Hmm, dat is opzich wel een goed idee maar ik weet niet of ze ook bezorgen in de middle-of-nowhere.quote:
Wat een kut stage zeg.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:22 schreef Tacobell het volgende:
Het vervelende is ook nog dat ik op een groot industrieterrein zit met de dichtsbijzijnde winkel op een half uur loopafstand. Dus dan ben ik een uur onderweg terwijl ik maar een half uur pauze heb.![]()
//edit nvmquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:23 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Hmm, dat is opzich wel een goed idee maar ik weet niet of ze ook bezorgen in de middle-of-nowhere.
En ik heb sowieso geen kleingeld bij me nu.
Dat is het nou juist, er is hier niets lokaals aanwezig behalve het Look-O-Look hoofdkantoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:24 schreef Ladylike het volgende:
de lokale broodjesbar zal ook wel (tegen een kleine vergoeding) bezorgen
Nee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:25 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
Hebben ze helemaal geen enkele vorm van voedsel op jouw stageplek?
Er is wel een kantine maar daar kun je alleen koffie en chocomel krijgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:27 schreef dubidub het volgende:
En je stagebedrijf heeft ook geen kantine/voerautomaten/collega's?
Zou kunnen alleen nu lijkt het natuurlijk net alsof ik werk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:26 schreef SwitSok het volgende:
In de tijd dat je hier die post maakt omdat die stage dus toch saai is kun je net zo goed dat uurtje ff lopen.
Je moet er wat voor over hebben
In wat voor een bouwkeet loop jij stage dan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:28 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Er is wel een kantine maar daar kun je alleen koffie en chocomel krijgen.
O M Gquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:28 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Er is wel een kantine maar daar kun je alleen koffie en chocomel krijgen.
Bedankt voor de tip maar ik zie dat de dichtsbijzijnde grillroom pas vanaf 17:00 bezorgt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:29 schreef NBT het volgende:
just-eat.nl
ze bezorgen en je kan via ideal betalen! (Y)
Dat valt ook wel weer mee, ze hebben denk ik alleen bezuinigd op het eten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
In wat voor een bouwkeet loop jij stage dan.
Pubers.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:35 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat een kutstage.Ga stage lopen bij middelbare scholen, daar kan je jezelf dood vreten.
Ach schaam je niet, iedereen heeft kut stages achter de rug!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:33 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik maar beter even voor me houden denk ik zo.
ik heb door mijn eigen post zo'n honger gekregen dat ik nu aan een overheerlijke Ristorante zitquote:
Maar nemen ze geen briefgeld aan dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:23 schreef Tacobell het volgende:
[..]
En ik heb sowieso geen kleingeld bij me nu.
True, but this is teh internetz where anything is possible!!!11einzquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ach schaam je niet, iedereen heeft kut stages achter de rug!
Ik bedoelde dat ik alleen een bankpas op zak heb.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:46 schreef Borstenmannetje het volgende:
[..]
Maar nemen ze geen briefgeld aan dan?
Andelst.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:45 schreef Ladylike het volgende:
plaats waar je werkt?
er moet toch een broodjesbar in de buurt zijn.
IEDER bedrijf bestelt wel eens IETS
Voor dit soort reacties was ik al bang voor. FFUUU.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
ik heb door mijn eigen post zo'n honger gekregen dat ik nu aan een overheerlijke Ristorante zitSorry TS
Ik eet nu kotsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
ik heb door mijn eigen post zo'n honger gekregen dat ik nu aan een overheerlijke Ristorante zitSorry TS
\quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:51 schreef Borstenmannetje het volgende:
[..]
Ik eet nu kotsmet vrij waterige stront, waah
Ik heb hem inmiddels al opquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:51 schreef Borstenmannetje het volgende:
[..]
Ik eet nu kotsmet vrij waterige stront, waah
ZIE JIJ ERGENS STAAN DAT IK IN HET TOILET GEKOTST HEB? nee? Mooi...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
\
Jij vreet je kots terug uit het toilet?
Wat lul je nou.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:55 schreef Borstenmannetje het volgende:
[..]
ZIE JIJ ERGENS STAAN DAT IK IN HET TOILET GEKOTST HEB? nee? Mooi...
Waar tupperware wel niet goed voor is he
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:55 schreef Borstenmannetje het volgende:
[..]
Pardon, stage.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:57 schreef Ian.1.5 het volgende:
Als je tijd hebt om op je werk te gaan zitten Fok!ken lijkt het mij dat je ook wel even wat te eten kan halen.
er bestaat een edit-knopquote:
Je bedoelt stage, neem ik aan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:57 schreef Ian.1.5 het volgende:
Als je tijd hebt om op je werk te gaan zitten Fok!ken lijkt het mij dat je ook wel even wat te eten kan halen.
Wij bezorgen belegde broodjes, vers brood, gebak, snacks en heerlijke traktaties voor uw lunch, evenement of traktatie in: Wijchen, Nijmegen - Kerkenbos, Bijsterhuizen en Beuningenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:51 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb het gevonden
http://www.broodjes.nl/andelst/
Geen dank
Iedereen komt zo goed als met de auto, sowieso iedereen van mijn afdeling.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:04 schreef chocolonely het volgende:
Leen een fiets!?!
of vertrouwen je collega's jou dat niet toe![]()
of komt iedereen met de auto?
En de mensen van de andere afdelingen zijn engquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:06 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Iedereen komt zo goed als met de auto, sowieso iedereen van mijn afdeling.
[autistmodus]Precies.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:07 schreef chocolonely het volgende:
[..]
En de mensen van de andere afdelingen zijn eng
Op vrijdags kun je bij ons patat laten bezorgen maar waar ze dat in godsnaam doen...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:08 schreef crazy987 het volgende:
wij krijgen hier gewoon de lunch bezorgd
Weet ik. Ik doe het altijd zo zodat mierenneukerts die niet opletten dit soort dingen posten:quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:00 schreef Borstenmannetje het volgende:
[..]
Je bedoelt stage, neem ik aan?
Dan liegen zequote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:06 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Wij bezorgen belegde broodjes, vers brood, gebak, snacks en heerlijke traktaties voor uw lunch, evenement of traktatie in: Wijchen, Nijmegen - Kerkenbos, Bijsterhuizen en Beuningen
Kut googlequote:Belegde broodjes bestellen in Andelst en omstreken:
Onderstaande bedrijven bezorgen belegde broodjes in de omgeving van Andelst, regio nijmegen:
willem de bakker , wijchen
Fonna, Wijchen
Oh, dan was het nog leuker met een hoop spel- en taalfoutenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:10 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Weet ik. Ik doe het altijd zo zodat mierenneukerts die niet opletten dit soort dingen posten:
[..]
Hihi, nerd.
Dat is gemeenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:13 schreef Dj_unkie het volgende:
Pm me even het adres van je stage, ik kom zo langs Andelst
ow nee toch niet
Zeg je nou hihi??? Je bedoelt whehe of haha zeker?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:10 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Weet ik. Ik doe het altijd zo zodat mierenneukerts die niet opletten dit soort dingen posten:
[..]
Hihi, nerd.
hihiquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:28 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
voor een Alfaliefhebber rij ik wel om hoor
MAG HIHIHI SOMS NIET??quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:31 schreef Borstenmannetje het volgende:
[..]
Zeg je nou hihi??? Je bedoelt whehe of haha zeker?
Vraag dat dan even ofzo, collega's bijten echt niet hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:09 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Op vrijdags kun je bij ons patat laten bezorgen maar waar ze dat in godsnaam doen...
Neequote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:39 schreef Q- het volgende:
Ik haal elke middag lunch voor ongeveer 30 man.. Boodschappenkarretje vol met vers brood, beleg en drinken. Wat lullig dat ze dat bij jou op je werk niet doen!Het is toch logisch dat je baas er ook voor zorgt dat je wat voedsel in je maag krijgt als je daar heel de dag zit!
Scheelt weer opruimen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij mij was het andersom. Vergeten dat het nog in mn tas zat... Kwam er vandaag uit wandelen...
Een heel broodje!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:38 schreef Tacobell het volgende:
Nou, jullie TS is geredt!
Ik heb een bruin brood met kaas gekregen van een collega. Fuck yeah!![]()
En het schijnt dus dat mensen wel degelijk langs de Look-o-look gaan want daar hebben ze dus blijkbaar wel een kantine vol met snacks e.d.
En daarna nog steeds scheurende honger hebben.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:47 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ja mangz!!11
Zoeen ding.
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En daarna nog steeds scheurende honger hebben.
Ga dan langs de Look-o-look, ben je zwaar autistisch ofzo?quote:
Weet ik maar ik denk dat ik al aan mijn caffeïne limiet zit voor vandaag.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sloten koffie lossen dat op. Wel minder voor die walm uit je porem.
Nou dan! Zuipen die handel, alsof het bier is!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:49 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Weet ik maar ik denk dat ik al aan mijn caffeïne limiet zit voor vandaag.
Het enigste leuke hier is dat je uit best veel soorten koffie kan kiezen.
Pest me niet zo.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ga dan langs de Look-o-look, ben je zwaar autistisch ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké omdat jij het zegt!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou dan! Zuipen die handel, alsof het bier is!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:50 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Pest me niet zo.
Even langs Taco Bell!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Homo koffie. Gewoon versgemalen zwart.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:52 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Oké omdat jij het zegt!
Wat zal ik eens nemen? Espresso, Doppio Espresso, Cappuchino, Mocca, Black, Latte...
Kies maar.
Daar lijkt het soms wel op ja maar nee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:51 schreef Chain_Reaction het volgende:
TS loopt stage op de sociale werkplaats zo te lezen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Even langs Taco Bell!Geen idee, ben er nooit geweest vond alleen die reclames altijd leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oké.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Homo koffie. Gewoon versgemalen zwart.![]()
![]()
Ik verhonger liever van 8 tot 5 dan naar Taco Bell te gaan en me de rest van de dag ziek te voelen waarbij ik die ranzige zooi de hele dag in mijn maag voel draaien.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:53 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Geen idee, ben er nooit geweest vond alleen die reclames altijd leuk.
Ik ga dadelijk ook naar Subway! De beste lunch die je kunt hebben voor weinig geld.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:56 schreef Billy_Talent het volgende:
Ik heb net heerlijk gegeten bij de Subway. TS, eat your heart out (pun intended)
Ah, ik voel je pijn brodda.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik verhonger liever van 8 tot 5 dan naar Taco Bell te gaan en me de rest van de dag ziek te voelen waarbij ik die ranzige zooi de hele dag in mijn maag voel draaien.
Ik heb trouwens vandaag ook geen eten bij. Ik verhonger bijna maar ik kan niet weg hierTerechte klacht dus.
weinig geld....de SW is knetterduur manquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk ook naar Subway! De beste lunch die je kunt hebben voor weinig geld.
Wat kost SW in Nederland? Hier is het niet duur iig. (USA)quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:59 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
weinig geld....de SW is knetterduur man![]()
ga naar de supermarkt en haal een paar versgebakken broodjes..lekker bakkie salade...klaaarrrrr
Ik heb daar serieus nog nooit gegeten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk ook naar Subway! De beste lunch die je kunt hebben voor weinig geld.
Broodje ham.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:00 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ik heb daar serieus nog nooit gegeten.
Binnenkort maar eens gaan doen dan.
Aanraders?
Kan jij niet kapot vriezen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:55 schreef Borstenmannetje het volgende:
[..]
Hufter.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tering zeg. Is die $5 alleen de footlong of heb je dan ook nog een meal met drinken en koekje(s)/chips?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:02 schreef Barcaconia het volgende:
Hier kost een 6" (15cm) $3.50, dat is dus ¤2.30. Daar kun je weinig anders van kopen dat zo lekker is als Subway.
Footlong (30cm) kost $5 dus nog steeds goed en dat kun je als complete maaltijd eten zo'n beetje.
$5 is een footlong zonder drinken. Ik bestel dat nooit omdat ze je meteen een liter cola meegevenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:21 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
De tering zeg. Is die $5 alleen de footlong of heb je dan ook nog een meal met drinken en koekje(s)/chips?
Ik betaal £6,07 voor zo'n maaltijd namelijk.
Ik ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:28 schreef Broekpaling het volgende:
Potverdee zeg, ik kan het ruiken!
Wie zegt dat stages niet leerzaam zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:29 schreef Adelante het volgende:
Hopelijk leert TS er van voor een volgende keer en zorgt ie dat er altijd cup-a-soup, liga's en peijnenburg koek in zijn ladeblok liggen.
Ik ben te goedkoop voor altijd maar weer de kantine.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:53 schreef Sapstengel het volgende:
Eten meenemen naar werk of school doe ik nooit. Die kantine is er niet voor niks.
Verder ben ik ook te lui om 's ochtends broodjes te gaan smeren.
Waar werk je dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:15 schreef Ladylike het volgende:
Jammer dat je niet bij ons werkt TS, hier zijn broodjes over
hele lekkere, vers belegde
Dat is het nadeel idd. Maarja op m'n werk is het eten goedkoop, 1,25 voor een broodje kroket enzo.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben te goedkoop voor altijd maar weer de kantine.
Ik ben er net stiekem achter gekomen dat er cup-a-soup ligt verstopt in de kantine.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:29 schreef Adelante het volgende:
Hopelijk leert TS er van voor een volgende keer en zorgt ie dat er altijd cup-a-soup, liga's en peijnenburg koek in zijn ladeblok liggen.
Ja me vriendin heeft vergadering..quote:
Hihi, jij wordt moddervet!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja me vriendin heeft vergadering..Het kutte van vroeg eten is dat ik straks weer naar de vettent rij of dat ik weer bapao's in de oven flikker.
Dan is het goedquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |