Is Shaury nog gesignaleerd in de buurt van FOK!?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:12 schreef blackbandanacrew het volgende:
Nu gaan we het krijgen, hun bitches zijn nu ook in de soepjes betrokken.
Post dan even links naar Foto's van hun crack whores.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:12 schreef blackbandanacrew het volgende:
Nu gaan we het krijgen, hun bitches zijn nu ook in de soepjes betrokken.
quote:wij rappen niet
ga zo door ik wil noch meer van jou eige foto's zien
waar je ons hooft op klakt
De links naar hun hyves (met achtergrondfoto van zichzelf.. één met neger & raarvormige zuigzoen) staat op het gastenboek van die 'officiële' site in de OP...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:19 schreef Raznet het volgende:
[..]
Post dan even links naar Foto's van hun crack whores.
http://www.blackbandanacrew.nl/?pagina=15quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:19 schreef Raznet het volgende:
[..]
Post dan even links naar Foto's van hun crack whores.
En lol op het chillersboek hebben ze gereageerd:
[..]
![]()
Nee, wel hier (als het de echte is).quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:15 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Is Shaury nog gesignaleerd in de buurt van FOK!?
Ik dacht dat ie op mij reageerdequote:
Je faalt, maar check deze hyves.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:01 schreef Andiamo het volgende:
Wat heeft die gast eigenlijk een ontzettend monster van een gok...
[..]
Ik dacht dat ie op mij reageerde
Meer picsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:07 schreef blackbandanacrew het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaat de politie tippen?
Zo man! Daar ga je mensen mee om kunnen leggen! Er kan niet eens een kogel uitkomen, maar vooruitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:07 schreef blackbandanacrew het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaat de politie tippen?
Nou en. Dopje kun je eruit trekken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zo man! Daar ga je mensen mee om kunnen leggen! Er kan niet eens een kogel uitkomen, maar vooruit
*ril*quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:19 schreef blackbandanacrew het volgende:
[ afbeelding ]
Ze maken me bang.
Wat een spiermassa is het ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
*ril*
Ik vraag me af waarom die linker geen gangsternaam heeft, maar zichzelf 'gekke kaapverdiaan' noemt.
Props voor DuShower
Inderdaad, Hulk Hogan zou jankend naar zijn moeder rennen als hij tegenover hem stondquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:26 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Wat een spiermassa is het ook.
Truequote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:26 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Wat een spiermassa is het ook.
Lol, deze foto heeft geen photoshop nodig om te falenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:17 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Nou en. Dopje kun je eruit trekken.
@ Raznet: check je PM
Gekke Cabo? Waar dan? Ik zie alleen een opgehangen spijkerbroek en iemand met een baseballbatquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:19 schreef blackbandanacrew het volgende:
[ afbeelding ]
Ze maken me bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |