurd slaat ook echt nergens op.

En de manier van betalen bij TNT en het vaststellen van de tijd die voor werkzaamheden staat is echt erg. Dan kan je beter voor jeelf werken.
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 07:45 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Een vrije route bestaat bij mij niet, wel routes die vrij gaan komen. Ik werk met contracten van onbepaalde duur. Dat houdt oa. in dat er minstens 1 maand opzeg is (in beide richtingen) en dat ik dus tijd heb om nieuwe mensen daarvoor te zoeken. Ik heb ook een aantal "losse" chauffeurs die eventueel kunnen opvangen, dat zijn meestal nieuwe subcontractors, als die dan voldoen kunnen ze indien ze dat wensen die route krijgen. Maar het overgrote deel van mijn subcontractors hebben verschillende routes (van 3 tot 10 routes), als er dan iemand tussenuitvalt vangen ze dat zelf op.
Ik zal dus ook nooit een onbekende nieuwe subcontractor direct een vaste route geven, hij moet zich eerst maar eens bewijzen als "losse rijder", maar soms kan dat snel veranderen.

Ik veronderstel dat het er bij andere bedrijven ongeveer hetzelfde aan toe gaat.
Bij ons rijden ad-hoc subcontractors rond die rijden op verschillende routes. Ik zelf doe dat ook voor een deel. Er zijn nooit routes die blijven staan.

Maar als er een route vrij gaat komen, bijvoorbeeld omdat een subcontractor opgezegd heeft, wordt hier een nieuwe voor gezocht. Of dat nou een nieuwe subcontractor is of een bedrijf dat uit il breiden maakt niet uit.

Maar om onervaren mensen steeds een andere route te laten rijden lijkt mij niet echt slim. Je kan beter ervaring opdoen op een vaste route.
  zondag 25 oktober 2009 @ 16:01:29 #114
171739 Pitebuell
remember my name...!!
pi_74045668
@ Schuifpui

Dan hoef ik de naam van dhr Pietersen zeker niet te melden, ben ik wel benieuwd welke vestiging van tpg/tnt je hebt gereden:)
pi_74046633
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:01 schreef Pitebuell het volgende:
@ Schuifpui

Dan hoef ik de naam van dhr Pietersen zeker niet te melden, ben ik wel benieuwd welke vestiging van tpg/tnt je hebt gereden:)
Yep, ik heb voor Utrecht gereden.
pi_74051918
Interessant topic! Ik hou er altijd van als ik een busje voor het raam zie stoppen en er een chaffeur uitstapt met een pakketje waar ik al lang op zit te wachten!
pi_74064152
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:34 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ja, ik had de voor jou meest dichtstbijzijnde distributiecentra uitgekozen
[..]

TNT staat nou niet bekend als de meest sociale werkgever.

Bij ons is het wel zo dat een nieuwe chauffeur in het begin altijd maar een stuk of 30 stops weg sturen. Dat ze jou met een route in de binnenstad op pad hebben gestuurd slaat ook echt nergens op.

En de manier van betalen bij TNT en het vaststellen van de tijd die voor werkzaamheden staat is echt erg. Dan kan je beter voor jeelf werken.
Ik had er rond de 80. Meer dan 120 pakketten soms, sommige winkels hadden er veel. Leek me leuk als zaterdagbaantje, was blij toen ik daar gestopt was.
  maandag 26 oktober 2009 @ 00:08:18 #118
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_74065321
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 07:45 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Een vrije route bestaat bij mij niet, wel routes die vrij gaan komen. Ik werk met contracten van onbepaalde duur. Dat houdt oa. in dat er minstens 1 maand opzeg is (in beide richtingen) en dat ik dus tijd heb om nieuwe mensen daarvoor te zoeken. Ik heb ook een aantal "losse" chauffeurs die eventueel kunnen opvangen, dat zijn meestal nieuwe subcontractors, als die dan voldoen kunnen ze indien ze dat wensen die route krijgen. Maar het overgrote deel van mijn subcontractors hebben verschillende routes (van 3 tot 10 routes), als er dan iemand tussenuitvalt vangen ze dat zelf op.
Ik zal dus ook nooit een onbekende nieuwe subcontractor direct een vaste route geven, hij moet zich eerst maar eens bewijzen als "losse rijder", maar soms kan dat snel veranderen.

Ik veronderstel dat het er bij andere bedrijven ongeveer hetzelfde aan toe gaat.
Ik had begrepen dat subcontractors (ZZP'ers) zichzelf verhuren aan TNT, maar ik begrijp dat jij een soort van uitzendbureau bent voor die ZZP'ers
Als ik het zo allemaal lees, dan zou het dus ook kunnen dat TNT contracten met mensen als jou afsluit en de ZZP'ers dus niet zomaar zelf met TNT in zee kunnen gaan?
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_74065636
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:08 schreef Papabear het volgende:

[..]

Ik had begrepen dat subcontractors (ZZP'ers) zichzelf verhuren aan TNT, maar ik begrijp dat jij een soort van uitzendbureau bent voor die ZZP'ers
Als ik het zo allemaal lees, dan zou het dus ook kunnen dat TNT contracten met mensen als jou afsluit en de ZZP'ers dus niet zomaar zelf met TNT in zee kunnen gaan?
mrPanerai is eindverantwoordelijke bij DPD, is een concurrent van TNT.

ZZP-ers mogen juist niet via via bij TNT gaan werken, alleen rechtstreeks. Er is een bedrijf dat wel met alleen maar zzp-ers werkt, maar het mag eigenlijk niet.
pi_74065660
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:29 schreef synnath het volgende:
Interessant topic! Ik hou er altijd van als ik een busje voor het raam zie stoppen en er een chaffeur uitstapt met een pakketje waar ik al lang op zit te wachten!
Dan moet je 'm een kopje koffie geven!
pi_74066122
Koerier meld zich

Werk voor een klein koeriersbedrijf (5 man personeel, inc eigenaar)

Ben een ex-IT'er die het IT wereld helemaal zat was, en het onderweg zijn naar klanten eigenlijk veel leuker vond.

Beweeg me voort in deze auto:

What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 26 oktober 2009 @ 00:48:54 #122
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_74066285
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:42 schreef FireFox1 het volgende:
Koerier meld zich

Werk voor een klein koeriersbedrijf (5 man personeel, inc eigenaar)

Ben een ex-IT'er die het IT wereld helemaal zat was, en het onderweg zijn naar klanten eigenlijk veel leuker vond.

Beweeg me voort in deze auto:

[ afbeelding ]
Ik ben dus ook zo'n IT'er die inmiddels kotst op de ICT-wereld en een job zoekt met wat meer contact met de klanten.

Thnx Conflict voor je reacties
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_74066453
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:48 schreef Papabear het volgende:

[..]

Ik ben dus ook zo'n IT'er die inmiddels kotst op de ICT-wereld en een job zoekt met wat meer contact met de klanten.

Thnx Conflict voor je reacties
Jij snapt het

Ik werd kierewiet van al die zeurende users en lange werktijden. Ik was een systeembeheerder op schiphol die altijd standby moest staan. Een 50-urige werkweek was geen uitzondering. Goed, je verdiend een leuk bedrag, maar na 2 jaar was ik helemaal uitgeblust.

Ik verdien nu ongeveer de helft van wat ik als IT'er verdiende, maar ben een stuk gelukkiger met mijn werk. Heerlijk de hele dag op de weg, maak geregeld een gezellige praatje met klanten en ik zie zo nog wat van Nederland.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_74066837
Rare vraag:

Waarom regelt TNT dit via ZZP'ers? Een aantal jaar terug werden pakjes gewoon nog door TNT-medewerkers gebracht.
pi_74066902
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 01:25 schreef Rapaille het volgende:
Rare vraag:

Waarom regelt TNT dit via ZZP'ers? Een aantal jaar terug werden pakjes gewoon nog door TNT-medewerkers gebracht.
Ook al werk ik pas 3 maanden als koerier, de koeriers wereld zit vrij raar in elkaar.

Ik haal soms voor 2 verschillende (grote) koeriersbedrijven pakketjes op, en breng ze dan naar een grote distributie centrum waar ze verder worden verspreid. Ook mijn bedrijf huren regelmatig zzp'ers in als de 3 vaste koeriers niet beschikbaar zijn.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_74067727
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 01:25 schreef Rapaille het volgende:
Rare vraag:

Waarom regelt TNT dit via ZZP'ers? Een aantal jaar terug werden pakjes gewoon nog door TNT-medewerkers gebracht.
Ik gok even voor mijn beurt: flexibiliteit. Ik verwacht dat de contracten tussentijds opzegbaar zijn met een termijn van x maanden. Ik denk 3?
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_74068096
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:42 schreef FireFox1 het volgende:
Koerier meld zich

Werk voor een klein koeriersbedrijf (5 man personeel, inc eigenaar)

Ben een ex-IT'er die het IT wereld helemaal zat was, en het onderweg zijn naar klanten eigenlijk veel leuker vond.

Beweeg me voort in deze auto:

[ afbeelding ]
Welkom in dit prille, maar nu al geweldige topic!
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 01:25 schreef Rapaille het volgende:
Rare vraag:

Waarom regelt TNT dit via ZZP'ers? Een aantal jaar terug werden pakjes gewoon nog door TNT-medewerkers gebracht.
Dat zijn allemaal bezuinigingen.

TNT zit zonder risico natuurlijk. ZZP-ers regelen alles zelf, hun verzekeringen en hun auto's. Je krijgt een uitgeknepen tarief en voor hun is dat vele malen goedkoper dan het zelf te doen.

[ Bericht 39% gewijzigd door Conflict op 26-10-2009 08:21:32 ]
pi_74068102
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 07:20 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Ik gok even voor mijn beurt: flexibiliteit. Ik verwacht dat de contracten tussentijds opzegbaar zijn met een termijn van x maanden. Ik denk 3?
1 maand.
pi_74088022
Dus per dag is je rit ongeveer 50 kilometer en bezorg je ongeveer tussen de 100 en 120 pakketjes en dit levert je ongeveer ¤170,- per dag op. Je werk per dag ongeveer 8 uur? Dit is dus bruto per week ¤850,-

Hoe zit dit als Zzpér dan want dan moet je toch 3 werkgevers per jaar minimaal hebben of maakt dat niets uit?
  maandag 26 oktober 2009 @ 19:52:33 #130
171739 Pitebuell
remember my name...!!
pi_74088705
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:35 schreef ShoNuf het volgende:
Dus per dag is je rit ongeveer 50 kilometer en bezorg je ongeveer tussen de 100 en 120 pakketjes en dit levert je ongeveer ¤170,- per dag op. Je werk per dag ongeveer 8 uur? Dit is dus bruto per week ¤850,-

Hoe zit dit als Zzpér dan want dan moet je toch 3 werkgevers per jaar minimaal hebben of maakt dat niets uit?
Als zzp'er moet je idd minimaal 3 opdrachtgevers per jaar hebben, hiervoor moet je de VAR (Verklaring Arbeids Relatie) aanvragen bij de belastingdienst en deze kunnen laten zien aan je opdrachtgevers, zo hoeven hun geen sociale premies voor je af te dragen maar ben je hier zelf verantwoordelijk voor.

@schuifpui,
Utrecht was wel leuk, een van de betere vestigingen. TNT was blij dat ze WWC eruit konden trappen, ook alweer 3 jaar geleden bedenk ik me net. Was mss een schijtbedrijf, en een kutbaas, maar hij betaalde wel goed (mij tenminste).
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:04:38 #131
268298 klotefokker
kuttige kinderen
pi_74096056
tvp
pi_74121750
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:35 schreef ShoNuf het volgende:
Dus per dag is je rit ongeveer 50 kilometer en bezorg je ongeveer tussen de 100 en 120 pakketjes en dit levert je ongeveer ¤170,- per dag op. Je werk per dag ongeveer 8 uur? Dit is dus bruto per week ¤850,-

Hoe zit dit als Zzpér dan want dan moet je toch 3 werkgevers per jaar minimaal hebben of maakt dat niets uit?
Wij werken als zzp-ers dan ook veel voor elkaar. Zo wordt er heel wat heen en weer gefactureerd onderling.

Dus als een collega vrij wil hebben breng ik op zijn naam pakketten rond. TNT betaald hem gewoon en dan stuur ik een factuurtje.
pi_74122313
Conflict kunnen we misschien via privé wat contact hebben?
Wil een ondernemersplan opstellen en heb wat info nodig.
Alleen als je dat wil hoor.
pi_74122415
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:08 schreef Conflict het volgende:

[..]

Wij werken als zzp-ers dan ook veel voor elkaar. Zo wordt er heel wat heen en weer gefactureerd onderling.

Dus als een collega vrij wil hebben breng ik op zijn naam pakketten rond. TNT betaald hem gewoon en dan stuur ik een factuurtje.
Vreemd inderdaad, dat er bijna geen "echte" concurrentie tussen koeriers bedrijven bestaat
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:23:40 #135
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74122646
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:19 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Vreemd inderdaad, dat er bijna geen "echte" concurrentie tussen koeriers bedrijven bestaat
op TNT gebied mischien niet, maar in de tijd dat ik als coureur, sorry koerier door europa crosste was de concurentie moordend en ging het om centen...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_74122735
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:23 schreef Klonk het volgende:

[..]

op TNT gebied mischien niet, maar in de tijd dat ik als coureur, sorry koerier door europa crosste was de concurentie moordend en ging het om centen...
Door Europa crosste? Vet Ik ben nog niet eens buiten de grenzen geweest

Waar heb je dat gedaan dan Klonk?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_74122850
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:17 schreef nelisb het volgende:
Conflict kunnen we misschien via privé wat contact hebben?
Wil een ondernemersplan opstellen en heb wat info nodig.
Alleen als je dat wil hoor.
Ja dat is wel goed hoor, maar ik ben niet zo snel misschien met reageren. En een ondernemersplan heb je niet nodig hiervoor hoor!
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:19 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Vreemd inderdaad, dat er bijna geen "echte" concurrentie tussen koeriers bedrijven bestaat
Bij TNT valt er weinig te concurreren. Dat zijjn veel van die zelfstandigen zoals ik, wij hebben niks te vrezen voor elkaar. Dat is buiten TNT natuurlijk heel anders.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:28:18 #138
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74122920
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:25 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Door Europa crosste? Vet Ik ben nog niet eens buiten de grenzen geweest

Waar heb je dat gedaan dan Klonk?
bij een koeriersbedrijf in midden limburg

vooral veel Frankrijk en Duitsland gedaan, maar ook wel exotische plekjes in Italie, Zweden en Spanje

ik zou het nu nooit meer willen doen, heb mijn draai gevonden in de gehandicaptenzorg maar het was een toffe tijd
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_74123016
Ondernemingsplan voor het financiële plaatje. Wil ongeveer wel wat ik overhou aan een pakketje en hoeveel pakketjes ik moet bezorgen zodat ieder geval de lasten zoals afschrijving auto, verzekeringen, eventueel pensioen betaald heb en hoeveel ik per maand kan opnemen om rond te komen.

Auto koop ik van eigen geld dus daar verder geen plan voor nodig.

Maar stuur je later een pm.
pi_74123017
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:28 schreef Klonk het volgende:

[..]

bij een koeriersbedrijf in midden limburg

vooral veel Frankrijk en Duitsland gedaan, maar ook wel exotische plekjes in Italie, Zweden en Spanje

ik zou het nu nooit meer willen doen, heb mijn draai gevonden in de gehandicaptenzorg maar het was een toffe tijd
Als ik buiten Nederland zou kunnen rijden ben ik vandaag nog weg bij de TNT, fantastisch lijkt me dat!
pi_74123122
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:28 schreef Klonk het volgende:

[..]

bij een koeriersbedrijf in midden limburg

vooral veel Frankrijk en Duitsland gedaan, maar ook wel exotische plekjes in Italie, Zweden en Spanje

ik zou het nu nooit meer willen doen, heb mijn draai gevonden in de gehandicaptenzorg maar het was een toffe tijd
Hoop ooit nog een baan te vinden waar ik exotische auto's van rijkaards mag rondcrossen door Europa.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_74123124
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:30 schreef nelisb het volgende:
Ondernemingsplan voor het financiële plaatje. Wil ongeveer wel wat ik overhou aan een pakketje en hoeveel pakketjes ik moet bezorgen zodat ieder geval de lasten zoals afschrijving auto, verzekeringen, eventueel pensioen betaald heb en hoeveel ik per maand kan opnemen om rond te komen.

Auto koop ik van eigen geld dus daar verder geen plan voor nodig.

Maar stuur je later een pm.
Probeer zoveel mogelijk in dit topic te plaatsen, als het niet te persoonlijk wordt, dan hebben anderen er ook nog wat aan
pi_74123156
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:30 schreef Conflict het volgende:

[..]

Als ik buiten Nederland zou kunnen rijden ben ik vandaag nog weg bij de TNT, fantastisch lijkt me dat!
Me 2
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:33:55 #144
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74123248
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:30 schreef Conflict het volgende:

[..]

Als ik buiten Nederland zou kunnen rijden ben ik vandaag nog weg bij de TNT, fantastisch lijkt me dat!
mwoah, is aan de ene kant tof aan de andere kant ook best kut hoor, lang weg, onregelmatig weg, wat dat betreft had ik het op een goed moment lekker voor elkaar afwisselend ´snachts naar Parijs of naar Keulen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_74123321
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:33 schreef Klonk het volgende:

[..]

mwoah, is aan de ene kant tof aan de andere kant ook best kut hoor, lang weg, onregelmatig weg, wat dat betreft had ik het op een goed moment lekker voor elkaar afwisselend ´snachts naar Parijs of naar Keulen
Leuk om een jaartje of 2 te doen denk ik ga er serieus naar kijken als mijn contract volgend jaar afloopt
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:36:19 #146
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74123383
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:35 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Leuk om een jaartje of 2 te doen denk ik ga er serieus naar kijken als mijn contract volgend jaar afloopt
ik heb het bij elkaar 3 jaar gedaan, maar op een gegeven moment is de lol er toch vanaf dat je weet dat je mobieltje elk moment kan rinkelen en dan je dan binnen 10 minuten in je bus moet zitten
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_74123526
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:36 schreef Klonk het volgende:

[..]

ik heb het bij elkaar 3 jaar gedaan, maar op een gegeven moment is de lol er toch vanaf dat je weet dat je mobieltje elk moment kan rinkelen en dan je dan binnen 10 minuten in je bus moet zitten
Niet iets wat je je hele leven vol zou houden inderdaad. Maar wel voor een short period of time
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_74124668
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:36 schreef Klonk het volgende:

[..]

ik heb het bij elkaar 3 jaar gedaan, maar op een gegeven moment is de lol er toch vanaf dat je weet dat je mobieltje elk moment kan rinkelen en dan je dan binnen 10 minuten in je bus moet zitten
Dat zou ik echt niet trekken. Beter maar bij de TNT blijven.

Ik moet voortaal om 03.00 uur op, om 4.00 uur beginnen, ik heb me ook in de sorteerploeg binnen geluld
pi_74125525
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 20:00 schreef Conflict het volgende:

[..]

Dat zou ik echt niet trekken. Beter maar bij de TNT blijven.

Ik moet voortaal om 03.00 uur op, om 4.00 uur beginnen, ik heb me ook in de sorteerploeg binnen geluld
Tjezus

Ik begin om 9:45 en ben rond (afhankelijk van de file op de A4/A9) 19:00 thuis. Vandaag had ik weinig pick-ups dus was vandaag om 18:20 thuis
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:03:37 #150
171739 Pitebuell
remember my name...!!
pi_74127569
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 20:00 schreef Conflict het volgende:

[..]

Dat zou ik echt niet trekken. Beter maar bij de TNT blijven.

Ik moet voortaal om 03.00 uur op, om 4.00 uur beginnen, ik heb me ook in de sorteerploeg binnen geluld
Wat een gek... Begin lekker om 9.30 en was om 18.15 thuis, 162 stops waarvan 153 afgeleverd, weer een lekker dagje gehad
pi_74127669
Ja maar als ik om half negen begin met mijn route, heb ik al iets van 120 euro binnen!

En dan 80 stops en ben ik om 13.00 uur thuis
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:06:46 #152
171739 Pitebuell
remember my name...!!
pi_74127753
Je lijkt me broer wel, die verdient ook zoveel dat die bijna niet weet wat die met het geld moet doen

Je houdt toch wel tijd over om te leven he
pi_74127808
En kom ik net thuis, heeft zo'n mongool twee pakketten voor mij bij mijn buren vijf deuren verder afgeleverd

Ik zal morgen eens kennis met hem maken, kan hij mijn pakketten gewoon 's ochtends aan me geven
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:10:55 #154
171739 Pitebuell
remember my name...!!
pi_74127979
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef Conflict het volgende:
En kom ik net thuis, heeft zo'n mongool twee pakketten voor mij bij mijn buren vijf deuren verder afgeleverd

Ik zal morgen eens kennis met hem maken, kan hij mijn pakketten gewoon 's ochtends aan me geven
Jammer is dat he, zover is het bij mij nog nooit gekomen, als ik wat moet ontvangen die dag loop ik gelijk ff naar die chauffeur toe.
pi_74134062
Deze week belafpsraak met de Rabobank voor verzekeringen.
Volgens mij dekt deze alles,inclusief auto en arbeidsongeschiktheid.

http://www.rabobank.nl/be(...)polis_zekervanjezaak
pi_74182616
Mail contact gehad met TNT subcontracting.
Ze kunnen me niet helpen. Ik wil een exploitatiebegroting maken, heb alle kosten helder, maar inkomsten blijft een raadsel. Wil gewoon weten wat Ze gemiddeld kunnen bieden aan pakketjes en de prijzen die erbij horen.

@ conflict kan je helpen? Eventueel gegevens van de regio manager Zwolle?
pi_74185541
Reken gewoon 1,20 per stop + 25 cent per pakket, dan zit je altijd goed.

Dan ga je uit van een gemiddelde week van 600 stops en 650 pakketten en dan heb je een realistisch idee van wat er binnen komt per week.

Ik kan helaas geen gegevens van managers geven, die heb ik niet.
pi_74187096
Thanks, dit is info waar ik wat aan hebt.
Hoeveel tijd per dag ben jij puur kwijt aan de routes en dus die 600 stops / 650 pakketten?
Kan je je eigen werktijden indelen? BV bezorgen van 12 - 21 uur ofzo? Wat is er mogelijk daarin?
Hoeveel km doe je ongeveer per dag puur voor TNT?

Volgens mij ben ik na dit alles rond en kan ik mijn begroting afmaken en een bus kopen haha.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 14:29:35 #159
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74187221
weet niet hoe het nu is maar je eigen werktijden indelen was een paar jaar geleden mogelijk maar in de tijd dat ik daar werkte veranderde dat radicaal en moest je op een bepaalde tijd gaan laden...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_74187401
Het laden op bepaalde tijden kan ik me nog enigszins voorstellen. Maar als ik denk ik kan het wel redden van 15 uur tot 21 uur ofzo, zou dat dan mogen? Niet dat ik het wil,maar wil het graag weten haha. Ben ook 2 internetshops aan het opzetten en dan kan ik daar ook mijn aandacht aan geven per dag.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 14:38:16 #161
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74187538
geloof me als je een kutwijk hebt waar je moet leuren met elk pakje dan ben je heel blij als je op tjd mag beginnen

eindtijden weet ik niet hoe dat tegenwoordig zit, anderhalf jaar geleden waren ze nooit echt blij als je na 7 uur binnen kwam zakken, terwijl het bezorgen dan een stuk makkelijker gaat...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_74187612
Ja precies, als ik naar mijzelf kijk, tussen 18 - 21 uur de meeste kans dat ik een pakketje kan ontvangen.
Tijden zijn ook maar suggesties, gaat mij erom, dat ik een klein beetje vrijheid heb om eventueel een uur of 2 uur per dag wat anderen dingen ernaast zou kunnen doen.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 14:41:14 #163
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74187656
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 14:40 schreef nelisb het volgende:
Ja precies, als ik naar mijzelf kijk, tussen 18 - 21 uur de meeste kans dat ik een pakketje kan ontvangen.
Tijden zijn ook maar suggesties, gaat mij erom, dat ik een klein beetje vrijheid heb om eventueel een uur of 2 uur per dag wat anderen dingen ernaast zou kunnen doen.
dan zou ik genoeg red bull meenemen, als ik klaar was met een flinke woonwijk was ik blij als ik thuis op de bank kon ploffen, al dat in en uit de bus vliegen is best vermoeiend...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_74187698
Hoeveel kilometer je rijdt is natuurlijk afhankelijk van waar je woont, waar je distributiecentrum is en waar je bezorggebied is. Maar dit is niet belangrijk, hoe meer je moet rijden, hoe meer je betaald krijgt. Woon werk verkeer mag je natuurlijk niet meerekenen.

Tijd is ook moeilijk te geven. Reken dat je als je echt ervaren bent ongeveer 25 stops per uur doet. Verreken je niet, dat is zonder pakketten op route zetten en scannen en je terugkomst.

Ik ben met sorteren ongeveer een uur bezig.

Je moet op bepaalde tijden komen, dat ligt aan welke shift je ingedeeld wordt. Bij ons is het zo:

shift 1: 7.00 - 8.30
shift 2 : 8.30 - 10.00
shift 3: 10.00 -11.30

Het maakt niet uit hoelang je erover doet. Je moet voor 20.00 uur terug zijn.

Toen ik nog in mijn eigen woonplaats reed, haalde ik mijn pakketten op, ging de hele dag thuis zitten en om 17.00 uur ging ik bezorgen. Dan zat ik zelfs boven de 30 stops per uur, iedereen thuis, ideaal!
pi_74187837
Top!! Volgens mij ben ik wel rond. Hoe meer rijden is meer betaald krijgen? Hoe moet ik dat zien? Meer rijden is meer stops = meer paketten = meer geld?
pi_74187915
Mijn werkdag vandaag:

3.00 uur op
4.00 uur aanwezig op distributiecentrum om te sorteren voor een bapaalde nieuwe klant
6.30 uur postbusrit, pakketten naar vier postkantoren brengen
8.30 sorteren voor mijn vaste route
9.15 vertrek naar bezorggebied
9.45 eerste pakket afgeleverd
12.15 klaar (65 stops)
12.45 terugkomst op distributiecentrum
13.15 thuiskomst
  donderdag 29 oktober 2009 @ 14:47:53 #167
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74187917
zijn die shifts nog steeds zo kut ingedeeld ?

ik had samen met een paar collega´s de wijken die het verst van het dc aflagen en we mochten pas in de laatste shift gaan laden...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_74187988
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 14:45 schreef nelisb het volgende:
Top!! Volgens mij ben ik wel rond. Hoe meer rijden is meer betaald krijgen? Hoe moet ik dat zien? Meer rijden is meer stops = meer paketten = meer geld?
nee, als je bezorggebied dicht bij het distributiecentrum is krijg je minder per stop dan wanneer het heel ver weg is.

Maar dan spreek je echt over een paar cent.

Ze kijken ook naar de dichtheid van het gebied.

In een grote stad, waar iedereen hutje mutje op elkaar woont, krijg je minder per stop dan op het platteland.
pi_74188042
Waarom ga je niet een keer een dagje mee, dan kan je meekijken.

Maar dan moet je wel een heel eind rijden en heel vroeg vertrekken. Maar wmb is het geen probleem. Ik denk dat dat beter is dan er zomaar aan te beginnen.
pi_74188113
Waar woon/rij je? Opzich een dag mee is wel top, alleen heb geen vrije dagen meer en dus alleen de zaterdag nog tot mijn beschikking.
pi_74188251
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 14:53 schreef nelisb het volgende:
Waar woon/rij je? Opzich een dag mee is wel top, alleen heb geen vrije dagen meer en dus alleen de zaterdag nog tot mijn beschikking.
Zaterdag is geen probleem. Ik rij vanuit Gorinchem. Je zou daar dan om 8.30 uur moeten zijn. WMB is dat beste.

Moet je alleen ff je gegevens doorgeven en voor een legitimatie zorgen. Dan meld ik je aan als gastchauffeur van mijn bedrijf. Ik heb nog wel een TNT jasje voor je (anders mag je niet binnen).
pi_74188274
Km schatting: 500 euro per maand alleen aan diesel.
Diesel kost 1 euro nu.
= dus 500 liter.
Bus rijdt 1 op 12.

6000 km kan je rijden voor 500 euro, per maand. X 12 =72.000 km per jaar verdeelt over 48 weken.
1500 km per week.
5 dagen werken = 300 km per dag.

Ligt eraan waar je DC is maar, 300 km per dag is dat reëel, puur alleen voor de TNT route?
pi_74188355
Ik rijd ongeveer 200 per dag, inclusief woon/werk.

Maar ik kan dat in jouw geval moeilijk inschatten.
pi_74188428
Gorichem is geen probleem, 5 kwartier ofzo. 8:30 aanwezig dus prima. Dat wil ik wel. Moet alleen ff naar de datums kijken. Toevallig moet ik bij een oud-collega nog wat afgeven in Gorichem,kan ik dat meteen
pi_74188493
Je kan het gewoon laten weten hoor, voor mij is het dan een gewone werkdag.

Ik neem wel vaker iemand mee
pi_74188558
Komt goed, zal vanavond of morgen de agenda trekken en dan kom ik erop terug!
Wat zijn je tijden op zaterdag? Werk je altijd op zaterdag? 6 dagen per week?

Denk dat het na mijn vakantie wordt van 13 - 21 november, en anders nog volgende week, de 7de ofzo.

Edit: 7 november startersdag kamer van Koophandel, dus dat wordt hem niet. Dan na mijn vakantie in Miami! 28 november?

[ Bericht 14% gewijzigd door nelisb op 29-10-2009 15:13:47 ]
pi_74189175
28 november is goed hoor! PM me dan nog maar ff

Ik werk van dinsdag tm zaterdag. Je kan ook mee postkantoren rijden hoor, dan beginnen we om 6.00 uur
pi_74189326
Nou 8:30 klinkt beter haha!

De zaterdag is gewoon tot einde middag of einde ochtend?
pi_74189494
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 15:26 schreef nelisb het volgende:
Nou 8:30 klinkt beter haha!

De zaterdag is gewoon tot einde middag of einde ochtend?
Maximaal tot 13.00 uur!

In mijn geval dan, ik heb nooit zoveel stops en op zaterdag gaat het als een speer!
pi_74190259
Prima dus! Dank je ik weet genoeg! Nu een bus kopen haha.
pi_74190280
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 15:30 schreef Conflict het volgende:

[..]

Maximaal tot 13.00 uur!

In mijn geval dan, ik heb nooit zoveel stops en op zaterdag gaat het als een speer!
Ff lekker afschuiven op de bijrijder Conflict. Nasty hoor.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_74190495
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 15:51 schreef Zapato het volgende:

[..]

Ff lekker afschuiven op de bijrijder Conflict. Nasty hoor.
Nee hij moet rijden!
pi_74190520
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 15:57 schreef Conflict het volgende:

[..]

Nee hij moet rijden!
In je gloednieuwe Caddy?!
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_74190556
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 15:57 schreef Zapato het volgende:

[..]

In je gloednieuwe Caddy?!
Ja!
pi_74192431
Je hebt toch niks met BTW verrekeningen te maken toch? TNT betaald netto uit?
pi_74192873
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:42 schreef nelisb het volgende:
Je hebt toch niks met BTW verrekeningen te maken toch? TNT betaald netto uit?
Nee, je krijgt BTW betaald en die moet je afstaan.
pi_74193655
Okay. Die prijzen die je net noemde die 1,20 en 0,25 is zonder btw?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 18:07:32 #188
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_74195488
Hoe mogelijk is het om een baan hierin te krijgen als je geen rijbewijs hebt? Ooit vroeg een vriend of ik dat samen met hem kon doen, hij heeft een rijbewijs, ik niet. Of rijden koeriers allemaal lonestyle met hun busje?
When all else fails, you always have delusion.
pi_74195900
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:42 schreef nelisb het volgende:
Je hebt toch niks met BTW verrekeningen te maken toch? TNT betaald netto uit?
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 15:51 schreef nelisb het volgende:
Prima dus! Dank je ik weet genoeg! Nu een bus kopen haha.
Blijkbaar niet. Ik zou even wachten met het kopen van een bus, totdat je een helder beeld hebt van waar je aan begint, zowel het inhoudelijke werk als de, niet geheel onbelangrijke, financiële kant van de zaak.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_74196422
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:07 schreef Mirel het volgende:
Hoe mogelijk is het om een baan hierin te krijgen als je geen rijbewijs hebt? Ooit vroeg een vriend of ik dat samen met hem kon doen, hij heeft een rijbewijs, ik niet. Of rijden koeriers allemaal lonestyle met hun busje?
Niet mogelijk. Duh.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  donderdag 29 oktober 2009 @ 18:43:27 #191
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74196596
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:37 schreef Zapato het volgende:

[..]

Niet mogelijk. Duh.
wel mogelijk of het legaal is of niet, maar mijn tnt pakketdienstbusje is een soort van A-Team, als ze stoppen vliegen ze er gelijk uit, de ene zoekt wat de andere doet de papieren enzo, gaat gesmeerd altijd
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_74197447
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:20 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]


[..]

Blijkbaar niet. Ik zou even wachten met het kopen van een bus, totdat je een helder beeld hebt van waar je aan begint, zowel het inhoudelijke werk als de, niet geheel onbelangrijke, financiële kant van de zaak.
was met een knipoog. Ben nu een exploitatiebegroting aan het maken wil eerst alles helder hebben. TNT geeft 0 info vandaar de vragen hier.
pi_74198909
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:43 schreef Klonk het volgende:

[..]

wel mogelijk of het legaal is of niet, maar mijn tnt pakketdienstbusje is een soort van A-Team, als ze stoppen vliegen ze er gelijk uit, de ene zoekt wat de andere doet de papieren enzo, gaat gesmeerd altijd
Verspilling van arbeidskracht- en uren. alsof je dat niet in je eentje kan.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_74199663
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:07 schreef Mirel het volgende:
Hoe mogelijk is het om een baan hierin te krijgen als je geen rijbewijs hebt? Ooit vroeg een vriend of ik dat samen met hem kon doen, hij heeft een rijbewijs, ik niet. Of rijden koeriers allemaal lonestyle met hun busje?
Weinig kans, bovendien is je passagier dan niet verzekerd.
Er was laatst nog bij ons op de vestiging een dodelijk ongeluk met de passagier.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:19:54 #195
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_74200054
En binnen de centrale pakketen sorteren etc? Heb van een ander gehoord dat hij er veel mee verdient

[ Bericht 0% gewijzigd door Mirel op 29-10-2009 22:40:45 ]
When all else fails, you always have delusion.
pi_74200750
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:19 schreef Mirel het volgende:
En binnen de centrale pakketen sorteren etc? Heb van een ander gehoord dat hij er veel mee verdiend.
Binnen bij de dcp zou je uiteraard kunnen werken zonder rijbewijs.
Bijna alle collega's hebben zelf gereden, dus ik weet eigenlijk niet wat de vereisten zijn.
Ik doe dat alleen maar als bijbaan
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_74204168
Hoe komen jullie eigenlijk aan meerdere werkgevers? De TNT zal alleen niet genoeg zijn, je moet als ZZP'er 3 opdrachtgevers per jaar hebben. Dat lossen de meeste op door voor elkaar te vervangen en een factuur te sturen. Maar kan je ook werk aannemen van andere koeriersbedrijven?

Je kan bijvoorbeeld niet voor selektvracht ook gaan rijden als er tnt op je bus moet staan of wel?

[ Bericht 16% gewijzigd door nelisb op 29-10-2009 22:04:19 ]
pi_74213031
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:10 schreef nelisb het volgende:
Okay. Die prijzen die je net noemde die 1,20 en 0,25 is zonder btw?
Ja, da's exclusief de BTW
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:07 schreef Mirel het volgende:
Hoe mogelijk is het om een baan hierin te krijgen als je geen rijbewijs hebt? Ooit vroeg een vriend of ik dat samen met hem kon doen, hij heeft een rijbewijs, ik niet. Of rijden koeriers allemaal lonestyle met hun busje?
Er zijn wel mensen die samen rijden, maar goed, dan moet je de inkomsten delen, lijkt mij niet zo slim.
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Weinig kans, bovendien is je passagier dan niet verzekerd.
Er was laatst nog bij ons op de vestiging een dodelijk ongeluk met de passagier.
O was dat bij jullie?

Bijrijders mogen niet meer idd, kregen we een mail over, nav dat ongeluk.

Gelukkig mag je nog wel iemand een dagje meenemen om te snuffelen.
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 21:57 schreef nelisb het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk aan meerdere werkgevers? De TNT zal alleen niet genoeg zijn, je moet als ZZP'er 3 opdrachtgevers per jaar hebben. Dat lossen de meeste op door voor elkaar te vervangen en een factuur te sturen. Maar kan je ook werk aannemen van andere koeriersbedrijven?

Je kan bijvoorbeeld niet voor selektvracht ook gaan rijden als er tnt op je bus moet staan of wel?
Tuurlijk mag je voor andere bedrijven rijden. Maar ik heb daar weinig zin in.

Soms doe ik nog weleens iets voor een bekende die een koeriersbedrijfje heeft en ik werk ook weleens een dagje voor een telecombedrijf.

Ik sta bij de KvK ingeschreven als transport- computerreparatie en klusbedrijf. Lekker breed, kan ik verschillende werkzaamheden uitvoeren.

En je auto moet je gewoon wit houden, zonder TNT stickers. Ik heb alleen een klein bordje van TNT achter mijn voorrit.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 07:58:47 #199
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74213069
ik vraag me trouwens af hoeveel uren er in een dag zitten volgens nelisb ik kan het gevoel niet onderdrukken dat je het net iets te rooskleurig ziet
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:13:35 #200
18653 crew  D.
pi_74213195
Vraagje aan de bezorgers die op zaterdag voor 10 uur aan de deur staan: voelen jullie je niet schuldig?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')