Gelukkig dat ze dan eindelijk verder gaan kijken. Gaan ze onderzoeken doen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:11 schreef MikeyMo het volgende:
Q zien jullie ff niet, die mag in het z'huis blijven
Haha goed voor em !quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:15 schreef bigbird het volgende:
[..]
Haha, het is te koud voor hem, dus hij staat weinig buiten
Wauw een hele mijlpaal!! Gaat het schooltechnisch ook veranderen voor de jongens? Wanneer hebben ze hun eerste schooldag?quote:
Yeah, gelukkig heeft mijn zusje de 1e week heeeeeel goed voor onze katten en de was gezorgd en hebben we nu van beide buren ook hulp aangeboden gekregen. Das wel erg fijn nu, want de een wil de katten en de was wel doen (is even niet zo nodig nog maar toch) en de ander wil wel 2x per week extra eten koken zodat we dan wat hebben als we uit Rotterdam terugkomenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:16 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Haha goed voor em !![]()
al geloof ik dat jullie die rust wel kunnen gebruiken nu !![]()
Wat fijn al die hulpquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:20 schreef bigbird het volgende:
[..]
Yeah, gelukkig heeft mijn zusje de 1e week heeeeeel goed voor onze katten en de was gezorgd en hebben we nu van beide buren ook hulp aangeboden gekregen. Das wel erg fijn nu, want de een wil de katten en de was wel doen (is even niet zo nodig nog maar toch) en de ander wil wel 2x per week extra eten koken zodat we dan wat hebben als we uit Rotterdam terugkomen
Ja, het is echt heel fijn als mensen willen helpen. Anders is het toch een heel stuk lastiger allemaal. Dit geeft toch een vorm van rust.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat fijn al die hulp![]()
Bij mij in de buurt is iedereen ook altijd zo behulpzaam
Fijn zulke familie en burenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:20 schreef bigbird het volgende:
[..]
Yeah, gelukkig heeft mijn zusje de 1e week heeeeeel goed voor onze katten en de was gezorgd en hebben we nu van beide buren ook hulp aangeboden gekregen. Das wel erg fijn nu, want de een wil de katten en de was wel doen (is even niet zo nodig nog maar toch) en de ander wil wel 2x per week extra eten koken zodat we dan wat hebben als we uit Rotterdam terugkomen
Hartstikke lief hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Fijn zulke familie en buren![]()
Als ik wat kan doen moet je het zeggen hoor !
kzit tenslotte vlakbij
Top dat het allemaal goed geregeld is !quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:29 schreef bigbird het volgende:
[..]
Hartstikke lief hoorMaar op dit moment is vrijwel alles geregeld nu dus ben blij dat ik kan zeggen dat het niet nodig is
![]()
Hopelijk binnenkort een keer tijd om met buuf naar de zonnebank te gaan, heerlijk even ontspannen
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:34 schreef MikeyMo het volgende:
Kan ik vanaaf mooi wepkemsexen met Mirella
Oh en ja, ze wordt morgen onderzocht, vandaar dat ze nu moet blijven
Etterquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:34 schreef MikeyMo het volgende:
Kan ik vanaaf mooi wepkemsexen met Mirella![]()
Dus er brengt straks iemand haar een pyama en wat spulletjes?quote:Oh en ja, ze wordt morgen onderzocht, vandaar dat ze nu moet blijven
ja ik moet vanaaf die bende brengenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Etter
[..]
Dus er brengt straks iemand haar een pyama en wat spulletjes?
Dat ze niet zeiden 'komt u morgen maar terug' valt me al alles mee eigenlijk, gezien het kastje-muur verhaal van hiervoor. Heeft ze d'r mobiel bij? Dan zal ik haar even sms-en.
Je kunt je schoonouders misschien beter bellen dat ze morgen pas even komen. Alhoewel Q misschien ook wel op gezelschap zit te wachten tijdens het wachten op morgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:40 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja ik moet vanaaf die bende brengen
me schoonpouders komen gelijk ook weer halsoverkop, djeez, nix ernstigs aan de hand nog. Ben ik weer lekker mee.
en mobiel is mee
Wens haar beterschap!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:11 schreef MikeyMo het volgende:
Q zien jullie ff niet, die mag in het z'huis blijven
Ok dan! Eindelijk schot in de zaak dus. Beroerd dat het pas morgen is, maar ze is nu in elk geval in goede handen! Wens d'r sterkte van ons!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:34 schreef MikeyMo het volgende:
Kan ik vanaaf mooi wepkemsexen met Mirella
Oh en ja, ze wordt morgen onderzocht, vandaar dat ze nu moet blijven
MM wel lief doen he!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:40 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja ik moet vanaaf die bende brengen
me schoonpouders komen gelijk ook weer halsoverkop, djeez, nix ernstigs aan de hand nog. Ben ik weer lekker mee.
en mobiel is mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |