Thuisbezorgd.nl betaalt de rekening aan de restaurants.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:29 schreef blckbb het volgende:
Maar dat gaat toch via restaurants bij je in de buurt
Hoe gaat dat in z'n werking?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:27 schreef onearmedman het volgende:
Ik doe mee.Ik vind het wel verdacht dat er niks op de site staat, hopelijk geeft die bij bestellen gewoon 0 euro aan.
16. Je mag niet boven de 15 euro uitkomen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:25 schreef Semmm het volgende:
als je voor 16 euro koopt moet je dan eigenlijk 1 euro betalen of gewoon 16?:')
Nee we houden je allemaal voor de gek!quote:
Ik zie zo staan "Bestel vooruit!". Valt hier niet iets mee te proberen? Dat je alleen de laatste stap doet in die 10 min ofzo?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:26 schreef Klonk het volgende:
iek kaik in meine glaserene boll und zie een zwaar uberbelaste server stehen die es nach ein paar minuten kaput geht
Trollquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
Beste mensen, is deze actie nu waar of niet waar want op de site van thuisbezorgd.nl staat helemaal niets over deze actie.. toch raar ?
Heb je serieus stront in je ogen, of ben je gewoon dom?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:50 schreef onearmedman het volgende:
Ik mag hopen dat je niet eerst moet betalen en het daarna weer terugkrijgt ofzo? :/
Sommige mensen koken zelfquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:40 schreef kikoooooo het volgende:
Jezus christus wat zijn sommige mensen DOM hier.
Allemaal kutvragen en allemaal mensen die voor het eerst in hun leven eten bestellen ofzoJezus
Hoezo vrij laat?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:15 schreef blckbb het volgende:
half 8 (tijd dat je vreten er eindelijk is) is vrij laat ,misschien bestel ik wel 4 bekers Ben&Jerry's!
ja man, dat is achterlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoezo vrij laat?
Mensen die om 17.00 stipt eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |