Broodje ham.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:00 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ik heb daar serieus nog nooit gegeten.
Binnenkort maar eens gaan doen dan.
Aanraders?
Kan jij niet kapot vriezen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:55 schreef Borstenmannetje het volgende:
[..]
ZIE JIJ ERGENS STAAN DAT IK IN HET TOILET GEKOTST HEB? nee? Mooi...
Waar tupperware wel niet goed voor is he
Hufter.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tering zeg. Is die $5 alleen de footlong of heb je dan ook nog een meal met drinken en koekje(s)/chips?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:02 schreef Barcaconia het volgende:
Hier kost een 6" (15cm) $3.50, dat is dus ¤2.30. Daar kun je weinig anders van kopen dat zo lekker is als Subway.
Footlong (30cm) kost $5 dus nog steeds goed en dat kun je als complete maaltijd eten zo'n beetje.
$5 is een footlong zonder drinken. Ik bestel dat nooit omdat ze je meteen een liter cola meegevenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:21 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
De tering zeg. Is die $5 alleen de footlong of heb je dan ook nog een meal met drinken en koekje(s)/chips?
Ik betaal £6,07 voor zo'n maaltijd namelijk.
Ik ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:28 schreef Broekpaling het volgende:
Potverdee zeg, ik kan het ruiken!
Wie zegt dat stages niet leerzaam zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:29 schreef Adelante het volgende:
Hopelijk leert TS er van voor een volgende keer en zorgt ie dat er altijd cup-a-soup, liga's en peijnenburg koek in zijn ladeblok liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |