abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74188558
Komt goed, zal vanavond of morgen de agenda trekken en dan kom ik erop terug!
Wat zijn je tijden op zaterdag? Werk je altijd op zaterdag? 6 dagen per week?

Denk dat het na mijn vakantie wordt van 13 - 21 november, en anders nog volgende week, de 7de ofzo.

Edit: 7 november startersdag kamer van Koophandel, dus dat wordt hem niet. Dan na mijn vakantie in Miami! 28 november?

[ Bericht 14% gewijzigd door nelisb op 29-10-2009 15:13:47 ]
pi_74189175
28 november is goed hoor! PM me dan nog maar ff

Ik werk van dinsdag tm zaterdag. Je kan ook mee postkantoren rijden hoor, dan beginnen we om 6.00 uur
pi_74189326
Nou 8:30 klinkt beter haha!

De zaterdag is gewoon tot einde middag of einde ochtend?
pi_74189494
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 15:26 schreef nelisb het volgende:
Nou 8:30 klinkt beter haha!

De zaterdag is gewoon tot einde middag of einde ochtend?
Maximaal tot 13.00 uur!

In mijn geval dan, ik heb nooit zoveel stops en op zaterdag gaat het als een speer!
pi_74190259
Prima dus! Dank je ik weet genoeg! Nu een bus kopen haha.
pi_74190280
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 15:30 schreef Conflict het volgende:

[..]

Maximaal tot 13.00 uur!

In mijn geval dan, ik heb nooit zoveel stops en op zaterdag gaat het als een speer!
Ff lekker afschuiven op de bijrijder Conflict. Nasty hoor.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_74190495
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 15:51 schreef Zapato het volgende:

[..]

Ff lekker afschuiven op de bijrijder Conflict. Nasty hoor.
Nee hij moet rijden!
pi_74190520
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 15:57 schreef Conflict het volgende:

[..]

Nee hij moet rijden!
In je gloednieuwe Caddy?!
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_74190556
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 15:57 schreef Zapato het volgende:

[..]

In je gloednieuwe Caddy?!
Ja!
pi_74192431
Je hebt toch niks met BTW verrekeningen te maken toch? TNT betaald netto uit?
pi_74192873
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:42 schreef nelisb het volgende:
Nee, je krijgt BTW betaald en die moet je afstaan.
pi_74193655
Okay. Die prijzen die je net noemde die 1,20 en 0,25 is zonder btw?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 18:07:32 #188
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_74195488
Hoe mogelijk is het om een baan hierin te krijgen als je geen rijbewijs hebt? Ooit vroeg een vriend of ik dat samen met hem kon doen, hij heeft een rijbewijs, ik niet. Of rijden koeriers allemaal lonestyle met hun busje?
When all else fails, you always have delusion.
pi_74195900
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:42 schreef nelisb het volgende:
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 15:51 schreef nelisb het volgende:
Prima dus! Dank je ik weet genoeg! Nu een bus kopen haha.
Blijkbaar niet. Ik zou even wachten met het kopen van een bus, totdat je een helder beeld hebt van waar je aan begint, zowel het inhoudelijke werk als de, niet geheel onbelangrijke, financiële kant van de zaak.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_74196422
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:07 schreef Mirel het volgende:
Hoe mogelijk is het om een baan hierin te krijgen als je geen rijbewijs hebt? Ooit vroeg een vriend of ik dat samen met hem kon doen, hij heeft een rijbewijs, ik niet. Of rijden koeriers allemaal lonestyle met hun busje?
Niet mogelijk. Duh.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 18:43:27 #191
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74196596
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:37 schreef Zapato het volgende:

[..]

Niet mogelijk. Duh.
wel mogelijk of het legaal is of niet, maar mijn tnt pakketdienstbusje is een soort van A-Team, als ze stoppen vliegen ze er gelijk uit, de ene zoekt wat de andere doet de papieren enzo, gaat gesmeerd altijd
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_74197447
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:20 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

[..]

Blijkbaar niet. Ik zou even wachten met het kopen van een bus, totdat je een helder beeld hebt van waar je aan begint, zowel het inhoudelijke werk als de, niet geheel onbelangrijke, financiële kant van de zaak.
was met een knipoog. Ben nu een exploitatiebegroting aan het maken wil eerst alles helder hebben. TNT geeft 0 info vandaar de vragen hier.
pi_74198909
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:43 schreef Klonk het volgende:

[..]

wel mogelijk of het legaal is of niet, maar mijn tnt pakketdienstbusje is een soort van A-Team, als ze stoppen vliegen ze er gelijk uit, de ene zoekt wat de andere doet de papieren enzo, gaat gesmeerd altijd
Verspilling van arbeidskracht- en uren. alsof je dat niet in je eentje kan.
pi_74199663
quote:
Weinig kans, bovendien is je passagier dan niet verzekerd.
Er was laatst nog bij ons op de vestiging een dodelijk ongeluk met de passagier.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:19:54 #195
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_74200054
En binnen de centrale pakketen sorteren etc? Heb van een ander gehoord dat hij er veel mee verdient

[ Bericht 0% gewijzigd door Mirel op 29-10-2009 22:40:45 ]
When all else fails, you always have delusion.
pi_74200750
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:19 schreef Mirel het volgende:
En binnen de centrale pakketen sorteren etc? Heb van een ander gehoord dat hij er veel mee verdiend.
Binnen bij de dcp zou je uiteraard kunnen werken zonder rijbewijs.
Bijna alle collega's hebben zelf gereden, dus ik weet eigenlijk niet wat de vereisten zijn.
Ik doe dat alleen maar als bijbaan
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_74204168
Hoe komen jullie eigenlijk aan meerdere werkgevers? De TNT zal alleen niet genoeg zijn, je moet als ZZP'er 3 opdrachtgevers per jaar hebben. Dat lossen de meeste op door voor elkaar te vervangen en een factuur te sturen. Maar kan je ook werk aannemen van andere koeriersbedrijven?

Je kan bijvoorbeeld niet voor selektvracht ook gaan rijden als er tnt op je bus moet staan of wel?

[ Bericht 16% gewijzigd door nelisb op 29-10-2009 22:04:19 ]
pi_74213031
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:10 schreef nelisb het volgende:
Okay. Die prijzen die je net noemde die 1,20 en 0,25 is zonder btw?
Ja, da's exclusief de BTW
quote:
Er zijn wel mensen die samen rijden, maar goed, dan moet je de inkomsten delen, lijkt mij niet zo slim.
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Weinig kans, bovendien is je passagier dan niet verzekerd.
Er was laatst nog bij ons op de vestiging een dodelijk ongeluk met de passagier.
O was dat bij jullie?

Bijrijders mogen niet meer idd, kregen we een mail over, nav dat ongeluk.

Gelukkig mag je nog wel iemand een dagje meenemen om te snuffelen.
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 21:57 schreef nelisb het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk aan meerdere werkgevers? De TNT zal alleen niet genoeg zijn, je moet als ZZP'er 3 opdrachtgevers per jaar hebben. Dat lossen de meeste op door voor elkaar te vervangen en een factuur te sturen. Maar kan je ook werk aannemen van andere koeriersbedrijven?

Je kan bijvoorbeeld niet voor selektvracht ook gaan rijden als er tnt op je bus moet staan of wel?
Tuurlijk mag je voor andere bedrijven rijden. Maar ik heb daar weinig zin in.

Soms doe ik nog weleens iets voor een bekende die een koeriersbedrijfje heeft en ik werk ook weleens een dagje voor een telecombedrijf.

Ik sta bij de KvK ingeschreven als transport- computerreparatie en klusbedrijf. Lekker breed, kan ik verschillende werkzaamheden uitvoeren.

En je auto moet je gewoon wit houden, zonder TNT stickers. Ik heb alleen een klein bordje van TNT achter mijn voorrit.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 07:58:47 #199
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74213069
ik vraag me trouwens af hoeveel uren er in een dag zitten volgens nelisb ik kan het gevoel niet onderdrukken dat je het net iets te rooskleurig ziet
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:13:35 #200
18653 crew  D.
pi_74213195
Vraagje aan de bezorgers die op zaterdag voor 10 uur aan de deur staan: voelen jullie je niet schuldig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')