quote:

wel ff je geld verneukt aan een tattoo waar je later niets meer van zietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik niks een vriend van ons heeft een klavertje 4 laten zetten over een andere tattoo heen

GF fanclubquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik niks een vriend van ons heeft een klavertje 4 laten zetten over een andere tattoo heen

Mooi toch.. Godver valt een van de knoppen van me gitaarquote:

die komt dus niet in bloeiquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:52 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Mooi toch.. Godver valt een van de knoppen van me gitaar

In Bloom?quote:

Nu snap ik hemquote:

voor?quote:

Ja, houdoequote:

quote:

was die eerste niet ook een klavertje, maar dan zo slecht gezet dat het een artisjok leek?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]

de zalf werkte perfect en nou bleef ie ook stil zittenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
was die eerste niet ook een klavertje, maar dan zo slecht gezet dat het een artisjok leek?
zo ja: Goed dat ie toch weer is gegaan
werkte de zalf?
Bijna naar huis

Tegen wie had je het?quote:

Mijn godquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de zalf werkte perfect en nou bleef ie ook stil zitten
de tattoo is nou echter 4x zo groot dan wat hij eerst had

.............................quote:

die andere moest er onder worden weg worden gewerkt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn god
waarom zo groot ineens?

Is t gaan opzwellen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die andere moest er onder worden weg worden gewerkt.

viel wel mee.quote:

quote:

en dan 4 keer groter maken?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die andere moest er onder worden weg worden gewerkt.
waar heb je het over?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:12 schreef FFSletop het volgende:
[..]
.............................
wat moet je dan zeggen zonder aanstoot te geven aan iemand

hij wist het ik had hem hier al helemaal op maat gemaakt en hem laten zienquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan 4 keer groter maken?
nja als je het van tevoren weet is het goed he

Ik mezelf ook niet, om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
waar heb je het over?
Ik snap je niet

Dan is het goedquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij wist het ik had hem hier al helemaal op maat gemaakt en hem laten zien
Oh dan ben ik niet alleenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:21 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik mezelf ook niet, om eerlijk te zijn

deze moest helemaal weg was verder niks meer van te maken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan is het goed
(al moet ik eerlijk zeggen dat ik een cover-tattoo nog nooit 4 keer zo groot zag worden, wel als het totaal iets anders werd... mijn dolfijn is ook 2 keer gedaan maar alleen de buitenlijnen zijn dikker geworden (uiteraard wordt het altijd dikker/groter) )

het was ook wel een hele slechtequote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
deze moest helemaal weg was verder niks meer van te maken.

whut?quote:

LLquote:

quote:
quote:

dat zal ie wel als overwerk rekenenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neh, te lang zitten koffieën daar

Ja, dat wel natuurlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zal ie wel als overwerk rekenen

moet ik toch maar van baan gaan wisselenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat wel natuurlijk.
2000% uit laten betalen ook meteen.

lekkerquote:

Je werkt niet, dus hoe kun je overwerken?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet ik toch maar van baan gaan wisselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |