Het is een diagnose in het autistisch spectrum die eindigd op Not Otherwise Specified. En dat is dus een makkelijke om te stellen als je er als psych niet helemaal uitkomt. Wat niet wegneemt dat het je kan helpen om goede begeleiding te geven.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Niesje
Ik weet er te weinig van (ik weet niet eens wat PDD-NOS is???) om er goed op te kunnen reageren. Het is iets ergs dus?Ik ga wel even Googlen wat het is...
Oh die kids waren zo leuk altijd. Moeder had balletschool, pa was cameraman, gescheiden ouders, zij in Limburg hij in A'dam. Elk weekend zaten ze bij Telekids in beeld omdat hij filmdequote:
Wees nou eens blij dat er iemand je komt helpen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:22 schreef Qwea het volgende:
godverdomme, hoelang kan het duren voor iemand om 10min verderop naar hier te komen
En daar waren wij heeel erg bang voor. Nu niet meer want tsja labeltjes helpen daar wel tegen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:29 schreef Maes het volgende:
daar was ze (net zoals de kinderen bij mij vroeger op school die niet mee konden komen) verdronken.
JAquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:56 schreef Bamba het volgende:
Oke, redelijk bijgelezen nu. Een hele dikke knuffel voor MB en NiesNies, heel begrijpelijk dat je hier dan wat minder aanwezig bent. Als ik het goed heb begrepen worden je knulletjes aankomende vrijdag 4 jaar?
Ik ga wel genieten hoor, alleen er moet nog wel zo veel gedaan worden wat de rest van de week niet gedaan wordt. Dus helemaal "vrij" is het niet. We hebben wel afgesproken om tijd te spenderen aan de katten, wat zeer goed te combineren is met een filmpje of leuke serie kijkenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou....ik dacht ff te tvpeejen![]()
Bb: geniet je wel van jullie vrije avond? En dat cadeau komt later wel es...
MB: Lief dat je toch ff reageert![]()
Kan me voorstellen dat je geen zin hebt om gewoon mee te lullen, komt vanzelf wel weer.
Werkse iig![]()
Nieslief: wat een vervelend nieuws! En dan ook nog allebei. Sterkte voor jezelf en met je ventjes.
Q, hopelijk eindelijk een diagnose nu...zou es tijd worden![]()
En nu weer aan het werk...en dan vanmiddag uurtje eerder weg.
Leuk, geef je een groot feest?quote:
Gelukkig dat ze dan eindelijk verder gaan kijken. Gaan ze onderzoeken doen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:11 schreef MikeyMo het volgende:
Q zien jullie ff niet, die mag in het z'huis blijven
Haha goed voor em !quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:15 schreef bigbird het volgende:
[..]
Haha, het is te koud voor hem, dus hij staat weinig buiten
Wauw een hele mijlpaal!! Gaat het schooltechnisch ook veranderen voor de jongens? Wanneer hebben ze hun eerste schooldag?quote:
Yeah, gelukkig heeft mijn zusje de 1e week heeeeeel goed voor onze katten en de was gezorgd en hebben we nu van beide buren ook hulp aangeboden gekregen. Das wel erg fijn nu, want de een wil de katten en de was wel doen (is even niet zo nodig nog maar toch) en de ander wil wel 2x per week extra eten koken zodat we dan wat hebben als we uit Rotterdam terugkomenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:16 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Haha goed voor em !![]()
al geloof ik dat jullie die rust wel kunnen gebruiken nu !![]()
Wat fijn al die hulpquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:20 schreef bigbird het volgende:
[..]
Yeah, gelukkig heeft mijn zusje de 1e week heeeeeel goed voor onze katten en de was gezorgd en hebben we nu van beide buren ook hulp aangeboden gekregen. Das wel erg fijn nu, want de een wil de katten en de was wel doen (is even niet zo nodig nog maar toch) en de ander wil wel 2x per week extra eten koken zodat we dan wat hebben als we uit Rotterdam terugkomen
Ja, het is echt heel fijn als mensen willen helpen. Anders is het toch een heel stuk lastiger allemaal. Dit geeft toch een vorm van rust.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat fijn al die hulp![]()
Bij mij in de buurt is iedereen ook altijd zo behulpzaam
Fijn zulke familie en burenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:20 schreef bigbird het volgende:
[..]
Yeah, gelukkig heeft mijn zusje de 1e week heeeeeel goed voor onze katten en de was gezorgd en hebben we nu van beide buren ook hulp aangeboden gekregen. Das wel erg fijn nu, want de een wil de katten en de was wel doen (is even niet zo nodig nog maar toch) en de ander wil wel 2x per week extra eten koken zodat we dan wat hebben als we uit Rotterdam terugkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |