quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:08 schreef Puala het volgende:
Zo, nu het bed uit, douchen en ontbijten
Ik ben om half 8 er uit gegaan om langs de huisarts te gaan. Om 9 uur er weer ingedoken, om half 10 gaan slapen tot kwart over 1.. en nu lag ik nog ff tv te kijken en te laptoppen in bedquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
![]()
Jij zit al vanaf vanmorgen op bed
Wel als je 8 uur slaap per nacht nodig hebt en nu al 3 nachten op rij niet verder bent gekomen als 5 uurquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:13 schreef AMDB het volgende:
Dat lijkt mij nou nooit, weer gaan slapen als ik wakker geweest ben en eruit geweest ben.
Ziekjes?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben om half 8 er uit gegaan om langs de huisarts te gaan. Om 9 uur er weer ingedoken, om half 10 gaan slapen tot kwart over 1.. en nu lag ik nog ff tv te kijken en te laptoppen in bed
Makkie. Vooral als je vroeg op moet, je bed uitstapt en na 10 minuten denkt: krijg toch allemaal de kolere en weer in je bed duikt , wat dan nog warm is ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:13 schreef AMDB het volgende:
Dat lijkt mij nou nooit, weer gaan slapen als ik wakker geweest ben en eruit geweest ben.
Dan misschien wel, maar komt ook vrij weinig voor moet ik zeggen. Op Lowlands ofzo ook wel weinig slaap gehad. Maar leuke dingen geven toch wel energie. Nacht erna ook niet veel meer geslapen eigenlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel als je 8 uur slaap per nacht nodig hebt en nu al 3 nachten op rij niet verder bent gekomen als 5 uur
Nee hoor. Ben niet ziek. De huisarts houd me graag iets beter in de gaten omdat ik thuis wat problemen heb en wat moeite heb om op een gewoon gewicht te blijven op het moment.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ziekjes?
Beterschap meid![]()
En terug gaan liggen in bed lukt mij ook niet, ik kan geen oog meer dicht doen dan
Dat dus jaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:19 schreef jna het volgende:
[..]
Makkie. Vooral als je vroeg op moet, je bed uitstapt en na 10 minuten denkt: krijg toch allemaal de kolere en weer in je bed duikt , wat dan nog warm is ook
2xquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Fuck man, hoe veel train jij per week wel niet?
Grmbl!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:08 schreef Puala het volgende:
Zo, nu het bed uit, douchen en ontbijten
Ik ook zoiets en sommige meiden die vinden mijn buik welquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
2x
Maandag van 21.15 t/m 22.45 en woensdag van 19.00 t/m 20.30
Hoe kom je er bijquote:
Anders ik welquote:
Wat heeft dat met je buik te maken?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:42 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik ook zoiets en sommige meiden die vinden mijn buik welalleen de haren is een minpunt
Wat is er mis met buikhaarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:42 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik ook zoiets en sommige meiden die vinden mijn buik welalleen de haren is een minpunt
Dat dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat is er mis met buikhaarMetromannen
Oh dacht fitnessquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met je buik te maken?
Ik/Paula doel(t) op basketbaltraining
Vrouwen accepteren dat niet altijdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat is er mis met buikhaarMetromannen
Zo gaat dat hier ook altijdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:19 schreef jna het volgende:
[..]
Makkie. Vooral als je vroeg op moet, je bed uitstapt en na 10 minuten denkt: krijg toch allemaal de kolere en weer in je bed duikt , wat dan nog warm is ook
Dan hebben ze pech?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:48 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vrouwen accepteren dat niet altijd
Idd, zo is het!quote:
Ja op school....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:48 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Oh dacht fitness![]()
Maar basketbal is ook vet alleen lang niet meer gedaan. Op school was ik altijd master
Hoogspringen was ik ook altijd verrassend goed inquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:06 schreef Isdatzo het volgende:
Ik had een 10 voor hoog- en verspringen.
Hoogspringen = techniek. Als je 't trucje beheerst is het een eitjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:09 schreef jna het volgende:
[..]
Hoogspringen was ik ook altijd verrassend goed inVaak genoeg gehad dat de hele klas al langs de kant zat en ik nog steeds aan het springen was
Ook daar vaak genoeg gehad dat de hele klas al langs de kant zat en nog 1 gast uit mn klas aan het rennen was (ik niet, zodra je het niet meer lopend kon ging ik zittenquote:
Ik ook niet, maar die gast deed/doet ook aan hardlopen in wedstrijdverband. Met coopertest moest ik altijd zijn papiertje bijhouden, die liep gewoon 300 meter per minuut en dan op het eind nog ff een sprintquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:14 schreef Isdatzo het volgende:
Ik vond het nooit de moeite waard om moe voor te worden.
Hebben wij nooit gedaanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:14 schreef jna het volgende:
Ik kwam er ook de laatste of 1na laatste gymles op de middelbare school achter dat ik fucking goed was in discuswerpen
Je zou dat maar voor je plezier doenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:16 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar die gast deed/doet ook aan hardlopen in wedstrijdverband. Met coopertest moest ik altijd zijn papiertje bijhouden, die liep gewoon 300 meter per minuut en dan op het eind nog ff een sprint
Wij deden ook aan golfquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hebben wij nooit gedaan.
[..]
Je zou dat maar voor je plezier doen!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:29 schreef ManianMan het volgende:
Shuttlerundat was master man, altijd als een van de laatste overgeblevene eindigen. Chickies hingen aan mijn lip
Nee sukkel, hoe kan je nou het beste chickies playen. Heen en weer rennend met een tomatenhoofd of naast ze op het bankje terwijl alle "stoere" jongens als een mongool heen en weer rennen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:29 schreef ManianMan het volgende:
Shuttlerundat was master man, altijd als een van de laatste overgeblevene eindigen. Chickies hingen aan mijn lip
*boks*quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:43 schreef jna het volgende:
[..]
Nee sukkel, hoe kan je nou het beste chickies playen. Heen en weer rennend met een tomatenhoofd of naast ze op het bankje terwijl alle "stoere" jongens als een mongool heen en weer rennen?
Open er een topic voor...quote:
Lols trap 10quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:47 schreef DjRex89 het volgende:
Over shuttlerun gesproken, moesten wij aan het begin van het seizoen doen en moesten trap 10 halen om ' vrijstelling' te krijgen. Ik was kapot man
Ik krijg het gevoel dat je dit eerder verteld hebt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:47 schreef DjRex89 het volgende:
Over shuttlerun gesproken, moesten wij aan het begin van het seizoen doen en moesten trap 10 halen om ' vrijstelling' te krijgen. Ik was kapot man
Mensen die dat "net" halenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:50 schreef L.no het volgende:
Joh, ik ben dolgelukkig als ik trap 5 haal.
Ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:51 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Mensen die dat "net" halenheb je astma ofzo
Whehe.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:45 schreef AMDB het volgende:
http://www.peopleofwalmart.com
Geniale site!
Alsnog kan ik het niet voorstellenquote:
Ja, ik zoek:quote:
Verkapte zie-mij-eens-trap-14-halen-post.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:54 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Alsnog kan ik het niet voorstellen![]()
Heb zware astma gehad ben er overheengekomen en kan trap 14 halen als ik wil
Joh dan ben je zwaar baas als je trap 14 gehaald hebtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
Mensen die nog weten welke trap ze ooit moesten halen of gehaald hebben. Ik heb wel belangrijkere dingen om te onthouden gelukkig.
Nope, ik haal dat echt niet. Zal vast een gigantisch verschil zijn qua conditie.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:54 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Net alsof dat moeilijk is om te onthouden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
Mensen die nog weten welke trap ze ooit moesten halen of gehaald hebben. Ik heb wel belangrijkere dingen om te onthouden gelukkig.
Want?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:56 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Joh dan ben je zwaar baas als je trap 14 gehaald hebt
Meer trainen dusquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Nope, ik haal dat echt niet. Zal vast een gigantisch verschil zijn qua conditie.
www.forumvoornarcisten.nlquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:54 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer dus ik vond 't iig niet belangrijk genoeg om te onthoudenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Net alsof dat moeilijk is om te onthouden.
Is dat een antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:59 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het is net of je de marathon gehaald heb zo'n gevoel heb ik tenminste als ik terug denk
Joh chickies hangen aan je lip als je dat verteltquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is dat een antwoord op mijn vraag?
Dat zegt dan toch eerder iets over die chickies dan over jouw prestatie.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:01 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Joh chickies hangen aan je lip als je dat vertelt
Ik ben daar ook bezig joh. ^^ De coupertest kan ik iig wel halen terwijl ik vroeger na 5 minuten uitgeput ben.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:58 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Meer trainen dus![]()
Maarja als je dat niet wilt dan boeit het ook niet
Dan is het nog onterecht door te zeggen dat het onbelangrijk is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer dus ik vond 't iig niet belangrijk genoeg om te onthouden.
Ik zeg: ik heb wel belangrijke dingen te onthouden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan is het nog onterecht door te zeggen dat het onbelangrijk is.
Wat?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zeg: ik heb wel belangrijke dingen te onthouden.
Jij: alsof dat moeilijk is om te onthouden.
Ik: voor mij is het niet belangrijk genoeg om te onthouden.
Jij: dan is het onterecht om te zeggen dat het onbelangrijk is.
.
.
.
.
Ik:.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijswinnaars abonnementhoudersactie
Klasgenoten vroegen mij altijd of ik speed had gehadquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben daar ook bezig joh. ^^ De coupertest kan ik iig wel halen terwijl ik vroeger na 5 minuten uitgeput ben.![]()
[..]
Omdat ik het niet belangrijk vind om te onthouden is het onterecht om te zeggen dat ik het onbelangrijk vindquote:
Als je zegt dat je wel belangrijker dingen vindt om te onthouden.. is het niet een andere manier om te zeggen dat het niet belangrijk belangrijk genoeg is om te onthouden? Voor de een kan het wél belangrijk zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat ik het niet belangrijk vind om te onthouden is het onterecht om te zeggen dat ik het onbelangrijk vind![]()
?
QUE?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat ik het niet belangrijk vind om te onthouden is het onterecht om te zeggen dat ik het onbelangrijk vind![]()
?
Ik ga altijd heel sloom 'rennen'. Dus als we in dezelfde klas zaten, dan zou je heel vaak langs zijn gerent.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:09 schreef ManianMan het volgende:
![]()
[..]
Klasgenoten vroegen mij altijd of ik speed had gehaddat kwam omdat ik tijdens de warming up al flink doorzette met korte sprint en even rustig en dan weer korte sprint. Leuk gevoel als je alle klasgenoten langs bent geweest
Nu nog steeds PUB niet gevonden?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:09 schreef ManianMan het volgende:![]()
[..]
Klasgenoten vroegen mij altijd of ik speed had gehaddat kwam omdat ik tijdens de warming up al flink doorzette met korte sprint en even rustig en dan weer korte sprint. Leuk gevoel als je alle klasgenoten langs bent geweest
I AM ZE INTERNETZ MAN, I HAV BIG PENISquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:09 schreef ManianMan het volgende:
![]()
[..]
Haha Speedy Conzalesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ga altijd heel sloom 'rennen'. Dus als we in dezelfde klas zaten, dan zou je heel vaak langs zijn gerent.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:08 schreef remlof het volgende:
Bootje84, Meki en Meh7, sfeerverzieken en trollen in NWS, alledrie 48 uur weg.
De rest (en ze weten zelf wel wie er bedoeld wordt) is bij deze gewaarschuwd.
Met de groetjes? Via msn...quote:
Druk druk druk, en vanavond wordt m ook niequote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:34 schreef AMDB het volgende:
Kom op mensen, nog even een paar minuutjes doorbaggeren!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:38 schreef Puala het volgende:
wat een rust gaat dat morgen worden zonder bootje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nohhh.. net een stukje raggen op de mountainbike.. ineens (18km van huis) : PATS.
KUTTT, bevestigingspunt van 't zadel gebroken. Kan ik weer opzoek naar een nieuw zadel
.
Huilen dan.![]()
Succes met zoeken naar een nieuwe coole zadelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:40 schreef Isdatzo het volgende:
Nohhh.. net een stukje raggen op de mountainbike.. ineens (18km van huis) : PATS.
KUTTT, bevestigingspunt van 't zadel gebroken. Kan ik weer opzoek naar een nieuw zadel
.
![]()
![]()
Heb je hem al uitgedaagd in een recht zaak?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:42 schreef Puala het volgende:
Ik heb post gehad vandaag dat ik aansprakelijk gesteld word voor het ongeval van zondag![]()
Nee. Heb zelf geen schade, dus ik hoef niets van 'm. Ik wil alleen dat hij zijn eigen schade voor zijn rekening neemt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:44 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb je hem al uitgedaagd in een recht zaak?
![]()
Wat als hij dat eist van jouquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee. Heb zelf geen schade, dus ik hoef niets van 'm. Ik wil alleen dat hij zijn eigen schade voor zijn rekening neemt.?
![]()
Hij had zijn mp3 in, hij ging naar links op mijn stuk weg.. tsja. Ik vind dat hij schuldig is en dat hij mag betalen.quote:
En anders mogen onze verzekeringen dat mooi uitzoeken![]()
![]()
quote:![]()
Wat denk je dat bedoeld wordt met "Aansprakelijk stellen"? Dat Paula "Sorry" zegt en dat de kous dan af is?Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+![]()
Maar ben weer weg want moet trainen
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Dat heb ik niet gezegd, ik wil wel haar wijzen op het feit dat hij nu schadevergoeding kan eisenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Wat denk je dat bedoeld wordt met "Aansprakelijk stellen"? Dat Paula "Sorry" zegt en dat de kous dan af is?![]()
![]()
* Psychonikeo zingt: "Hij heeft fiets zonder zadel, fiets zonder zaaaaaaaadel!"quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:40 schreef Isdatzo het volgende:
.
![]()
Dat is juist het idee van iemand "Aansprakelijk stellen". Waarom zou je iemand anders aansprakelijk stellen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:52 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, ik wil wel haar wijzen op het feit dat hij nu schadevergoeding kan eisenOp woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Ik denk niet dat dit juist is wanneer deze meneer daadwerkelijk de MP3 speler in de oren heeft gehad. Ik pleit er ook voor om deze dingen te verbieden wanneer men een voertuig bestuurt, want het geluid is te dicht op te oren waardoor je concentratievermogen een heel stuk achteruit gaatquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is juist het idee van iemand "Aansprakelijk stellen". Waarom zou je iemand anders aansprakelijk stellen?![]()
![]()
Heeft ie een nonnenfietsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
* Psychonikeo zingt: "Hij heeft fiets zonder zadel, fiets zonder zaaaaaaaadel!"
![]()
![]()
Je mag vinden wat je wil, jij bent als automobilist per definitie al voor MINSTENS! 50% financieel aansprakelijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij had zijn mp3 in, hij ging naar links op mijn stuk weg.. tsja. Ik vind dat hij schuldig is en dat hij mag betalen.
En anders mogen onze verzekeringen dat mooi uitzoeken
Sowieso ligt de bewijslast bij jou. Jij moet gaan bewijzen aannemelijk maken dat JOU niks te verwijten viel.
Maat van me is door een fietser van z'n motor gereden. Ja,. Verkeerslicht werd groen, hij rijdt aan.. komt er een vrouwtje op de fiets door rood gereden.. tegen hem aan. Valt om, 3000 euro schade. Drie keer raden wat hij vergoed kreeg.
1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon hij dus bij z'n eigen verzekering gaan claimen (all-risk).. viel hij wel mooi terug in schadevrije jaren. Ben je mooi klaar mee, kutfietses.Huilen dan.![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je mag vinden wat je wil, jij bent als automobilist per definitie al voor MINSTENS! 50% financieel aansprakelijk.
Sowieso ligt de bewijslast bij jou. Jij moet gaan bewijzen aannemelijk maken dat JOU niks te verwijten viel.
Maat van me is door een fietser van z'n motor gereden. Ja,. Verkeerslicht werd groen, hij rijdt aan.. komt er een vrouwtje op de fiets door rood gereden.. tegen hem aan. Valt om, 3000 euro schade. Drie keer raden wat hij vergoed kreeg.
1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3.dude, ik ben geen automobilist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon hij dus bij z'n eigen verzekering gaan claimen (all-risk).. viel hij wel mooi terug in schadevrije jaren. Ben je mooi klaar mee, kutfietses.
![]()
![]()
Joh?quote:
De enige reden waarom 538 nog voorgeprogrammeerd is op m'n radio is omdat vruuugah midnr.
Huilen dan.![]()
Scooter.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat de fuck dan?
Oh wacht.. scooter zeker. Maar daar geldt het zelfde voor.
Maar goed, ik laat het mijn verzekering wel uitzoeken. Ik hoop dat ik niet hoef te dokken, maar als er beslist word dat ik dat moet zal ik 't wel doen.![]()
Je zal waarschijnlijk zelf niet hoeven te betalen, alleen gaat je verzekeringspremie omhoog.Huilen dan.![]()
Nou die kan moeilijk omhoog, want ik heb nog geen enkel schadevrij jaar?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:31 schreef Isdatzo het volgende:
Je zal waarschijnlijk zelf niet hoeven te betalen, alleen gaat je verzekeringspremie omhoog.
![]()
Je kan ook negatieve schadevrije jaren hebben. Volgens mij val je dan van 0 naar -2. Moet je ff je polis erbij pakken.Huilen dan.![]()
midnrquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joh?
De enige reden waarom 538 nog voorgeprogrammeerd is op m'n radio is omdat vruuugah midnr.
![]()
Lieve Marianne vind ik op vrijdag ook altijd leuk. En 's avonds tussen elf en twaalf Frank Dane met piepen en de relatietest.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Heeft ie mooi tijd om die chick in de prinsegracht te gooienquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:38 schreef Puala het volgende:
wat een rust gaat dat morgen worden zonder bootjeJawel, je keek.![]()
Daar wil ik dan wel pics van zienquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:20 schreef jna het volgende:
[..]
Heeft ie mooi tijd om die chick in de prinsegracht te gooien
![]()
![]()
Hai
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!![]()
Heb net gewoon van 3 tot kwart over zeven geslapen
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:41 schreef The_Dean het volgende:
Heb net gewoon van 3 tot kwart over zeven geslapen
Fuck the EBU.![]()
Dat wordt draaien vanavondquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:41 schreef The_Dean het volgende:
Heb net gewoon van 3 tot kwart over zeven geslapen![]()
Maarreh ik heb een troll account op hyves gemaakt, de chicks ga ik bang maken![]()
![]()
Even foto's van de personeelsdag kopiëren en dan op mijn werk-hyves plaatsen. Denk dat ik de foto's waar ik op sta maar even verwijder.Ik sta echt stom op iedere foto.
Fuck the EBU.![]()
Lees nou eens....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:56 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit juist is wanneer deze meneer daadwerkelijk de MP3 speler in de oren heeft gehad. Ik pleit er ook voor om deze dingen te verbieden wanneer men een voertuig bestuurt, want het geluid is te dicht op te oren waardoor je concentratievermogen een heel stuk achteruit gaat
Ik zeg toch niet dat Paula aansprakelijk is. Maar als die kerel haar aansprakelijk wils tellen (wat het geval is) dan doet hij dat alleen maar omdat ie een vergoeding wil..
Of het terecht is dat Paula daadwerkelijk aansprakelijk gesteld wordt, daar heb ik het toch niet over
Valt mee, ben nog kapotquote:
Eerst maar even wat eten
Mn ava is dood
Hij is van imageshack gehaaldquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat heb je ermee gedaan dan?
Fixed
En deze keer was het niet mijn schuldquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:53 schreef Puala het volgende:
Ik heb het topic gedeeltelijk teruggelezen, maar wat een niveau was het weer zeg
Ik ontken ook alles!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En deze keer was het niet mijn schuld
Dean!
RA II spelen!![]()
Nu niet meer hoor, colaquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:05 schreef Isdatzo het volgende:
Misschien kunnen we dit topic redden met wat porsches.. dean,?
![]()
Fuck the EBU.![]()
Behoeft dit topic redding dan?Sometimes the journey is the goal
quote:
Sorry hoorquote:
Bijna weekend!quote:
en dat op een doordeweekse dagquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:51 schreef Puala het volgende:
anders geloof ik dat ik me weer moet gaan vermaken met baco's
Vieze rukkert!quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:51 schreef Puala het volgende:
anders geloof ik dat ik me weer moet gaan vermaken met baco's
Waarom wist ik dat er zo'n soort opmerking zou komen.quote:
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat er zo'n soort opmerking zou komen.
Show is een pic van je spierenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat er zo'n soort opmerking zou komen.
![]()
![]()
quote:
Wat bedoel je daar nu weer meequote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:00 schreef Puala het volgende:
[..]
ja dean, jij zult wel mee kunnen praten er over
quote:
Jawel, maar mijn spieren zitten in mijn lichaam en ik heb geen camera waarmee ik foto's kan maken die de binnenkant van mijn lichaam laten zien.quote:
Fuck the EBU.![]()
Je hebt het zelf uitgemaakt, geloof ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:05 schreef Puala het volgende:
* Puala is ook weer vrijgezel en heeft daar best moeite mee
Fuck the EBU.![]()
Dude, je kan je spieren toch spannen en dan laten zien?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jawel, maar mijn spieren zitten in mijn lichaam en ik heb geen camera waarmee ik foto's kan maken die de binnenkant van mijn lichaam laten zien.
![]()
![]()
Ja, want de seks was echt rampzaligquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hebt het zelf uitgemaakt, geloof ik.
![]()
![]()
Dan zie je mijn spieren toch nog niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Dude, je kan je spieren toch spannen en dan laten zien?
Fuck the EBU.![]()
Dat weet ik toch niet...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, want de seks was echt rampzalig
Fuck the EBU.![]()
Goed genoeg dat ik er akkoord mee ga.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zie je mijn spieren toch nog niet.
![]()
Nu welquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet...
![]()
![]()
Ik vind dat dat niet telt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Goed genoeg dat ik er akkoord mee ga.
Fuck the EBU.![]()
Hij heeft net zwaar getraind joh, nu moeten ze rusten en herstellen. Doh.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Dude, je kan je spieren toch spannen en dan laten zien?
Dáárom kan hij dat nu niet doen.Huilen dan.![]()
nouhouquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind dat dat niet telt.
![]()
![]()
Morgen wel dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij heeft net zwaar getraind joh, nu moeten ze rusten en herstellen. Doh.
Dáárom kan hij dat nu niet doen.
![]()
![]()
Datumprikker
Scheelt weer 100 mailtjes in mn inbox..Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Sorryquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je leest hem fout. Mijn garpje, wat doe je
.
![]()
![]()
Vast welquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Overmorgen zou beter zijn! Als je het zo lang vol kan houden.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij heeft net zwaar getraind joh, nu moeten ze rusten en herstellen. Doh.
Dáárom kan hij dat nu niet doen.
Fuck the EBU.![]()
hehe, ik ben toch niet de enigequote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:26 schreef Isdatzo het volgende:
Neemt niet weg dat ik toch wel benieuwd ben hoe luctor eruit ziet.
![]()
![]()
Slapen!
Weltruste!
![]()
Ik weet niet watvoor gedachtes ik hierbij moet krijgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:26 schreef Isdatzo het volgende:
Neemt niet weg dat ik toch wel benieuwd ben hoe luctor eruit ziet.
Fuck the EBU.![]()
geen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet watvoor gedachtes ik hierbij moet krijgen.
![]()
Ik heb vandaag allemaal foto's op hyves gezet, ook een aantal waar ik op sta.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
heb ik jouw hyves?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb vandaag allemaal foto's op hyves gezet, ook een aantal waar ik op sta.
![]()
Oh euh, error.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Volgens mij wel.
PM hem eens?![]()
![]()
Je staat tussen mijn vrienden, dus zal ik ook bij jou staan.quote:
Fuck the EBU.![]()
goed idee. Ik ga ook slapen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:56 schreef Puala het volgende:
Oh. Zal morgen wel ff kijken dan. Nu tijd om te slapen
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet watvoor gedachtes ik hierbij moet krijgen.?
Misschien ben ik gewoon nieuwsgierig welk gezicht er achter de befaamde Luctor-acocunt zit?
Huilen dan.![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]?
Misschien ben ik gewoon nieuwsgierig welk gezicht er achter de befaamde Luctor-acocunt zit?
Dat is nergens voor nodig.
Fuck the EBU.![]()
![]()
Wou het maar
Kolere man, wat vroeg
![]()
Oooh, lekkerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:17 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zeker![]()
Was er gisteravond dus
En met jou?
![]()
Hier wel goed. Kort dagje vandaag, dus dat ga ik wel redden![]()
![]()
Waarom een kort dagje?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Oooh, lekker![]()
Hier wel goed. Kort dagje vandaag, dus dat ga ik wel redden![]()
Ik ga vandaag m'n stageverslag afmaken, net uitgeprint om zo makkelijker de samenvatting te kunnen schrijven.![]()
Morguh
Heb al een paar slachtoffers gemaakt op hyves, heb wat dingen voorspelt met een nep account haha
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:26 schreef ManianMan het volgende:
Morguh
Heb al een paar slachtoffers gemaakt op hyves, heb wat dingen voorspelt met een nep account haha
![]()
![]()
![]()
Ik moet om goed half 4 naar de fysio. 3 uur weg dusquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waarom een kort dagje?![]()
Ik ga vandaag m'n stageverslag afmaken, net uitgeprint om zo makkelijker de samenvatting te kunnen schrijven.
![]()
Ohja, bij jou zou vandaag je docent langs komen toch?![]()
dude echt, heb jij geen hersens/leven?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:26 schreef ManianMan het volgende:
Morguh
![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:33 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik verveelde me gister avond dus bedacht ik maar iets om een paar bekende op de kast te jagen.
Huilen dan.![]()
Wel, maar ik zie het als grap...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:32 schreef Puala het volgende:
[..]
dude echt, heb jij geen hersens/leven?
Voorbeeld van een voorspelling:
Zaterdag bevind je je in een zaal of iets dergelijks. Hierbij ontvang je een cadeau voor je verjaardag![]()
![]()
![]()
Nee volgens mij was dat bij ManianMan, die kan sowieso wel wat discipline en controle gebruiken denk ikquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik moet om goed half 4 naar de fysio. 3 uur weg dus![]()
Ohja, bij jou zou vandaag je docent langs komen toch?![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:35 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wel, maar ik zie het als grap...
Voorbeeld van een voorspelling:
Zaterdag bevind je je in een zaal of iets dergelijks. Hierbij ontvang je een cadeau voor je verjaardag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat heb ik heel hard nodig jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee volgens mij was dat bij ManianMan, die kan sowieso wel wat discipline en controle gebruiken denk ik![]()
Vandaag komt de docent langs en het stageverslag heb ik ook al af...![]()
Oh sorry, heb ik jullie ff door de war gehaaldquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee volgens mij was dat bij ManianMan, die kan sowieso wel wat discipline en controle gebruiken denk ik
![]()
![]()
Hmm, Jesse McCartney is toch meer mijn soort persoonquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:46 schreef AMDB het volgende:
* AMDB is helemaal psyched en hyper over Paul McCartney![]()
![]()
![]()
Wie?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, Jesse McCartney is toch meer mijn soort persoon![]()
*googled*
![]()
![]()
![]()
Vieze mooiboy
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoopte ik op een lekker rustig vrijdagmiddagje met een leuke collega.. komen er ineens 5 kerels een proeftuin uitzetten en moeten we beneden de hele zooi verbouwen er naast. Damn, dat was de bedoeling niet.![]()
Goedemorgen!
Echt een teringzooi op de weg zegVannacht hebben ze aan de weg gewerkt en een paar rijstroken afgesloten. Alleen door een storing krijgen ze de rode kruizen niet meer uit
Dus er was 1 rijbaan beschikbaar op de A2
Een grote chaos..
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:46 schreef AMDB het volgende:
* AMDB is helemaal psyched en hyper over Paul McCartney![]()
Ik werd vanochtend om 7 uur wakker van gezang op straatquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:58 schreef Puala het volgende:
Hoopte ik op een lekker rustig vrijdagmiddagje met een leuke collega.. komen er ineens 5 kerels een proeftuin uitzetten en moeten we beneden de hele zooi verbouwen er naast. Damn, dat was de bedoeling niet.Bleek de overbuurman 50 te zijn geworden, gingen ze een liedje zingen
En nu weer aan het werk..
haha, lekker johquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend om 7 uur wakker van gezang op straatBleek de overbuurman 50 te zijn geworden, gingen ze een liedje zingen
![]()
![]()
Heb me omgedraaid en heb nog 20min geslapen voor de wekker gingquote:
Waren het goede zangers?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb me omgedraaid en heb nog 20min geslapen voor de wekker ging![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:07 schreef DjRex89 het volgende:
Echt een teringzooi op de weg zegVannacht hebben ze aan de weg gewerkt en een paar rijstroken afgesloten. Alleen door een storing krijgen ze de rode kruizen niet meer uit
Dus er was 1 rijbaan beschikbaar op de A2
Een grote chaos..
Handig, is er al iemand die het gaat oplossen?
Zak erover en je ziet het niet meer![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:26 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zak erover en je ziet het niet meer![]()
![]()
Heb wel eens betere gehoordquote:
Volgens mij is het nu wel weer opgelost.. Anders gewoon de stekker eruitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:26 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zak erover en je ziet het niet meer
Denk het niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja. *In ogen wrijft*
Eens kijken of ik de bus van 39 nog haal.
Handig!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:01 schreef Puala het volgende:
Ik stel een vraag en ik krijg een compleet andere uitleg![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Ook leukquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:01 schreef Puala het volgende:
Ik stel een vraag en ik krijg een compleet andere uitleg
Wat een treurig weer vandaag zeg
Dat is ook nog een hele stapquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:07 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ben scherp vandaag, nu nog omzetten naar werken
Moet zeggen dat ik me vandaag ook wat minder futloos voel dan de vorige 2 dagen
Niet echt.quote:
Er is hier laatste een server verhuisd (4 weken terug) en dit zouden de applicatiebeheerders testen. Dit hadden ze naar eigen zeggen goed gedaan. Alleen nu komen er nog elke dag meldingen binnen over de meest stomme dingen etc.
Nu gaan ze as. vrijdag een proeftuin uitrollen met Windows 2008 server en xp/windows 7 clients voor de users. Dit moet allemaal binnen 30 dagen getest worden, want anders verlopen de test licenties. Alleen ik vroeg dus net hoe hij van plan is dit te testen en hoe hij dit voor zich ziet..
gaat hij volledig in op de meldingen van de verplaatste server![]()
![]()
Wish I could sayquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is ook nog een hele stap
Moet zeggen dat ik me vandaag ook wat minder futloos voel dan de vorige 2 dagen
![]()
![]()
Testen? Is dat nodig dan?
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: