Dat valt ook wel weer mee, ze hebben denk ik alleen bezuinigd op het eten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
In wat voor een bouwkeet loop jij stage dan.
Pubers.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:35 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat een kutstage.Ga stage lopen bij middelbare scholen, daar kan je jezelf dood vreten.
Ach schaam je niet, iedereen heeft kut stages achter de rug!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:33 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik maar beter even voor me houden denk ik zo.
ik heb door mijn eigen post zo'n honger gekregen dat ik nu aan een overheerlijke Ristorante zitquote:
Maar nemen ze geen briefgeld aan dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:23 schreef Tacobell het volgende:
[..]
En ik heb sowieso geen kleingeld bij me nu.
True, but this is teh internetz where anything is possible!!!11einzquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ach schaam je niet, iedereen heeft kut stages achter de rug!
Ik bedoelde dat ik alleen een bankpas op zak heb.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:46 schreef Borstenmannetje het volgende:
[..]
Maar nemen ze geen briefgeld aan dan?
Andelst.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:45 schreef Ladylike het volgende:
plaats waar je werkt?
er moet toch een broodjesbar in de buurt zijn.
IEDER bedrijf bestelt wel eens IETS
Voor dit soort reacties was ik al bang voor. FFUUU.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
ik heb door mijn eigen post zo'n honger gekregen dat ik nu aan een overheerlijke Ristorante zitSorry TS
Ik eet nu kotsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
ik heb door mijn eigen post zo'n honger gekregen dat ik nu aan een overheerlijke Ristorante zitSorry TS
\quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:51 schreef Borstenmannetje het volgende:
[..]
Ik eet nu kotsmet vrij waterige stront, waah
Ik heb hem inmiddels al opquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:51 schreef Borstenmannetje het volgende:
[..]
Ik eet nu kotsmet vrij waterige stront, waah
ZIE JIJ ERGENS STAAN DAT IK IN HET TOILET GEKOTST HEB? nee? Mooi...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
\
Jij vreet je kots terug uit het toilet?
Wat lul je nou.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:55 schreef Borstenmannetje het volgende:
[..]
ZIE JIJ ERGENS STAAN DAT IK IN HET TOILET GEKOTST HEB? nee? Mooi...
Waar tupperware wel niet goed voor is he
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:55 schreef Borstenmannetje het volgende:
[..]
ZIE JIJ ERGENS STAAN DAT IK IN HET TOILET GEKOTST HEB? nee? Mooi...
Waar tupperware wel niet goed voor is he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |