Jammer is dat he, zover is het bij mij nog nooit gekomen, als ik wat moet ontvangen die dag loop ik gelijk ff naar die chauffeur toe.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef Conflict het volgende:
En kom ik net thuis, heeft zo'n mongool twee pakketten voor mij bij mijn buren vijf deuren verder afgeleverd
Ik zal morgen eens kennis met hem maken, kan hij mijn pakketten gewoon 's ochtends aan me geven
dan zou ik genoeg red bull meenemen, als ik klaar was met een flinke woonwijk was ik blij als ik thuis op de bank kon ploffen, al dat in en uit de bus vliegen is best vermoeiend...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:40 schreef nelisb het volgende:
Ja precies, als ik naar mijzelf kijk, tussen 18 - 21 uur de meeste kans dat ik een pakketje kan ontvangen.
Tijden zijn ook maar suggesties, gaat mij erom, dat ik een klein beetje vrijheid heb om eventueel een uur of 2 uur per dag wat anderen dingen ernaast zou kunnen doen.
nee, als je bezorggebied dicht bij het distributiecentrum is krijg je minder per stop dan wanneer het heel ver weg is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:45 schreef nelisb het volgende:
Top!! Volgens mij ben ik wel rond. Hoe meer rijden is meer betaald krijgen? Hoe moet ik dat zien? Meer rijden is meer stops = meer paketten = meer geld?
Zaterdag is geen probleem. Ik rij vanuit Gorinchem. Je zou daar dan om 8.30 uur moeten zijn. WMB is dat beste.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:53 schreef nelisb het volgende:
Waar woon/rij je? Opzich een dag mee is wel top, alleen heb geen vrije dagen meer en dus alleen de zaterdag nog tot mijn beschikking.
Maximaal tot 13.00 uur!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:26 schreef nelisb het volgende:
Nou 8:30 klinkt beter haha!
De zaterdag is gewoon tot einde middag of einde ochtend?
Ff lekker afschuiven op de bijrijder Conflict. Nasty hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:30 schreef Conflict het volgende:
[..]
Maximaal tot 13.00 uur!
In mijn geval dan, ik heb nooit zoveel stops en op zaterdag gaat het als een speer!
Nee hij moet rijden!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:51 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ff lekker afschuiven op de bijrijder Conflict. Nasty hoor.
In je gloednieuwe Caddy?!quote:
Nee, je krijgt BTW betaald en die moet je afstaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:42 schreef nelisb het volgende:
Je hebt toch niks met BTW verrekeningen te maken toch? TNT betaald netto uit?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:42 schreef nelisb het volgende:
Je hebt toch niks met BTW verrekeningen te maken toch? TNT betaald netto uit?
Blijkbaar niet. Ik zou even wachten met het kopen van een bus, totdat je een helder beeld hebt van waar je aan begint, zowel het inhoudelijke werk als de, niet geheel onbelangrijke, financiële kant van de zaak.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:51 schreef nelisb het volgende:
Prima dus! Dank je ik weet genoeg! Nu een bus kopen haha.
Niet mogelijk. Duh.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:07 schreef Mirel het volgende:
Hoe mogelijk is het om een baan hierin te krijgen als je geen rijbewijs hebt?Ooit vroeg een vriend of ik dat samen met hem kon doen, hij heeft een rijbewijs, ik niet. Of rijden koeriers allemaal lonestyle met hun busje?
wel mogelijk of het legaal is of niet, maar mijn tnt pakketdienstbusje is een soort van A-Team, als ze stoppen vliegen ze er gelijk uit, de ene zoekt wat de andere doet de papieren enzo, gaat gesmeerd altijdquote:
was met een knipoog. Ben nu een exploitatiebegroting aan het maken wil eerst alles helder hebben. TNT geeft 0 info vandaar de vragen hier.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:20 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar niet. Ik zou even wachten met het kopen van een bus, totdat je een helder beeld hebt van waar je aan begint, zowel het inhoudelijke werk als de, niet geheel onbelangrijke, financiële kant van de zaak.
Verspilling van arbeidskracht- en uren. alsof je dat niet in je eentje kan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
wel mogelijk of het legaal is of niet, maar mijn tnt pakketdienstbusje is een soort van A-Team, als ze stoppen vliegen ze er gelijk uit, de ene zoekt wat de andere doet de papieren enzo, gaat gesmeerd altijd
Weinig kans, bovendien is je passagier dan niet verzekerd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:07 schreef Mirel het volgende:
Hoe mogelijk is het om een baan hierin te krijgen als je geen rijbewijs hebt?Ooit vroeg een vriend of ik dat samen met hem kon doen, hij heeft een rijbewijs, ik niet. Of rijden koeriers allemaal lonestyle met hun busje?
Binnen bij de dcp zou je uiteraard kunnen werken zonder rijbewijs.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:19 schreef Mirel het volgende:
En binnen de centrale pakketen sorteren etc? Heb van een ander gehoord dat hij er veel mee verdiend.
Ja, da's exclusief de BTWquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:10 schreef nelisb het volgende:
Okay. Die prijzen die je net noemde die 1,20 en 0,25 is zonder btw?
Er zijn wel mensen die samen rijden, maar goed, dan moet je de inkomsten delen, lijkt mij niet zo slim.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:07 schreef Mirel het volgende:
O was dat bij jullie?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weinig kans, bovendien is je passagier dan niet verzekerd.
Er was laatst nog bij ons op de vestiging een dodelijk ongeluk met de passagier.
Tuurlijk mag je voor andere bedrijven rijden. Maar ik heb daar weinig zin in.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:57 schreef nelisb het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk aan meerdere werkgevers? De TNT zal alleen niet genoeg zijn, je moet als ZZP'er 3 opdrachtgevers per jaar hebben. Dat lossen de meeste op door voor elkaar te vervangen en een factuur te sturen. Maar kan je ook werk aannemen van andere koeriersbedrijven?
Je kan bijvoorbeeld niet voor selektvracht ook gaan rijden als er tnt op je bus moet staan of wel?
uur of 12 per dag ofzo om te werken. Denk nie dat het van 9-13 is ofzo. Maar wil alles weten voordat ik begin. Even er vanuit gaan dat de stops en pakketjes die conflict aangeef voor een gemiddelde week en de bijhorende prijs vallen de opbrengsten mee, dus zoek naar meer mogelijkheden en wil daar best veel uren voor draaien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:58 schreef Klonk het volgende:
ik vraag me trouwens af hoeveel uren er in een dag zitten volgens nelisbik kan het gevoel niet onderdrukken dat je het net iets te rooskleurig ziet
nee man, dat was het leukste van de hele weekquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:13 schreef D. het volgende:
Vraagje aan de bezorgers die op zaterdag voor 10 uur aan de deur staan: voelen jullie je niet schuldig?
Ja klopt, ik weet er verder het fijne niet van.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:53 schreef Conflict het volgende:
[..]
O was dat bij jullie?
Bijrijders mogen niet meer idd, kregen we een mail over, nav dat ongeluk.
[..]
Sadistquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee man, dat was het leukste van de hele week![]()
allemaal van die lui en pyama en ochtendjassen en hoe beroerder ze uit de ogen keken hoe harder en vrolijker ik goeiemorgen riep
Mag niet meer?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:53 schreef Conflict het volgende:
Bijrijders mogen niet meer idd, kregen we een mail over, nav dat ongeluk.
.
Mensen bestellen zelf spullen, dan ga ik me niet schuldig voelen als ik het af kom leverenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:13 schreef D. het volgende:
Vraagje aan de bezorgers die op zaterdag voor 10 uur aan de deur staan: voelen jullie je niet schuldig?
Je mag niet zomaar vrienden en familie een dagje mee laten rijden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:45 schreef D. het volgende:
[..]
Mag niet meer?
*eens op zal letten of het echtpaar wat hier al jaren samen de wijk doet nog 'samen' zijn
Van mij mag iedereen wel mee, maar dat houdt wel in dat je mee moet helpen he! Niet de hele tijd in de auto zittenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:13 schreef plipo het volgende:
Heb zelf ook eventueel interesse om een keer mee te rijden Conflict
van TNT wel volgens mij.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is iedere chauffeur in Nederland nu digitaal?
Ah oke.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:35 schreef Conflict het volgende:
[..]
van TNT wel volgens mij.
Ik was de eerste chauffeur van TNT die op weg ging met die nieuwe scanner
Als ik iets in de USA bestel kan ik niet uitrekenen wanneer het komt hequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:05 schreef Conflict het volgende:
[..]
Mensen bestellen zelf spullen, dan ga ik me niet schuldig voelen als ik het af kom leveren
[..]
Ik begin altijd om 5.00 uur op zaterdag.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:42 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik iets in de USA bestel kan ik niet uitrekenen wanneer het komt he
En je kunt natuurlijk ook pas om 11:00u beginnen op zaterdag
Schuur zit achter het huis, achter de poortquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik begin altijd om 5.00 uur op zaterdag.
Dan hang je maar een briefje op de deur: "Pakketje in de schuur aub" ofzo
Wij zijn begonnen met Aldipress als pilot.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:58 schreef Pitebuell het volgende:
Heel TNT is al digitaal ja, de complete uitrol van CGD is circa een maand geleden afgerond.
@conflct, heb jij al Aldipress in de route? of hebben jullie dat nog niet op jullie DC?
En mocht je een opdrachtgever nodig hebben, PM maar, mag jij mij een rekening sturen, krijg je er van mij ook 1 terug, zijn we allebei een opdrachtgever rijker
Bedoel je de verhuizing (wat mijn verhuizing was) of het hele topic?quote:Op zondag 1 november 2009 11:58 schreef junkiexp het volgende:
Tof Conflict dat je zoveel hulp biedt aan anderen !
Volgens mij hoef je bij selectvracht geen KvK te hebben. Zijn allemaal huisvrouwtjes.quote:Op zondag 1 november 2009 12:41 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Moet je ook een KvK inschrijving etc hebben als je voor selectvracht rijdt? Ik herinner me dat klasgenoten dat vroeger weleens deden. Ik kan me niet voorstellen dat ze KvK ingeschreven waren. Het betaalde niet zo schrikbarend veel geloof ik.
quote:Op zondag 1 november 2009 10:28 schreef Conflict het volgende:
Ik vond nog een leuke foto!
Handig verhuizen als je bij de TNT werkt, dan vraag je gewoon ff wat collega's om te helpen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |