Pardon, stage.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:57 schreef Ian.1.5 het volgende:
Als je tijd hebt om op je werk te gaan zitten Fok!ken lijkt het mij dat je ook wel even wat te eten kan halen.
er bestaat een edit-knopquote:
Je bedoelt stage, neem ik aan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:57 schreef Ian.1.5 het volgende:
Als je tijd hebt om op je werk te gaan zitten Fok!ken lijkt het mij dat je ook wel even wat te eten kan halen.
Wij bezorgen belegde broodjes, vers brood, gebak, snacks en heerlijke traktaties voor uw lunch, evenement of traktatie in: Wijchen, Nijmegen - Kerkenbos, Bijsterhuizen en Beuningenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:51 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb het gevonden
http://www.broodjes.nl/andelst/
Geen dank
Iedereen komt zo goed als met de auto, sowieso iedereen van mijn afdeling.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:04 schreef chocolonely het volgende:
Leen een fiets!?!
of vertrouwen je collega's jou dat niet toe![]()
of komt iedereen met de auto?
En de mensen van de andere afdelingen zijn engquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:06 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Iedereen komt zo goed als met de auto, sowieso iedereen van mijn afdeling.
[autistmodus]Precies.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:07 schreef chocolonely het volgende:
[..]
En de mensen van de andere afdelingen zijn eng
Op vrijdags kun je bij ons patat laten bezorgen maar waar ze dat in godsnaam doen...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:08 schreef crazy987 het volgende:
wij krijgen hier gewoon de lunch bezorgd
Weet ik. Ik doe het altijd zo zodat mierenneukerts die niet opletten dit soort dingen posten:quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:00 schreef Borstenmannetje het volgende:
[..]
Je bedoelt stage, neem ik aan?
Dan liegen zequote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:06 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Wij bezorgen belegde broodjes, vers brood, gebak, snacks en heerlijke traktaties voor uw lunch, evenement of traktatie in: Wijchen, Nijmegen - Kerkenbos, Bijsterhuizen en Beuningen
Kut googlequote:Belegde broodjes bestellen in Andelst en omstreken:
Onderstaande bedrijven bezorgen belegde broodjes in de omgeving van Andelst, regio nijmegen:
willem de bakker , wijchen
Fonna, Wijchen
Oh, dan was het nog leuker met een hoop spel- en taalfoutenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:10 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Weet ik. Ik doe het altijd zo zodat mierenneukerts die niet opletten dit soort dingen posten:
[..]
Hihi, nerd.
Dat is gemeenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:13 schreef Dj_unkie het volgende:
Pm me even het adres van je stage, ik kom zo langs Andelst
ow nee toch niet
Zeg je nou hihi??? Je bedoelt whehe of haha zeker?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:10 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Weet ik. Ik doe het altijd zo zodat mierenneukerts die niet opletten dit soort dingen posten:
[..]
Hihi, nerd.
hihiquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:28 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
voor een Alfaliefhebber rij ik wel om hoor
MAG HIHIHI SOMS NIET??quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:31 schreef Borstenmannetje het volgende:
[..]
Zeg je nou hihi??? Je bedoelt whehe of haha zeker?
Vraag dat dan even ofzo, collega's bijten echt niet hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:09 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Op vrijdags kun je bij ons patat laten bezorgen maar waar ze dat in godsnaam doen...
Neequote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:39 schreef Q- het volgende:
Ik haal elke middag lunch voor ongeveer 30 man.. Boodschappenkarretje vol met vers brood, beleg en drinken. Wat lullig dat ze dat bij jou op je werk niet doen!Het is toch logisch dat je baas er ook voor zorgt dat je wat voedsel in je maag krijgt als je daar heel de dag zit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |