16. Je mag niet boven de 15 euro uitkomen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:25 schreef Semmm het volgende:
als je voor 16 euro koopt moet je dan eigenlijk 1 euro betalen of gewoon 16?:')
Nee we houden je allemaal voor de gek!quote:
Ik zie zo staan "Bestel vooruit!". Valt hier niet iets mee te proberen? Dat je alleen de laatste stap doet in die 10 min ofzo?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:26 schreef Klonk het volgende:
iek kaik in meine glaserene boll und zie een zwaar uberbelaste server stehen die es nach ein paar minuten kaput geht
Trollquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
Beste mensen, is deze actie nu waar of niet waar want op de site van thuisbezorgd.nl staat helemaal niets over deze actie.. toch raar ?
Heb je serieus stront in je ogen, of ben je gewoon dom?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:50 schreef onearmedman het volgende:
Ik mag hopen dat je niet eerst moet betalen en het daarna weer terugkrijgt ofzo? :/
Sommige mensen koken zelfquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:40 schreef kikoooooo het volgende:
Jezus christus wat zijn sommige mensen DOM hier.
Allemaal kutvragen en allemaal mensen die voor het eerst in hun leven eten bestellen ofzoJezus
Hoezo vrij laat?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:15 schreef blckbb het volgende:
half 8 (tijd dat je vreten er eindelijk is) is vrij laat ,misschien bestel ik wel 4 bekers Ben&Jerry's!
ja man, dat is achterlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoezo vrij laat?
Mensen die om 17.00 stipt eten
Rot op naar OUD, hoer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja man, dat is achterlijk
wie zorgt er nou voor dat zijn of haar kinderen op tijd hebben gegeten enzo?
triest figuur
ooooh het kindje is boos...quote:
Pizza? Ik wil verdomme spareribs.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:02 schreef Maikuuul het volgende:
Hmmm aantal aandachtspunten toch wel:
- Als u gebruik wilt maken van de Gratis-Pizza-Actie dient u zich te abonneren op onze nieuwsbrief (bij het afronden van uw bestelling)
- Thuisbezorgd.NL aanvaardt tijdens de Gratis-Pizza-Actie geen enkele aansprakelijkheid voor het al dan niet functioneren van haar websites en/of servers en/of andere technische applicaties, en alle gevolgen die hieruit voortvloeien.
- Onze Gratis-Pizza-Actie is alleen geldig bij restaurants die online betalingen accepteren. Bij restaurants die geen online betalingen accepteren kunt u geen gebruik maken van de actie. Van ons aanbod echter, accepteert 95% van de restaurants wel online betalingen.
- Uw bestelling wordt doorgegeven aan het restaurant, zodra u na het afronden van de bestelling op ons afrondscherm een ordernummer heeft ontvangen. Indien u geen ordernummer krijgt, is uw bestelling niet doorgekomen.
Voor de luie mensen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:15 schreef Mopst3r het volgende:
Hoe zal dat gaan dan, hoe weet ik dat ik niet op de ideal pagina terrecht kom als ik de bestelling afrondt?
waar heb je dat vandaan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:02 schreef Maikuuul het volgende:
Hmmm aantal aandachtspunten toch wel:
- Als u gebruik wilt maken van de Gratis-Pizza-Actie dient u zich te abonneren op onze nieuwsbrief (bij het afronden van uw bestelling)
- Thuisbezorgd.NL aanvaardt tijdens de Gratis-Pizza-Actie geen enkele aansprakelijkheid voor het al dan niet functioneren van haar websites en/of servers en/of andere technische applicaties, en alle gevolgen die hieruit voortvloeien.
- Onze Gratis-Pizza-Actie is alleen geldig bij restaurants die online betalingen accepteren. Bij restaurants die geen online betalingen accepteren kunt u geen gebruik maken van de actie. Van ons aanbod echter, accepteert 95% van de restaurants wel online betalingen.
- Uw bestelling wordt doorgegeven aan het restaurant, zodra u na het afronden van de bestelling op ons afrondscherm een ordernummer heeft ontvangen. Indien u geen ordernummer krijgt, is uw bestelling niet doorgekomen.
Voor de luie mensen
Nah, kun je je bestelling net niet plaatsenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:16 schreef Cordoba het volgende:
Ah, 2 topics over hetzelfde onderwerp. Zal mijn reactie nog een keer posten:
[ afbeelding ]
Lol, bastards. Ze hadden zeker niet verwacht dat ik alvast een screenshot van mijn bestelling zou makenShoarma speciaal is 1 euro duurder.
Tja wel te voorspellen natuurlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:16 schreef Cordoba het volgende:
Ah, 2 topics over hetzelfde onderwerp. Zal mijn reactie nog een keer posten:
[ afbeelding ]
Lol, bastards. Ze hadden zeker niet verwacht dat ik alvast een screenshot van mijn bestelling zou makenShoarma speciaal is 1 euro duurder.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:15 schreef mug89 het volgende:
Wat een onzin...
Bij mijn pizzaria staat minimaal bedrag van 15 euro. maar daar rekent thuisbezorgd dus NIET de verzendkosten bij.. dus als ik voor 13 eu eten bestel en dan dus die 2 eu bezorgkosten kan dat niet staat op de website omdat ik geen 15eu heb..
klotezooi! en als ik voor 17eu bestel geldt het weer niet...
iDeal gebruiken dus.quote:Onze Gratis-Pizza-Actie is alleen geldig bij restaurants die online betalingen accepteren. Bij restaurants die geen online betalingen accepteren kunt u geen gebruik maken van de actie. Van ons aanbod echter, accepteert 95% van de restaurants wel online betalingen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:15 schreef mug89 het volgende:
Wat een onzin...
Bij mijn pizzaria staat minimaal bedrag van 15 euro. maar daar rekent thuisbezorgd dus NIET de verzendkosten bij.. dus als ik voor 13 eu eten bestel en dan dus die 2 eu bezorgkosten kan dat niet staat op de website omdat ik geen 15eu heb..
klotezooi! en als ik voor 17eu bestel geldt het weer niet...
Je krijgt gewoon een andere optie, namelijk 'gratis' te zien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:22 schreef 9611Niels het volgende:
Pfoe, ik schrok wel even door die naam, "gratis pizza actie"Maar in de voorwaarden staat niets over pizza's, dus je kunt gewoon alles bestellen.
En verder:
[..]
iDeal gebruiken dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |