Ja dat snap ik idd ook niet zo goed?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:06 schreef Winner_Taco het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf Zet het dan op Oranjeboom ofzo in plaats van op een Amsterdams merk.
Die horen dan weer meer op Bavaria ofzo . Twente en Grolsch hebben ook regelmatig zulk soort acties gehadquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:10 schreef Biogarde het volgende:
Amstel is dan ook gewoon het lekkerste biertje.
Nee Hertog Janquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:10 schreef Biogarde het volgende:
Amstel is dan ook gewoon het lekkerste biertje.
z0mg lolz!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:11 schreef timbob het volgende:
Ik hou niet van bier
ik hou niet van voetbal
Beetje verdwaald danquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:11 schreef timbob het volgende:
Ik hou niet van bier
ik hou niet van voetbal
Ze mogen het hebben...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:12 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Amstel.. hoort bij Ajax.
Idd nog buiten de historie . Een merk dat haar naam ontleent aan een rivier die dwars door Amsterdam loopt ...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:12 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Amstel.. hoort bij Ajax.
Die is wel mooi!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:28 schreef swollywood het volgende:
Je hebt ze ook met AZ logo.
Bij de plaatselijke Albert Heijn hadden ze op een gegeven moment alleen nog de AZ-blikken over.![]()
Wat resulteerde in het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenooit, terechte klachtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:06 schreef Winner_Taco het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf Zet het dan op Oranjeboom ofzo in plaats van op een Amsterdams merk.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:28 schreef swollywood het volgende:
Bij de plaatselijke Albert Heijn hadden ze op een gegeven moment alleen nog de AZ-blikken over.![]()
[ afbeelding ]
Hehe zoiets heb ik ook wel eens meegemaaktquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:28 schreef swollywood het volgende:
[ afbeelding ]
Amsterdamse merk ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:45 schreef Koelbloedigheid het volgende:
Sowieso schande dat een amsterdamse merk een kakkerlakke club aan het promoten is
quote:
Idd man mooie tijden waren datquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hehe zoiets heb ik ook wel eens meegemaakt! Toen ik nog op school zat had ik natuurlijk een agenda nodig en toen ik die ging halen wat natuurlijk zo laat mogelijk was waren dus de meeste agenda's al uitverkocht. Ware het niet dat de bak met feyenoord agenda's nog steeds voor 80% vol lag, hadden ze op elke agenda zon sticker van 10 bij 10 m geplakt met 50% kassakorting
![]()
Hebben ze hier in de kroeg niet .quote:
Het is dan ook Tsjechisch.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:55 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Hebben ze hier in de kroeg niet .
Sowieso nooit van gehoord
mocht je het ooit ergens tegenkomen, probeer het! En als je dat niet lekker vindt, dan is er toch echt wat mis met je smaakpapillenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:55 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Hebben ze hier in de kroeg niet .
Sowieso nooit van gehoord
Amsterdamse merk , zonder E dus Koosje Kansloosquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:00 schreef Koelbloedigheid het volgende:
[..]
Ja aap Amstel is een Amsterdamse merk
Neequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:03 schreef bas-beest het volgende:
[..]
mocht je het ooit ergens tegenkomen, probeer het! En als je dat niet lekker vindt, dan is er toch echt wat mis met je smaakpapillen
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:17 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Amsterdamse merk , zonder E dus Koosje Kansloos
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:28 schreef swollywood het volgende:
[ afbeelding ]
Grolsch is tenminste fatsoenlijk bierquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:13 schreef bloodysunday het volgende:
Amsterdam = Amstel
Amsterdam = Ajax
Amsterdam ArenA verkoopt Grolsch
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:13 schreef bloodysunday het volgende:
Amsterdam = Amstel
Amsterdam = Ajax
Amsterdam ArenA verkoopt Grolsch![]()
Duo Penotti, twee kleuren in een pottiquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:28 schreef swollywood het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |