laten kikkers nou net geen navel hebben...quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:45 schreef Iets-Anders het volgende:
Echt super creatief.
Je hebt zelfs aan een navel gedacht.
Ik ben Taartje niet maar weet er wel meerdere tips voor. Cupcakes los bakken in een siliconenvorm (Bij de Action 12 voor ¤ 1,59), uit de vorm halen en dan pas in het papiertje doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:57 schreef Kings het volgende:
@ Taartje: Hoe heb je ervoor gezorgd dat die cupcakes mooi strak blijven? Als ik ze maak nemen ze altijd rare vormen aan in de oven....
Wat voor smaak is dat? Hij ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:22 schreef boem-dikkie het volgende:
De decoraties missen maar hij was wel lekker.
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon cakebeslag gebruikt!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:15 schreef Trusten het volgende:
[..]
En je moet ook een cupcake recept of cupcakemix gebruiken. De verhouding eieren, meel, vocht etc zijn dan anders dan bij cake (met cakebeslag krijg je vulkaantjes). En meestal moet je een stuk minder mixen bij een cupcakerecept.
Uhm gewoon naturel met Franse kwark en stukjes kiwi.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:45 schreef bibi het volgende:
[..]
Wat voor smaak is dat? Hij ziet er lekker uit
Ik hoop het! Ik weet niet of ik wel zoveel geduld hebquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:43 schreef tessie het volgende:
Daar heb ik ook een workshop gedaan BarbaBientje, was echt super leuk en leerzaamBinnenkort maak je ook vast hele mooie taarten.
1 dagdeel puzzelen en 1 dagdeel boetseren. Heeft ze speciaal ontwikkeld voor mensen die verder weg wonen zodat ze niet 2 keer naar Boskoop hoevenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:24 schreef tessie het volgende:
Wat is een combiworkshop?
Super leuk!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:31 schreef Taartje het volgende:
Wauw Lips, een hoop workshops in de planning, leuk! Ik heb gisteren een taart gemaakt voor een stel dat drie jaar samen is. Het moest een lieve en romantische taart worden met hun namen erop. Dit is het geworden:
[ afbeelding ]
Oef, ziet er lekker uit zeg!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:23 schreef Esje-lief het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yummy for ur tummy
Ik voor mijn geslaagd taart die ik hier gepost heb. De taart wordt vanavond aangesneden...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:38 schreef Lips het volgende:
Iemand de bbr van Dr. Oetker wel eens gebruikt als vulling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |