wtfquote:
Ik heb er nog wat in de aanbieding!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:32 schreef Adolecens het volgende:
Ow! JB wil een bordeel beginnen en zoekt leuke meiden. Geïnteresseerden kunnen haar PM'en.
Oke, hoelaat?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heuy Allure, kom je volgende week donderdag nog naar DH, kunnen we naar de Danzig.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:32 schreef Adolecens het volgende:
Ow! JB wil een bordeel beginnen en zoekt leuke meiden. Geïnteresseerden kunnen haar PM'en.
Ik ben depressief, zh wil me niet meer, mn leven heeft geen zin. verneuk mijn leven maar en zet me maar in zo'n slavenhokquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:32 schreef Adolecens het volgende:
/emoquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben depressief, zh wil me niet meer, mn leven heeft geen zin. verneuk mijn leven maar en zet me maar in zo'n slavenhok
Mooi, PM haarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
wtf
[..]
Ik heb er nog wat in de aanbieding!
Volgens mij welquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze is van plan zelf de PIMP te worden?
Da's één!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben depressief, zh wil me niet meer, mn leven heeft geen zin. verneuk mijn leven maar en zet me maar in zo'n slavenhok
Mehehe. pimpalicious.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mooi, PM haar![]()
[..]
Volgens mij wel
[..]
Da's één!
Oeh leukquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:32 schreef Adolecens het volgende:
Wat heb jij toch een sociaal hart.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou met liefde op je penis sabbelen Luur!
Fas.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat heb jij toch een sociaal hart.
Het meeste zou naar mij gaanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh leukwat zou m'n uurloon worden?
Pimp!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het meeste zou naar mij gaan
Kaalsanova.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Moet je bij Zotheid zijn. Hij is hier de kaalsanova.
Laat je BP wel een keertje gratis? Wel zo leuk voor die jongen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen idee! Het plan is om er een sjieke nachtclub van te maken, met een bar, podium, lapdances en kamertjes upstairs enzoquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hùùùù!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Laat je BP wel een keertje gratis? Wel zo leuk voor die jongen.
Ja, dat was toch al duidelijkquote:
Zakeninstinctquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Probeer ik het nog een beetje vaag te houden...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen idee! Het plan is om er een sjieke nachtclub van te maken, met een bar, podium, lapdances en kamertjes upstairs enzoJe kan achter de bar beginnen of gelijk met 3 meiden en een client in de hottub springen vermoed ik zo
Goed zo!quote:
Waarom precies? Buiten dat het leuk voor hem is, wat is het voordeel voor mij?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Laat je BP wel een keertje gratis? Wel zo leuk voor die jongen.
Bp.quote:
Jij bent een harde!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom precies? Buiten dat het leuk voor hem is, wat is het voordeel voor mij?
God zal je liefhebben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom precies? Buiten dat het leuk voor hem is, wat is het voordeel voor mij?
Ik moet aan mn zaak denken natuurlijkquote:
Dat doet hij al, want hij mag wel gratisquote:
Rawrquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen idee! Het plan is om er een sjieke nachtclub van te maken, met een bar, podium, lapdances en kamertjes upstairs enzoJe kan achter de bar beginnen of gelijk met 3 meiden en een client in de hottub springen vermoed ik zo
Mag ik DJ-en?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou elke dag langskomen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:32 schreef Adolecens het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |