wtfquote:
Ik heb er nog wat in de aanbieding!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:32 schreef Adolecens het volgende:
Ow! JB wil een bordeel beginnen en zoekt leuke meiden. Geïnteresseerden kunnen haar PM'en.
Oke, hoelaat?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heuy Allure, kom je volgende week donderdag nog naar DH, kunnen we naar de Danzig.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:32 schreef Adolecens het volgende:
Ow! JB wil een bordeel beginnen en zoekt leuke meiden. Geïnteresseerden kunnen haar PM'en.
Ik ben depressief, zh wil me niet meer, mn leven heeft geen zin. verneuk mijn leven maar en zet me maar in zo'n slavenhokquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:32 schreef Adolecens het volgende:
/emoquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben depressief, zh wil me niet meer, mn leven heeft geen zin. verneuk mijn leven maar en zet me maar in zo'n slavenhok
Mooi, PM haarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
wtf
[..]
Ik heb er nog wat in de aanbieding!
Volgens mij welquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze is van plan zelf de PIMP te worden?
Da's één!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben depressief, zh wil me niet meer, mn leven heeft geen zin. verneuk mijn leven maar en zet me maar in zo'n slavenhok
Mehehe. pimpalicious.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mooi, PM haar![]()
[..]
Volgens mij wel
[..]
Da's één!
Oeh leukquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:32 schreef Adolecens het volgende:
Wat heb jij toch een sociaal hart.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou met liefde op je penis sabbelen Luur!
Fas.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat heb jij toch een sociaal hart.
Het meeste zou naar mij gaanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh leukwat zou m'n uurloon worden?
Pimp!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het meeste zou naar mij gaan
Kaalsanova.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Moet je bij Zotheid zijn. Hij is hier de kaalsanova.
Laat je BP wel een keertje gratis? Wel zo leuk voor die jongen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen idee! Het plan is om er een sjieke nachtclub van te maken, met een bar, podium, lapdances en kamertjes upstairs enzoquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hùùùù!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Laat je BP wel een keertje gratis? Wel zo leuk voor die jongen.
Ja, dat was toch al duidelijkquote:
Zakeninstinctquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Probeer ik het nog een beetje vaag te houden...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen idee! Het plan is om er een sjieke nachtclub van te maken, met een bar, podium, lapdances en kamertjes upstairs enzoJe kan achter de bar beginnen of gelijk met 3 meiden en een client in de hottub springen vermoed ik zo
Goed zo!quote:
Waarom precies? Buiten dat het leuk voor hem is, wat is het voordeel voor mij?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Laat je BP wel een keertje gratis? Wel zo leuk voor die jongen.
Bp.quote:
Jij bent een harde!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom precies? Buiten dat het leuk voor hem is, wat is het voordeel voor mij?
God zal je liefhebben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom precies? Buiten dat het leuk voor hem is, wat is het voordeel voor mij?
Ik moet aan mn zaak denken natuurlijkquote:
Dat doet hij al, want hij mag wel gratisquote:
Rawrquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen idee! Het plan is om er een sjieke nachtclub van te maken, met een bar, podium, lapdances en kamertjes upstairs enzoJe kan achter de bar beginnen of gelijk met 3 meiden en een client in de hottub springen vermoed ik zo
Mag ik DJ-en?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou elke dag langskomen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:32 schreef Adolecens het volgende:
Ow, je moet ze wat prikkelen hequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Probeer ik het nog een beetje vaag te houden...
Plagiaat!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Rawrmaar ik ga denk ik m'n eigen hoerentent beginnen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:43 schreef Hoogstaande het volgende:
Het geld vliegt bij me door het raam
Kutvoetbal, kutsport is het ook
Morgen weer
Nee, concurrentie.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, je moet ze wat prikkelen he![]()
[..]
Plagiaat!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:47 schreef Adolecens het volgende:
We noemen het de "Tieten Vind Plaats" ofwel "TVP Club"
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, gezellig. Dat ene restaurantje waar ze verse pizza's en pasta maken, is wel leuk
.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Welke is dat? De Cloos?
Daar hebben ze wel lekkere pasta's.
Ik zou een betrouwbaarder typje kiezen.quote:
quote:
En met wat meer hoofdhaar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou een betrouwbaarder typje kiezen.
Eigenlijk wel hequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou dit advies volgen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet meer hoe het heet. Maar daar maken ze echt alles vers, en dan krijg je zo'n alarm mee dat wanneer je pizza of pasta klaar is gaat 't alarm afquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Welke is dat? De Cloos?
Daar hebben ze wel lekkere pasta's.
Dan moet jij zeggen waar dat is, want dat weet ik echt niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet meer hoe het heet. Maar daar maken ze echt alles vers, en dan krijg je zo'n alarm mee dat wanneer je pizza of pasta klaar is gaat 't alarm af.
Misschien compenseert hij dat wel met z'n schaamhaar.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien compenseert hij dat wel met z'n schaamhaar.
Best betrouwbaar is niet goed genoeg natuurlijk!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:56 schreef Zotheid het volgende:
Ik ben trouwens best betrouwbaar.
Betrouwbaarder dan de DSB iig.
Zoals ik al zei heb ik een hekel aan mensen die vreemdgaan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Best betrouwbaar is niet goed genoeg natuurlijk!
Weet ik ook welquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heb ik een hekel aan mensen die vreemdgaan.
Stfu, had ie maar gescoord, dan was ie pas baas geweestquote:
Hij is niet belangrijk qua goals, maar qua spelmaken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Stfu, had ie maar gescoord, dan was ie pas baas geweest
Ik zou alvast een tweede "rekening" elders openenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Best betrouwbaar is niet goed genoeg natuurlijk!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien compenseert hij dat wel met z'n schaamhaar.
hahahaaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Moet Lamon nu niet komen zeggen dat hij de enige is die te vertrouwen is ofzo?
Die heb ik ook. Wel onder dezelfde naam uiteraard.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou alvast een tweede "rekening" elders openen
Nee, met een punt achter je naam toch? Zotheid.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Wel onder dezelfde naam uiteraard.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, met een punt achter je naam toch? Zotheid.
Ik dacht dat jij zo'n goede vrienden was met Lammie.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:06 schreef Crack_ het volgende:
"Ik ben Lamon, ik heb geen kloons.. Ja sanne92 telt natuurlijk niet mee. Ik ben heel erg slim, ik heb hersens. Daarom zet ik een filmpje van mij op het internet waar in ik tegen negertjes spreek. Ik doe dat heel verstandig, ik noem ze dom en zielig en mezelf slim. Ik ben natuurlijk heel slim omdat ik iets heb gezegt waar hun van kunnen leren, ik denk dat ze er echt iets mee gaan doen, ik denk niet dat ik het hier mee alleen maar verder uitlok. Goh, wat ben ik toch slim."
Ik hoef niet te weten waar jij je sperma overal achterlaatquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik doelde op een andere spermabank.
Nee, ik ben volgens Lamon een klein kindquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n goede vrienden was met Lammie.
Waarom.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben volgens Lamon een klein kind
Op de bank zegt hij.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik hoef niet te weten waar jij je sperma overal achterlaat
Ben je ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben volgens Lamon een klein kind
Ik zei dat ik niet snapte waarom hij alles zo serieus nam, en toen zei hij zoiets alsquote:
Eindelijk goed nieuws over hemquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zei dat ik niet snapte waarom hij alles zo serieus nam, en toen zei hij zoiets als
"Oke, nu heb ik het ECHT gehad met jou. Dag dag klein kind."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |