Rot op naar OUD, hoer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja man, dat is achterlijk
wie zorgt er nou voor dat zijn of haar kinderen op tijd hebben gegeten enzo?
triest figuur
ooooh het kindje is boos...quote:
Pizza? Ik wil verdomme spareribs.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:02 schreef Maikuuul het volgende:
Hmmm aantal aandachtspunten toch wel:
- Als u gebruik wilt maken van de Gratis-Pizza-Actie dient u zich te abonneren op onze nieuwsbrief (bij het afronden van uw bestelling)
- Thuisbezorgd.NL aanvaardt tijdens de Gratis-Pizza-Actie geen enkele aansprakelijkheid voor het al dan niet functioneren van haar websites en/of servers en/of andere technische applicaties, en alle gevolgen die hieruit voortvloeien.
- Onze Gratis-Pizza-Actie is alleen geldig bij restaurants die online betalingen accepteren. Bij restaurants die geen online betalingen accepteren kunt u geen gebruik maken van de actie. Van ons aanbod echter, accepteert 95% van de restaurants wel online betalingen.
- Uw bestelling wordt doorgegeven aan het restaurant, zodra u na het afronden van de bestelling op ons afrondscherm een ordernummer heeft ontvangen. Indien u geen ordernummer krijgt, is uw bestelling niet doorgekomen.
Voor de luie mensen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:15 schreef Mopst3r het volgende:
Hoe zal dat gaan dan, hoe weet ik dat ik niet op de ideal pagina terrecht kom als ik de bestelling afrondt?
waar heb je dat vandaan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:02 schreef Maikuuul het volgende:
Hmmm aantal aandachtspunten toch wel:
- Als u gebruik wilt maken van de Gratis-Pizza-Actie dient u zich te abonneren op onze nieuwsbrief (bij het afronden van uw bestelling)
- Thuisbezorgd.NL aanvaardt tijdens de Gratis-Pizza-Actie geen enkele aansprakelijkheid voor het al dan niet functioneren van haar websites en/of servers en/of andere technische applicaties, en alle gevolgen die hieruit voortvloeien.
- Onze Gratis-Pizza-Actie is alleen geldig bij restaurants die online betalingen accepteren. Bij restaurants die geen online betalingen accepteren kunt u geen gebruik maken van de actie. Van ons aanbod echter, accepteert 95% van de restaurants wel online betalingen.
- Uw bestelling wordt doorgegeven aan het restaurant, zodra u na het afronden van de bestelling op ons afrondscherm een ordernummer heeft ontvangen. Indien u geen ordernummer krijgt, is uw bestelling niet doorgekomen.
Voor de luie mensen
Nah, kun je je bestelling net niet plaatsenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:16 schreef Cordoba het volgende:
Ah, 2 topics over hetzelfde onderwerp. Zal mijn reactie nog een keer posten:
[ afbeelding ]
Lol, bastards. Ze hadden zeker niet verwacht dat ik alvast een screenshot van mijn bestelling zou makenShoarma speciaal is 1 euro duurder.
Tja wel te voorspellen natuurlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:16 schreef Cordoba het volgende:
Ah, 2 topics over hetzelfde onderwerp. Zal mijn reactie nog een keer posten:
[ afbeelding ]
Lol, bastards. Ze hadden zeker niet verwacht dat ik alvast een screenshot van mijn bestelling zou makenShoarma speciaal is 1 euro duurder.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:15 schreef mug89 het volgende:
Wat een onzin...
Bij mijn pizzaria staat minimaal bedrag van 15 euro. maar daar rekent thuisbezorgd dus NIET de verzendkosten bij.. dus als ik voor 13 eu eten bestel en dan dus die 2 eu bezorgkosten kan dat niet staat op de website omdat ik geen 15eu heb..
klotezooi! en als ik voor 17eu bestel geldt het weer niet...
iDeal gebruiken dus.quote:Onze Gratis-Pizza-Actie is alleen geldig bij restaurants die online betalingen accepteren. Bij restaurants die geen online betalingen accepteren kunt u geen gebruik maken van de actie. Van ons aanbod echter, accepteert 95% van de restaurants wel online betalingen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:15 schreef mug89 het volgende:
Wat een onzin...
Bij mijn pizzaria staat minimaal bedrag van 15 euro. maar daar rekent thuisbezorgd dus NIET de verzendkosten bij.. dus als ik voor 13 eu eten bestel en dan dus die 2 eu bezorgkosten kan dat niet staat op de website omdat ik geen 15eu heb..
klotezooi! en als ik voor 17eu bestel geldt het weer niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |