wtfquote:
Ik heb er nog wat in de aanbieding!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:32 schreef Adolecens het volgende:
Ow! JB wil een bordeel beginnen en zoekt leuke meiden. Geïnteresseerden kunnen haar PM'en.
Oke, hoelaat?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heuy Allure, kom je volgende week donderdag nog naar DH, kunnen we naar de Danzig.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:32 schreef Adolecens het volgende:
Ow! JB wil een bordeel beginnen en zoekt leuke meiden. Geïnteresseerden kunnen haar PM'en.
Ik ben depressief, zh wil me niet meer, mn leven heeft geen zin. verneuk mijn leven maar en zet me maar in zo'n slavenhokquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:32 schreef Adolecens het volgende:
/emoquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben depressief, zh wil me niet meer, mn leven heeft geen zin. verneuk mijn leven maar en zet me maar in zo'n slavenhok
Mooi, PM haarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
wtf
[..]
Ik heb er nog wat in de aanbieding!
Volgens mij welquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze is van plan zelf de PIMP te worden?
Da's één!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben depressief, zh wil me niet meer, mn leven heeft geen zin. verneuk mijn leven maar en zet me maar in zo'n slavenhok
Mehehe. pimpalicious.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mooi, PM haar![]()
[..]
Volgens mij wel
[..]
Da's één!
Oeh leukquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:32 schreef Adolecens het volgende:
Wat heb jij toch een sociaal hart.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou met liefde op je penis sabbelen Luur!
Fas.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat heb jij toch een sociaal hart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |