quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:07 schreef blackbandanacrew het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaat de politie tippen?
Als iemand nou eens een goed verhaaltje uittypt voor de OP en de voorpagina van de site.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:47 schreef Raznet het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs als ze op de elektrische stoel zitten kijken DuShaundry zijn mati's nog stoer.
En als je dan nog foto's nodig hebt van ietsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:53 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Als iemand nou eens een goed verhaaltje uittypt voor de OP en de voorpagina van de site.Kunnen we al die foto's erbij flikkeren in het verhaal.
oké je ziet dat de pistol nep is en van plastic.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:07 schreef blackbandanacrew het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaat de politie tippen?
Voel me vereerdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die van jou allemaal, ik heb er hard om moeten lachen!
dat zie ik ook ineens.. of Shorty heeft ontdekt dat hij ze kan aan gevenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:00 schreef Raznet het volgende:
[..]
Voel me vereerddaten
sinds vorige week uit met mijn vriendin dus
.
Ik heb Whore's, money, drugs, BB Guns en bitches en een pimpslap hand
En Imageshack.us heeft fok verbannen?![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:09 schreef jesperrrrsss het volgende:
[..]
dat zie ik ook ineens.. of Shorty heeft ontdekt dat hij ze kan aan geven.
o wat word hij toch groot, correctie iets slimmer
Achja, ik heb ze allemaal op blackbandanacrew.nl gehost.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:09 schreef jesperrrrsss het volgende:
[..]
dat zie ik ook ineens.. of Shorty heeft ontdekt dat hij ze kan aan geven.
o wat word hij toch groot, correctie iets slimmer
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:20 schreef Raznet het volgende:
[..]
Twee pussyboys voor je topic
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
We moeten een stripverhaal maken, heb je msn? Die kansjongeren zijn goed om mijn irritaties van afgelopen weken op kwijt te kunnenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:22 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edit: Oh je hebt hem al ergens anders op geüpload.
Nee sorry dan word mijn pooier boos.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:00 schreef Raznet het volgende:
[..]
Voel me vereerddaten
sinds vorige week uit met mijn vriendin dus
.
Ik heb Whore's, money, drugs, BB Guns en bitches en een pimpslap hand
En Imageshack.us heeft fok verbannen?![]()
PMquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:27 schreef Raznet het volgende:
[..]
We moeten een stripverhaal maken, heb je msn? Die kansjongeren zijn goed om mijn irritaties van afgelopen weken op kwijt te kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |