quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:25 schreef IkBenOzan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:25 schreef IkBenOzan het volgende:Gast, waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:25 schreef IkBenOzan het volgende:
Jezus... het NSB knopje is nog nooit zo dichtbij geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
Tering, zo goed gesoept.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:32 schreef Raznet het volgende:
Brandon houd van pokemon![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:25 schreef IkBenOzan het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A sound mind in a sound body
Die sinterklaas blijft het bestequote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:33 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Tering, zo goed gesoept.
Kijk eens op de voorpagina van blackbandanacrew.nl.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:36 schreef Raznet het volgende:
[..]
Die sinterklaas blijft het bestedie verdiend voorpagina
voor deel 11
![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:40 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Kijk eens op de voorpagina van blackbandanacrew.nl.
Geen idee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:43 schreef Raznet het volgende:
Trouwens waarom trekken ze allemaal zo'n scheve bek op al die foto's
Ik hoop dat we are allemaal in zittenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:45 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Geen idee.Ze kunnen niet anders.
Ben benieuwd naar de disstrack, helpt de topic weer tot leven komen.Fo' shizzle.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:25 schreef IkBenOzan het volgende:Kan dat aub ook gewoon normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
André van Duin heeft ook zo'n scheve bek..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:43 schreef Raznet het volgende:
Trouwens waarom trekken ze allemaal zo'n scheve bek op al die foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt me dan ook humor als ze nicknames gaan opnoemen...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:51 schreef Raznet het volgende:
[..]
Ik hoop dat we are allemaal in zitten
Falcon Punchquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:34 schreef NeonPanda het volgende:
TVP![]()
Binnenkort ook maar even fotosoepen. Iemand nog suggesties?
Ik weet niet eens wie wie is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:37 schreef Raznet het volgende:
[..]
Falcon Punchbij zijn zusje omdat ze zwanger is geworden door Blackie Chan (souljaboy ozfo)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:25 schreef IkBenOzan het volgende:oke deze vind ik echt te vies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
die daar voor was nog wel grappig maar deze is een no gohet is patat
Whehehequote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:59 schreef NeonPanda het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie wie is.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |