quote:
wel ff je geld verneukt aan een tattoo waar je later niets meer van zietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik niks een vriend van ons heeft een klavertje 4 laten zetten over een andere tattoo heen
GF fanclubquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik niks een vriend van ons heeft een klavertje 4 laten zetten over een andere tattoo heen
Mooi toch.. Godver valt een van de knoppen van me gitaarquote:
die komt dus niet in bloeiquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:52 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Mooi toch.. Godver valt een van de knoppen van me gitaar
In Bloom?quote:
Nu snap ik hemquote:
voor?quote:
Ja, houdoequote:
quote:
was die eerste niet ook een klavertje, maar dan zo slecht gezet dat het een artisjok leek?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de zalf werkte perfect en nou bleef ie ook stil zittenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
was die eerste niet ook een klavertje, maar dan zo slecht gezet dat het een artisjok leek?
zo ja: Goed dat ie toch weer is gegaan
werkte de zalf?
Bijna naar huis
Tegen wie had je het?quote:
Mijn godquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de zalf werkte perfect en nou bleef ie ook stil zitten
de tattoo is nou echter 4x zo groot dan wat hij eerst had
.............................quote:
die andere moest er onder worden weg worden gewerkt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn god
waarom zo groot ineens?
Is t gaan opzwellen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die andere moest er onder worden weg worden gewerkt.
viel wel mee.quote:
quote:
en dan 4 keer groter maken?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die andere moest er onder worden weg worden gewerkt.
waar heb je het over?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:12 schreef FFSletop het volgende:
[..]
.............................
wat moet je dan zeggen zonder aanstoot te geven aan iemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |