quote:Op zondag 29 november 2009 22:03 schreef Broekpaling het volgende:
Geen wonder dat 'ie er mee gecrasht was.
Geen spoiler, was in het nieuws een tijdje terug.quote:Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
![]()
Spoiler!
Ik zou iig nooit in zo'n ding gekropen zijn
Klonk meer als iets uit James Bond.quote:Op zondag 29 november 2009 22:04 schreef DutchErrorist het volgende:
lol Forza 2 soundtrack bij top gear (die werken samen met de lui van gran turismo)
Volgens mij was het nummer 'daft punk is playing in my house'quote:Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Klonk meer als iets uit James Bond.
Schrijf een brief naar de BBC.... Misschien doen ze dan nog wel eens een keer test ala de Ford Fiestaquote:Op zondag 29 november 2009 23:12 schreef henkde_j het volgende:
Hmm wel erg veel entertainment. Iets serieuzer mag wel wat mij betreft. In iedergeval een goede autotest per show.
quote:Op zondag 29 november 2009 23:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Schrijf een brief naar de BBC.... Misschien doen ze dan nog wel eens een keer test ala de Ford Fiesta
XviDquote:Op zondag 29 november 2009 23:48 schreef Meddo het volgende:
[..]
wel hoor, al een half uur zelfs
96503 Top_Gear.14x03.HDTV_XviD-FoV
Zeker als je die foto's ziet op pagina 4quote:Op zondag 29 november 2009 23:35 schreef Jimmie het volgende:
en henkde_j, de Lancia special was juist waar Top Gear om draait, passie voor auto's, ze hadden wel iets dieper op in mogen gaan, maar het was wel een mooi stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |