wtfquote:
Ik heb er nog wat in de aanbieding!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:32 schreef Adolecens het volgende:
Ow! JB wil een bordeel beginnen en zoekt leuke meiden. Geïnteresseerden kunnen haar PM'en.
Oke, hoelaat?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heuy Allure, kom je volgende week donderdag nog naar DH, kunnen we naar de Danzig.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:32 schreef Adolecens het volgende:
Ow! JB wil een bordeel beginnen en zoekt leuke meiden. Geïnteresseerden kunnen haar PM'en.
Ik ben depressief, zh wil me niet meer, mn leven heeft geen zin. verneuk mijn leven maar en zet me maar in zo'n slavenhokquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:32 schreef Adolecens het volgende:
/emoquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben depressief, zh wil me niet meer, mn leven heeft geen zin. verneuk mijn leven maar en zet me maar in zo'n slavenhok
Mooi, PM haarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
wtf
[..]
Ik heb er nog wat in de aanbieding!
Volgens mij welquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze is van plan zelf de PIMP te worden?
Da's één!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben depressief, zh wil me niet meer, mn leven heeft geen zin. verneuk mijn leven maar en zet me maar in zo'n slavenhok
Mehehe. pimpalicious.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mooi, PM haar![]()
[..]
Volgens mij wel
[..]
Da's één!
Oeh leukquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:32 schreef Adolecens het volgende:
Wat heb jij toch een sociaal hart.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou met liefde op je penis sabbelen Luur!
Fas.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat heb jij toch een sociaal hart.
Het meeste zou naar mij gaanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh leukwat zou m'n uurloon worden?
Pimp!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het meeste zou naar mij gaan
Kaalsanova.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Moet je bij Zotheid zijn. Hij is hier de kaalsanova.
Laat je BP wel een keertje gratis? Wel zo leuk voor die jongen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen idee! Het plan is om er een sjieke nachtclub van te maken, met een bar, podium, lapdances en kamertjes upstairs enzoquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hùùùù!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Laat je BP wel een keertje gratis? Wel zo leuk voor die jongen.
Ja, dat was toch al duidelijkquote:
Zakeninstinctquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Probeer ik het nog een beetje vaag te houden...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen idee! Het plan is om er een sjieke nachtclub van te maken, met een bar, podium, lapdances en kamertjes upstairs enzoJe kan achter de bar beginnen of gelijk met 3 meiden en een client in de hottub springen vermoed ik zo
Goed zo!quote:
Waarom precies? Buiten dat het leuk voor hem is, wat is het voordeel voor mij?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Laat je BP wel een keertje gratis? Wel zo leuk voor die jongen.
Bp.quote:
Jij bent een harde!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom precies? Buiten dat het leuk voor hem is, wat is het voordeel voor mij?
God zal je liefhebben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom precies? Buiten dat het leuk voor hem is, wat is het voordeel voor mij?
Ik moet aan mn zaak denken natuurlijkquote:
Dat doet hij al, want hij mag wel gratisquote:
Rawrquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen idee! Het plan is om er een sjieke nachtclub van te maken, met een bar, podium, lapdances en kamertjes upstairs enzoJe kan achter de bar beginnen of gelijk met 3 meiden en een client in de hottub springen vermoed ik zo
Mag ik DJ-en?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou elke dag langskomen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:32 schreef Adolecens het volgende:
Ow, je moet ze wat prikkelen hequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Probeer ik het nog een beetje vaag te houden...
Plagiaat!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Rawrmaar ik ga denk ik m'n eigen hoerentent beginnen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:43 schreef Hoogstaande het volgende:
Het geld vliegt bij me door het raam
Kutvoetbal, kutsport is het ook
Morgen weer
Nee, concurrentie.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, je moet ze wat prikkelen he![]()
[..]
Plagiaat!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:47 schreef Adolecens het volgende:
We noemen het de "Tieten Vind Plaats" ofwel "TVP Club"
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, gezellig. Dat ene restaurantje waar ze verse pizza's en pasta maken, is wel leuk
.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Welke is dat? De Cloos?
Daar hebben ze wel lekkere pasta's.
Ik zou een betrouwbaarder typje kiezen.quote:
quote:
En met wat meer hoofdhaar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou een betrouwbaarder typje kiezen.
Eigenlijk wel hequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou dit advies volgen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet meer hoe het heet. Maar daar maken ze echt alles vers, en dan krijg je zo'n alarm mee dat wanneer je pizza of pasta klaar is gaat 't alarm afquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Welke is dat? De Cloos?
Daar hebben ze wel lekkere pasta's.
Dan moet jij zeggen waar dat is, want dat weet ik echt niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet meer hoe het heet. Maar daar maken ze echt alles vers, en dan krijg je zo'n alarm mee dat wanneer je pizza of pasta klaar is gaat 't alarm af.
Misschien compenseert hij dat wel met z'n schaamhaar.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien compenseert hij dat wel met z'n schaamhaar.
Best betrouwbaar is niet goed genoeg natuurlijk!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:56 schreef Zotheid het volgende:
Ik ben trouwens best betrouwbaar.
Betrouwbaarder dan de DSB iig.
Zoals ik al zei heb ik een hekel aan mensen die vreemdgaan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Best betrouwbaar is niet goed genoeg natuurlijk!
Weet ik ook welquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heb ik een hekel aan mensen die vreemdgaan.
Stfu, had ie maar gescoord, dan was ie pas baas geweestquote:
Hij is niet belangrijk qua goals, maar qua spelmaken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Stfu, had ie maar gescoord, dan was ie pas baas geweest
Ik zou alvast een tweede "rekening" elders openenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Best betrouwbaar is niet goed genoeg natuurlijk!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien compenseert hij dat wel met z'n schaamhaar.
hahahaaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Moet Lamon nu niet komen zeggen dat hij de enige is die te vertrouwen is ofzo?
Die heb ik ook. Wel onder dezelfde naam uiteraard.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou alvast een tweede "rekening" elders openen
Nee, met een punt achter je naam toch? Zotheid.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Wel onder dezelfde naam uiteraard.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, met een punt achter je naam toch? Zotheid.
Ik dacht dat jij zo'n goede vrienden was met Lammie.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:06 schreef Crack_ het volgende:
"Ik ben Lamon, ik heb geen kloons.. Ja sanne92 telt natuurlijk niet mee. Ik ben heel erg slim, ik heb hersens. Daarom zet ik een filmpje van mij op het internet waar in ik tegen negertjes spreek. Ik doe dat heel verstandig, ik noem ze dom en zielig en mezelf slim. Ik ben natuurlijk heel slim omdat ik iets heb gezegt waar hun van kunnen leren, ik denk dat ze er echt iets mee gaan doen, ik denk niet dat ik het hier mee alleen maar verder uitlok. Goh, wat ben ik toch slim."
Ik hoef niet te weten waar jij je sperma overal achterlaatquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik doelde op een andere spermabank.
Nee, ik ben volgens Lamon een klein kindquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n goede vrienden was met Lammie.
Waarom.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben volgens Lamon een klein kind
Op de bank zegt hij.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik hoef niet te weten waar jij je sperma overal achterlaat
Ben je ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben volgens Lamon een klein kind
Ik zei dat ik niet snapte waarom hij alles zo serieus nam, en toen zei hij zoiets alsquote:
Eindelijk goed nieuws over hemquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zei dat ik niet snapte waarom hij alles zo serieus nam, en toen zei hij zoiets als
"Oke, nu heb ik het ECHT gehad met jou. Dag dag klein kind."
Dan snap ik Lamon heel goed. Hij heeft duidelijk gezegd dat hij dingen op internet niet serieus neemt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zei dat ik niet snapte waarom hij alles zo serieus nam, en toen zei hij zoiets als
"Oke, nu heb ik het ECHT gehad met jou. Dag dag klein kind."
Dan snap ik niet waarom hij mij allemaal tips wou geven over hoe ik er allemaal mee om zou moeten gaan!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan snap ik Lamon heel goed. Hij heeft duidelijk gezegd dat hij dingen op internet niet serieus neemt.
Als die man een filmpje maakt waarin hij zegt dat hij dingen op internet niet serieus neemt moet je hem gewoon geloven. Logisch dat 'ie boos is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom hij mij allemaal tips wou geven over hoe ik er allemaal mee om zou moeten gaan!
Maar liefje, wat voor wijn wil je dan? Zet ik hem alvast koud.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja lieverd, volgende week donderdag dan.
"hoelang heb jij niet gedouched?"quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:16 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit geurtje was een schot in de roos. Al 3 reacties van dames erop.
Ik dacht dat we uit eten gingen. Jij maakt het wel heel spannendquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar liefje, wat voor wijn wil je dan? Zet ik hem alvast koud.
Bed met rozen of lelies?
Dat is voor na het eten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat we uit eten gingen. Jij maakt het wel heel spannend.
Hallo?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is voor na het eten.
Of na de Danzig, als je daar überhaupt nog heen zou willen.
Mag ik een keer een geurtje voor je uitkiezenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:16 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit geurtje was een schot in de roos. Al 3 reacties van dames erop.
Ik ben er zelf aardig thuis in, maar geef eens een suggestie.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mag ik een keer een geurtje voor je uitkiezen?
Oke, na het eten doen we wel een roseetje bij jou. Danzig is toch om de hoek, dus daar kunnen we wel even heen gaan tochquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is voor na het eten.
Of na de Danzig, als je daar überhaupt nog heen zou willen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben er zelf aardig thuis in, maar geef eens een suggestie.
ow fuck... je hebt het ook nog echtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:20 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb op dit moment:
Burberry Touch(gekregen, maar ruikt best lekker)
Armani Code
Acqua di Gio
Herrera Aqua
Old Spice
Hugo Boss bottled vind ik echt zo ontzettend lekker ruiken bij jongensquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben er zelf aardig thuis in, maar geef eens een suggestie.
Die doe ik op als ik iets in pak heb. Heerlijke klassieke mannengeur. Een geur die zegt: "Hier ben ik.".quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow fuck... je hebt het ook nog echt
Ja, is goed. We kunnen ook naar Crystal gaan, daar hebben ze ook veel lekkere wijnen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, na het eten doen we wel een roseetje bij jou. Danzig is toch om de hoek, dus daar kunnen we wel even heen gaan toch.
Ik pak je zo in met Herrera. Met een strikje eromquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hugo Boss bottled vind ik echt zo ontzettend lekker ruiken bij jongens. Dan kan je me wegslepen hoor
.
*Aantekening maaktquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hugo Boss bottled vind ik echt zo ontzettend lekker ruiken bij jongens. Dan kan je me wegslepen hoor
.
Ik zal het meenemen als ik weer eens ga kijken tho' (lees: wanneer ik weer geld heb.). Ik moet er nog zoveel kopen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik pak je zo in met Herrera. Met een strikje erom.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die doe ik op als ik iets in pak heb. Heerlijke klassieke mannengeur. Een geur die zegt: "Hier ben ik.".
Ja, maar ik ben maar een arme student hequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, is goed. We kunnen ook naar Crystal gaan, daar hebben ze ook veel lekkere wijnen.
Donderdag heb ik mijn stufi weer binnen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben maar een arme student he. Dus ik stem toch voor het eerste
. Maarja, we zien anders wel volgende week.
Ik weet dat hij goedkoop is, maar hij ruikt gewoon lekkerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je maakt een grapje mag ik hopen?!
Het zegt juist "Kijk eens! Hier ben ik, koop mijn geurtjes bij het Kruidvat en heb totaal geen smaak en kennis van zaken!"
Oja chill, was ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Donderdag heb ik mijn stufi weer binnen.:p
Primaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet dat hij goedkoop is, maar hij ruikt gewoon lekker. Je moet je gewoon geuren op de gelegenheid. En de rest is duur zat.
Ik doe hem bijna nooit op, wees gerust.quote:
Je moet het wel even bij jezelf opspuiten, en dan later even checken of het ook wel echt lekker ruikt op je. Want dat verschilt per persoon. Bovendien moet je niet teveel geurtjes hebben, want op een gegeven moment gaat alles hetzelfde op je ruiken. True story.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zal het meenemen als ik weer eens ga kijken tho' (lees: wanneer ik weer geld heb.). Ik moet er nog zoveel kopen.
En de week daarna krijg ik weer geld van papa dus ik kan wel trakteren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oja chill, was ik alweer vergeten.
Liefquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En de week daarna krijg ik weer geld van papa dus ik kan wel trakteren.
I know en I know. Maar ik ben sowieso het type die niet veel verschilt qua dingen. Ik heb bijvoorbeeld ook 4 paar schoenen, maar ik doe er maar 2 aanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je moet het wel even bij jezelf opspuiten, en dan later even checken of het ook wel echt lekker ruikt op je. Want dat verschilt per persoon. Bovendien moet je niet teveel geurtjes hebben, want op een gegeven moment gaat alles hetzelfde op je ruiken. True story.
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lief.
Maar ik ben een independent woman, dus je krijgt uiteraard ook een drankje terug.
Okequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
I know en I know. Maar ik ben sowieso het type die niet veel verschilt qua dingen. Ik heb bijvoorbeeld ook 4 paar schoenen, maar ik doe er maar 2 aan.
Welke vestiging?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:30 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb me vandaag trouwens ingeschreven bij Mise en Place. Just so you know.
Dat wordt moeilijk kiezen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke. Maar Hugo Boss en ik ben verliefd op je
.
Ik gebruik Hugo Boss letterlijk als toiletverfrisserquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke. Maar Hugo Boss en ik ben verliefd op je
.
Goaf!quote:
Geld & fame vs. de mysterieuze mannequin.quote:
Ik moet even kijken hoelang ik het ga doen, maar het is wel chill dus?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goaf!
Ik werk voor Den Haag.
Bwhehe, dan zien we elkaar wel met summercamp!
Ik heb money nodig om je te onderhouden, chick. En verder moet ik gewoon ffkes een baantje hebben, en ik zoek vanuit daar wel verder.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:33 schreef Allure_ het volgende:
Horeca vind ik persoonlijk verschrikkelijk.
Ja, ik vind het leuk werk. Gezellig ook. Moet je je training nog krijgen? Je krijgt vast veel te horen van gastromaniemaand, maandborrel, skicamp enz.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moet even kijken hoelang ik het ga doen, maar het is wel chill dus?
Wat nou geld & fame? Ik kan geld met m'n ogen dicht krijgen voor jequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geld & fame vs. de mysterieuze mannequin.
't Is me een keuze die je me vraagt te maken daar, Luur.
Ja maar jij.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik gebruik Hugo Boss letterlijk als toiletverfrisser
Ja, moet ik nog krijgen. Woow, heavy shit. Ik dacht dat ik gewoon een avondje een boekje moest doorlezen en dat ik verder niets met hen te maken had behalve salaris en inschrijven op dingen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, ik vind het leuk werk. Gezellig ook. Moet je je training nog krijgen? Je krijgt vast veel te horen van gastromaniemaand, maandborrel, skicamp enz.
Goedzo schatje. Je bent tenminste niet zo lui als BT, die op de zak van d'r ouders teert.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb money nodig om je te onderhouden, chick. En verder moet ik gewoon ffkes een baantje hebben, en ik zoek vanuit daar wel verder.
Dan heb je me overtuigd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat nou geld & fame? Ik kan geld met m'n ogen dicht krijgen voor je. En door met mij om te gaan, weten mensen meteen jouw naam in Tilbourgondie.
[..]
Ja maar jij.
Zotheid ook hoor. Ik ga ook als ik genoeg geld heb m'n ouderlijke bijdrage afbouwen. Ik ga niet op hun geld feesten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goedzo schatje. Je bent tenminste niet zo lui als BT, die op de zak van d'r ouders teert.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, moet ik nog krijgen. Woow, heavy shit. Ik dacht dat ik gewoon een avondje een boekje moest doorlezen en dat ik verder niets met hen te maken had behalve salaris en inschrijven op dingen.
I'm confusedquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan heb je me overtuigd.
Hugo, sorry, maar het gaat niets worden tussen ons. Het gevoel is er gewoon niet meer. Het ligt aan mij, niet aan jou. Laten we gewoon vrienden blijven?
Ja zoiets dacht ik al, maar die activiteiten heb ik niets van gehoordquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je hoeft niet aan dat soort dingen mee te doen. Je werkt niet vast op een bepaalde locatie maar wisselt af (als je dat wil). Vooraf kom je op kantoor en ga je met zijn alle naar de locatie waar je moet werken toe.
Het is niet dat je gewoon bij 1 restaurant gaat werken voor langere tijd. Natuurlijk kan je wel aangeven dat je vaker op die locatie wilt staan maar dat hoeft niet
Ik teer deels op de zak van m'n pa (WTF-zinquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zotheid ook hoor. Ik ga ook als ik genoeg geld heb m'n ouderlijke bijdrage afbouwen. Ik ga niet op hun geld feesten.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Skylark en Allure zijn veel geiler dan Zotheid en Crack.
Dat tweede gedeelte was voor mr. Boss, niet voor jou.quote:
Ik weet niet of Luur ervoor in is, maar hebben jij en 'S' misschien interesse..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Dat kan ook. Daarnaast verdien je al snel meer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik al, maar die activiteiten heb ik niets van gehoord. Ik wil gewoon veel wisselen, 7 euro per uur verdienen en misschien een kek festival meepikken.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Als jij thuis blijft heb ik interesse.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet niet of Luur ervoor in is, maar hebben jij en 'S' misschien interesse..
Ik weet dat je nerveus bent dat je naast mij klein afsteekt, maar hee, jij komt ook aan de beurt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als jij thuis blijft heb ik interesse.
Aangemeld, één keer geweest en meteen gedacht: "wegwezen hier". Sindsdien ben ik er niet meer geweest totdat Otis er vandaag over begon.quote:
Zo van, ik zeg het op MSN, het gebeurt niet snel genoeg dus ook hier?quote:
Doe het nou maar kankerkind.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zo van, ik zeg het op MSN, het gebeurt niet snel genoeg dus ook hier?
De 1e is te schattig, dus ik ga voor de 3e.Die in het midden van links en rechts. De rest is lelijk.quote:
Dubbel daten is nog wel tof. Dineren. De knipogen van de mannen onderling die beiden weten dat ze gaan neuken die avond.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:06 schreef Allure_ het volgende:
Ze ziet er wel leuk uit tok.
Maar ik wil niet dubbel daten.
Jij denkt dat je mij in 1 avond kan regelen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dubbel daten is nog wel tof. Dineren. De knipogen van de mannen onderling die beiden weten dat ze gaan neuken die avond.Het heeft wel iets.
Niet in 1 avond. Wel in 1 weekquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij denkt dat je mij in 1 avond kan regelen?
Als je wat jonger was en je stond ervoor open, ja. Neuken is niet zeker, maar een kusje zou ik denk ik wel krijgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij denkt dat je mij in 1 avond kan regelen?
How to get laid in one week?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niet in 1 avond. Wel in 1 week
Thank motherfucking godquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Hihi mensen die denken dat een schatje als Skylark foto's van mijn vriendin op Fok zou zetten.
Hihi mensen die denken dat ik een vriendin zou hebben diePartyflock
heeft
.
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Thank motherfucking god
Ik wou al bijna gaan vragen of die dikke echt je vriendin was, maar dat vond ik zo zielig
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Thank motherfucking god
Ik wou al bijna gaan vragen of die dikke echt je vriendin was, maar dat vond ik zo zielig
Je vindt me te oudquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je wat jonger was en je stond ervoor open, ja. Neuken is niet zeker, maar een kusje zou ik denk ik wel krijgen.
Z'n vriendin is pretty nice. Alleen persoonlijk val ik niet op de haarkleur. Niet dat ik haar niet zou doen. Maarja.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Thank motherfucking god
Nu denkt iedereen dat ze rood haar heeft.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Z'n vriendin is pretty nice. Alleen persoonlijk val ik niet op de haarkleur. Niet dat ik haar niet zou doen. Maarja.
Je snapt de essentie weer niet. Het gaat erom dat hetzelfde meisje makkelijker is als ze 17 is dan als ze 21 ofzo is. Zeker voor iemand van 19. Ik kan nu geen indruk pimpen met m'n levenservaring en overlevingswijsheden.quote:
Ik wou geen 'blond' zeggen omdat dat weer wat info weggeeftquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nu denkt iedereen dat ze rood haar heeft.
Emo, als in blond van boven, zwart an onder?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wou geen 'blond' zeggen omdat dat weer wat info weggeeft. Achja, 50% is blond.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Emo, als in blond van boven, zwart an onder?
Wat een onzin. Je doet het nu net overkomen alsof ik zoveel meer jaren wijsheid en ervaring bij me draagquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je snapt de essentie weer niet. Het gaat erom dat hetzelfde meisje makkelijker is als ze 17 is dan als ze 21 ofzo is. Zeker voor iemand van 19. Ik kan nu geen indruk pimpen met m'n levenservaring en overlevingswijsheden.
Nee, als in blond. Alsof ik een vriendin zou hebben die emo isquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Emo, als in blond van boven, zwart an onder?
Het is gewoon andersquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je doet het nu net overkomen alsof ik zoveel meer jaren wijsheid en ervaring bij me draag. Wat in mijn geval ook wel zo is natuurlijk
. Maar, mijn ex is ook 19. En ik heb er nooit iets van gemerkt dat hij ook echt '19' was. Nouja, hij zag er ook wel uit als 23, dat scheelde ook al
.
Emohaarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, als in blond. Alsof ik een vriendin zou hebben die emo is.
Als inquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee. Ze is meer het type zomermeisje.
Nee, jij bent gewoon bang dat ik je overrulequote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is gewoon anders. De rolverdeling is anders. Het is moeilijker. Geloof me
.
Was jouw ex trouwens een neger?
10 jaar geleden had ze best zo kunnen doen ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als in
Blij?
Vrolijk?
Blond?
Behoorlijk minderjarig?
[ afbeelding ]
Het is een gevoel dat je direct al wat in te halen hebt. En ja, de baas zijn is ook belangrijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon bang dat ik je overrule. Je mag best wel de baas spelen hoor
.
Hoe kom je daar nu weer bij?
Je hebt toch geen vegetarisch, bloemtjes in de haar, altijd lachende kuthippie hè?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
10 jaar geleden had ze best zo kunnen doen ja.
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je hebt toch geen vegetarisch, bloemtjes in de haar, altijd lachende kuthippie hè?
Nouja, ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is een gevoel dat je direct al wat in te halen hebt. En ja, de baas zijn is ook belangrijk.
Iedereen hier roddelt over jou dat je een niggaluvver bent.
Thank godquote:
Dus jij vindt een jongere jongen geen probleem. Ok.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, ik zie het probleem niet.
Nonsens.
Als je je maar niet jonger gedraagtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dus jij vindt een jongere jongen geen probleem. Ok..
Nonsens. Aaight. Maar was je ex nou een neger of niet?
Nee, nee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je je maar niet jonger gedraagt.
Nee!
Gelukkig ben ik sowieso al ouder.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je je maar niet jonger gedraagt.
Nee!
HAHA je post gewoon een foto van jezelf zonder zeggen dat je hem bent zodat je ons oordeel kan peilen over jou!!!111quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een figuur is dit toch. Moge God hem zegenen bij al wat hij doet.
100% kaas, my dear.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, nee.
Ook niet getint of licht Indisch ofzo?.
Oh, dat niet. Maar 'once you go black, you never go back'. Zoals m'n bruine teamgenootjes altijd bevestigden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
100% kaas, my dear.
Maar hoezo, ben je bang dat je in het niet valt wanneer mijn ex wel een neger bleek te zijn?
Dat heb ik nog niet ondervonden. En jij zou me toch anders kunnen laten denkenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, dat niet. Maar 'once you go black, you never go back'. Zoals m'n bruine teamgenootjes altijd bevestigden.
Ik wilde je boksen maar ik mocht niet zo snel 2 berichten achter mekaar plaatsen.quote:
Vast welquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet ondervonden. En jij zou me toch anders kunnen laten denken.
Ik ga slapen.
Die kende ik nog niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:38 schreef Skylark. het volgende:
anders zie ik er morgenvroeg uit als een gesmolten inktvis.
Ik vond hem wel grappig.quote:
Jij hebt het gezicht van een Fiat Multipla.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Dan heb je hem nog nooit 's ochtends gezien.
Dat klopt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Dan heb je hem nog nooit 's ochtends gezien.
Gemeen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij hebt het gezicht van een Fiat Multipla.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij hebt het gezicht van een Fiat Multipla.
quote:
ik moet er gewoon van giechelen ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Anders begin je die even rond te spammen.
quote:
Er is inderdaad geen moer aan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NOH...
Het is allemaal mijn schuld,
ik had de SC boeiender moeten houden...
Vergeef me
Gij !quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er is inderdaad geen moer aan.
Edoch!
Vergeef ik je.
Of rustig slapen gaan na het tv kijken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gij !
Hebt een groot hart...
Nu kan ik rustig slapen gaan.
Of niet.. en tv kijken.
CM?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Of rustig slapen gaan na het tv kijken.
Wat is er nu op tv trouwens behalve meiden die zichzelf verkopen maar waarmee je geen fysieke afspraak kan maken?![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
Die "" staat voor het feit dat ik het kansloos vind. Niet dat ik wil afspreken, voordat we dat geouweneel weer krijgen.
Owja kut...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is de afkorting daarvan niet creditcard? CC dus.
Misselijk, dubbelzien, duizeligheid... etc etc.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:26 schreef Japsnars het volgende:
Wat zijn de symptomen van oververmoeidheid?
Ik ben wel een beetje misselijk, alhoewel dat meer gewoon een soort van constant kutgevoel in mijn keel is, en ik ben af en toe wel duizelig (vooral black-out bij snel opstaan) maar ik zie nog niet dubbelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misselijk, dubbelzien, duizeligheid... etc etc.
quote:
Die hartkloppingen zijn wel vervelend...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje misselijk, alhoewel dat meer gewoon een soort van constant kutgevoel in mijn keel is, en ik ben af en toe wel duizelig (vooral black-out bij snel opstaan) maar ik zie nog niet dubbel
Ook heb ik af en toe het gevoel alsof ik hartkloppingen of zoiets heb
Dat is dus precies de shit die ik op school krijg.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:50 schreef Japsnars het volgende:
Naja daar heb ik echt amper last van, dat gebeurt echt bijna nooit. Het komt vaker voor dat ik het gevoel heb alsof mijn hart even een beat skipped of de andere keer hem juist dubbel doet.
Maar zolang ik verder geen drukkende pijn op mijn borst heb, ook gewoon 25km per dag met 20-30km/u kan fietsen en laatst nog een bloedonderzoek heb gehad waar ik volledig gezond bleek, neem ik niet aan dat ik echt hartklachten heb
Waarschijnlijk komt het gewoon door mijn slechte slaap- en eetpatroon
Ben ooit een keer voor hartkloppingen naar de dokter geweest, omdat ik milde klachten had. De dokter zei dat het normaal was als je hart even oversloeg.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:50 schreef Japsnars het volgende:
Naja daar heb ik echt amper last van, dat gebeurt echt bijna nooit. Het komt vaker voor dat ik het gevoel heb alsof mijn hart even een beat skipped of de andere keer hem juist dubbel doet.
Maar zolang ik verder geen drukkende pijn op mijn borst heb, ook gewoon 25km per dag met 20-30km/u kan fietsen en laatst nog een bloedonderzoek heb gehad waar ik volledig gezond bleek, neem ik niet aan dat ik echt hartklachten heb
Waarschijnlijk komt het gewoon door mijn slechte slaap- en eetpatroon
Die klachten krijg jij op school last van? Of van zo'n slecht slaap- / eetprobleemquote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is dus precies de shit die ik op school krijg.
Terwijl ik dit las sloeg mijn hart weer even overquote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben ooit een keer voor hartkloppingen naar de dokter geweest, omdat ik milde klachten had. De dokter zei dat het normaal was als je hart even oversloeg.
Ja, nu ga je er extra op letten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Terwijl ik dit las sloeg mijn hart weer even over
Ik vind het zo'n kutgevoel maar dat zal ook wel komen omdat ik echt overal bang voor ben(qua gezondheid dan, he
)
Diagnostiseren.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die klachten krijg jij op school last van? Of van zo'n slecht slaap- / eetprobleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |