Thanks!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:07 schreef Nanook24 het volgende:
Breathtaking, hier vindt je de tabellen waar je kunt zien hoeveel fondant je nodig hebt voor welke taart maat. Ook voor de Blanda taartjes.
Over het algemeen worden taarten gevuld met jam en botercrème maar hier in de vriendenkring doet de witte chocolade ganache (recept staat in het vorige topic ergens) het ook altijd goed.
En de chipolata vulling die je bedoeld kopen de meesten volgens mij als chipolata pudding van bijv. Mona
Sshht de eerste vier zijn vakkundig weer aan elkaar geplaktquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:02 schreef tessie het volgende:
Wat een leuk taartje! En wat knap voor pas je 2e keer. En ik vind dat je die tappits er nog mooi uitgekregen hebt zeg. Ik heb de letters er tot nu toe alleen nog maar in kleine stukjes uitgekregen hahaha!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:12 schreef Taartje het volgende:
Cupcakes op bestelling voor een vriendin. Is komende vrijdag jarig en wilde fleurige cupcakes, vanalles wat. Ze heeft ze net afgehaald en was er gelukkig erg blij mee. Toch altijd weer een opluchting!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
laten kikkers nou net geen navel hebben...quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:45 schreef Iets-Anders het volgende:
Echt super creatief.
Je hebt zelfs aan een navel gedacht.
Ik ben Taartje niet maar weet er wel meerdere tips voor. Cupcakes los bakken in een siliconenvorm (Bij de Action 12 voor ¤ 1,59), uit de vorm halen en dan pas in het papiertje doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:57 schreef Kings het volgende:
@ Taartje: Hoe heb je ervoor gezorgd dat die cupcakes mooi strak blijven? Als ik ze maak nemen ze altijd rare vormen aan in de oven....
Wat voor smaak is dat? Hij ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:22 schreef boem-dikkie het volgende:
De decoraties missen maar hij was wel lekker.
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon cakebeslag gebruikt!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:15 schreef Trusten het volgende:
[..]
En je moet ook een cupcake recept of cupcakemix gebruiken. De verhouding eieren, meel, vocht etc zijn dan anders dan bij cake (met cakebeslag krijg je vulkaantjes). En meestal moet je een stuk minder mixen bij een cupcakerecept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |