Zo kan het ook jaquote:
Je bent niet de enige... Te langdradigquote:Op zondag 29 november 2009 18:23 schreef Mikkie het volgende:
Ik vond de aflevering van vorige week maar matig, eigenlijk.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:03 schreef Broekpaling het volgende:
Geen wonder dat 'ie er mee gecrasht was.
Geen spoiler, was in het nieuws een tijdje terug.quote:Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
![]()
Spoiler!
Ik zou iig nooit in zo'n ding gekropen zijn
Klonk meer als iets uit James Bond.quote:Op zondag 29 november 2009 22:04 schreef DutchErrorist het volgende:
lol Forza 2 soundtrack bij top gear (die werken samen met de lui van gran turismo)
Volgens mij was het nummer 'daft punk is playing in my house'quote:Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Klonk meer als iets uit James Bond.
Schrijf een brief naar de BBC.... Misschien doen ze dan nog wel eens een keer test ala de Ford Fiestaquote:Op zondag 29 november 2009 23:12 schreef henkde_j het volgende:
Hmm wel erg veel entertainment. Iets serieuzer mag wel wat mij betreft. In iedergeval een goede autotest per show.
quote:Op zondag 29 november 2009 23:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Schrijf een brief naar de BBC.... Misschien doen ze dan nog wel eens een keer test ala de Ford Fiesta
XviDquote:Op zondag 29 november 2009 23:48 schreef Meddo het volgende:
[..]
wel hoor, al een half uur zelfs
96503 Top_Gear.14x03.HDTV_XviD-FoV
Zeker als je die foto's ziet op pagina 4quote:Op zondag 29 november 2009 23:35 schreef Jimmie het volgende:
en henkde_j, de Lancia special was juist waar Top Gear om draait, passie voor auto's, ze hadden wel iets dieper op in mogen gaan, maar het was wel een mooi stuk
Over vier uur is deze torrent klaar. Ik wacht wel even op mijn 2 minuten durende usenet download.quote:Op zondag 29 november 2009 23:48 schreef Jimmie het volgende:
[..]
http://www.finalgear.com/shows/topgear/14/3/
voor mij ook hoorquote:
op de manier waarop ze het nu doen trekken ze veel kijkers... dat zal wel veranderen als ze het meer serieus gaan aanpakken. Kijk naar Fifth gear, die gaan ook op de minder serieuze tour en worden al met al iets groter!quote:Op zondag 29 november 2009 23:12 schreef henkde_j het volgende:
Hmm wel erg veel entertainment. Iets serieuzer mag wel wat mij betreft. In iedergeval een goede autotest per show.
Ik heb sinds kort pas een tv waarop de 720p tot hun recht komen, dus meteen aan het downloaden geslagen. Alleen een nadeel dat je schijf dan wel echt fucking snel vol zitquote:Op maandag 30 november 2009 00:02 schreef Meddo het volgende:
[..]
voor mij ook hoor![]()
maar voor mijn verzameling series download ik de xvid ook
Thanks! Downloadingquote:Op maandag 30 november 2009 00:03 schreef Meddo het volgende:
Top_Gear.14x03.720p_HDTV_x264-FoV
is trouwens nu uit
De Stratos is echt één van de gevaarlijkste auto's ooit. De scheve zit waar Jeremy over klaagde vond men destijds niet zo'n probleem omdat je in een Stratos meer door de zijruiten kijkt waar je heen moet dan door de voorruit.quote:Op zondag 29 november 2009 23:35 schreef Jimmie het volgende:
Korte wielbasis zorgt voor snap oversteer zoals wel te zien was met de natte lap.
Indeedquote:Wat een aflevering
http://hdbits.org/quote:Op maandag 30 november 2009 00:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Over vier uur is deze torrent klaar. Ik wacht wel even op mijn 2 minuten durende usenet download.
leuk een private trackerquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
http://hdbits.org/
Kan ook met torrents
Mag dat niet?quote:
Ik ben er voor gebandquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:09 schreef Klonk het volgende:
mag best volgens mij maar ik wil me ook aanmelden en dat kan niet
je valt door de mand!quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:12 schreef Klonk het volgende:
sta ik ff met mijn bek vol tanden, als interim PTA modje![]()
ik zou echt niet weten hoe ze er nu tegen aan kijken, ik ga het even vragen achter
Het ging er om dat er trackers openbaar gemaakt werden en dat ik mn eigen tracker spamde, dat ie van mijzelf was maakte niet uit...quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:14 schreef Klonk het volgende:
ff je notes bekeken maar jij was toen zelf bezig met een torrent trackertje, denk dat ze dat niet leuk vonden
Spannend!quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:18 schreef ThaFreak het volgende:
finalgear mag iig wel, over de rest komt straks antwoord
Is dat forumbreed, PTA-breed of TG-topic-breed?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:32 schreef Klonk het volgende:
zolang het geen rechtstreekse linkjes zijn mag het
http://www.bbc.co.uk/topgear/show/next_episode.shtmlquote:Op zondag 6 december 2009 15:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Iemand die al weet waar het vanavond over gaat
En wie de gast is
quote:On the next episode of Top Gear, Clarkson goes where no man in a small French hatchback has gone before, Hammond finds a novel solution to the problem of airport delays and a trio of super-fast SUVs are on and off the track.
Jeremy heads off to Belfast to give the tiny Renault Twingo 133 an extreme shakedown that involves driving deep into Belfast's new sewer system.
If you've ever been trapped for hours in an airport waiting for a flight, you've probably wondered how a journey involving jet engines can end up being so slow. Well, Hammond is setting out to prove that this needn't be the case by staging a race between some assorted runway support vehicles.
Meanwhile, Sherlock Holmes director Guy Ritchie is our star in a reasonably priced car.
http://transmission.blogs(...)ow-four-the-details/quote:Op zondag 6 december 2009 15:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Iemand die al weet waar het vanavond over gaat
En wie de gast is
Invite only?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
http://hdbits.org/
Kan ook met torrents
Jup das de special van dit seizoen, door Bolivia heen aldus wikipedia. Ben benieuwdquote:Op zondag 6 december 2009 15:26 schreef JDude het volgende:
Later dit seizoen ook nog weer een Top Gear Challenge: met tweedehands 4x4's coast-to-coast door Zuid-Amerika. Ben benieuwd.
Dat Toy Stories bedoel je, zat toch eerst op de Dinsdagavond ?quote:Op zondag 6 december 2009 19:32 schreef DaFrenk het volgende:
Ik zet hem om 20.30 al aan voor dat programma met James May
James May on the moon, aldus tvgidsquote:Op zondag 6 december 2009 19:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dat Toy Stories bedoel je, zat toch eerst op de Dinsdagavond ?
Tjonge, dit gaat vet worden!..quote:Jeremy heads off to Belfast to give the tiny Renault Twingo 133 an extreme shakedown that involves driving deep into Belfast's new sewer system.
ah, heb ik tenminste iets om naar uit te kijken tijdens de kerst, was al erg benieuwd naar zijn modelspoorlijntje van 10 mijl ofzo en z´n lego huisquote:Op zondag 6 december 2009 19:46 schreef nietzman het volgende:
Toy Stories is er met de kerst pas weer afaik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |