Zo kun je het ook bekijken natuurlijkquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:33 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik vind het wel een egostrelende cursus eigenlijk... wat zijn wij dan knap hier met z'n allen!
Vloeibare boter is volgens mij gewoon om je vlees mee te bakken, neem aan dat het ook gezouten is?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:52 schreef DrukVout het volgende:
[..]
Vloeibare beter zitten minder verzadigde vetten in wat weer beter is voor je cholesterol.
quote:Op woensdag 11 november 2009 23:13 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Vloeibare boter is volgens mij gewoon om je vlees mee te bakken, neem aan dat het ook gezouten is?
Als je per se low-fat wil, bak dan op basis van vruchtenpuree of plantaardige olie of zo (gewoon een veganistisch cupcakerecept zoeken dus, probleem opgelost: gezonder en toch smakelijke cupcakes).
Het low-fat boeit me niet. Maar die verzadigde vetten in "harde" boter wel.quote:Blue band website
Je kunt het ook gebruiken voor het bakken van taart of cake!
Wat is daar mee dan?quote:Op donderdag 12 november 2009 07:59 schreef DrukVout het volgende:
Maar die verzadigde vetten in "harde" boter wel.
Teveel verzadigde vetten zorgen voor een verhoogd cholesterol. Een verhoogd cholesterol zorgt voor vernauwde aderen wat een grotere kans op hart- of vaatziektes.quote:
Nee maar als je een erfelijke aandoening hebt dat je een te hoog cholesterol hebt moet je simpelweg op je eten letten. Ik hoop niet op mijn 40ste tussen 6 plankjes te liggen. Of zou jij wel dan al onder de grond willen zitten?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Eet je dagelijks cake en taart dan?
Dat weet nog niemand zeker....zijn genoeg partijen die beweren dat dat kul is.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:17 schreef DrukVout het volgende:
Teveel verzadigde vetten zorgen voor een verhoogd cholesterol. Een verhoogd cholesterol zorgt voor vernauwde aderen wat een grotere kans op hart- of vaatziektes.
quote:Fransen eten vier keer meer boter, 60 procent meer kaas en drie keer zoveel varkenvlees. Hoewel de Fransen maar lichtjes meer vet eten in het geheel (171 gram per dag tegen 157 gram per dag), eten ze veel meer verzadigde vetzuren, omdat de Amerikanen meer vetzuren eten in de vorm van plantaardige olie, vooral sojaolie[3]. De Britse Hartstichting[4] gaf een sterftegraad vanwege hartkwalen van 115 per 100.000 mannen tussen 35 en 74 jaar in de VS en maar 83 per 100.000 in Frankrijk.
Dan nog is het goed om er rekening mee te houden.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:35 schreef Trusten het volgende:
[..]
Dat weet nog niemand zeker....zijn genoeg partijen die beweren dat dat kul is.
[..]
Dat is blanco marsepein met een kleurstof erdoor heen.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:05 schreef keukenvraagjes het volgende:
ik zie hier mooie creaties, echter zie ik hier kikkers en harry potters gemaakt van bruin en groen marsepein(?) waar kopen jullie dat spul? het ligt niet bij de jumbo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |