Daar hangen al de deuren inquote:
Pics or it didn't happen!quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daar hangen al de deuren inheb ze gezien! Zoooo mooi..
Nope, dat spul zit er nu een jaar of anderhalf op het raam en wat we over hadden toendertijd is ws. allang en breed in den kliko verdwenen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:33 schreef amaranta het volgende:
Hebben jullie toevallig een randje plakfolie over?
Nee neequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:22 schreef Beijtje het volgende:
Mooi hoor! Het randje boven de deuren is nu dicht. Alleen nog maar verven dus?
(Ik heb plakfolie met streepjes over. Maar verzendkosten zijn denk ik net zo duur als nieuwe rol (5 euro bij Gamma))
Ah... Ik snap.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee nee.
Nog lang niet. We moeten nog aan beide kanten een kast bouwen.
Aan de woonkamerkant een boekenkast en aan de eetkamer een servieskast.
Dan pas wordt er geschilderd.
matig! Tijdens het mooie weer is de schuur onder handen genomen maar sindsdien ligt het een beetje stil... Valt toch tegen als je allebei fulltime werktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 07:10 schreef twentemeisje het volgende:
SQ, BB: hoe is het met jullie project?
En jij mag aan de babykamer!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:14 schreef twentemeisje het volgende:
Das toch ook hartstikke logisch SQ! Ik wacht gewoon nog ff tot jullie de smaak weer te pakken hebben.
44x66 balkjes aan elkaar gelijmd en dan schaven?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:13 schreef bleiblei het volgende:
De balkjes op de achtergrond zijn overigens voor de werkbank die ik aan het maken ben.
Staat eigenlijk wel onderaan de priolist, maar het is verrekte onhandig om mijn kolomboor/bankschroef whatever elke keer uit de schuur te halen en op de tuintafel te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |