De laatste 2 heb ik dinsdag pas gekocht. De eerste had ik al wat langer maar heeft pas 2 volle trainingen gehad en de tweede is een jeugdspeler van mijzelf.quote:Je trainer Martin Karlsen heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gestegen! Justus van Dalen Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van redelijk naar goed.
Vaardigheidsniveau gestegen! Dinçer Ezgi Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van redelijk naar goed.
Vaardigheidsniveau gestegen! Dieter Schaelss Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van redelijk naar goed.
Vaardigheidsniveau gestegen! Raimar Siegfried Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van redelijk naar goed.
Dat komt doordat je woensdag te weinig man het veld hebt opgestuurd...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:06 schreef Puala het volgende:
23-10-2009
De training van deze week is verloren gegaan als gevolg van onbegrijpelijke acties van de manager van de club.
![]()
![]()
Johquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat komt doordat je woensdag te weinig man het veld hebt opgestuurd...
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Joh![]()
Dat wist ik nou absoluut nog niet
Prima, alledrie moeten nog effe doorstijgen.quote:Ermes Glingani
His passing proficiency improved from inadequate to passable.
Jean Montagnac
Increased his passing skill from weak to inadequate.
Annunziato Fiorentini
All that hard work paid off! His passing skill improved from weak to inadequate.
Montignacquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Prima, alledrie moeten nog effe doorstijgen.
ben jij nou al een keer beter?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Montignac
Ik had 1 17jarige stijger naar formi vleugel, die gaat eruit
T gaat de goede kant op, ben alles eruit aan t zwetenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ben jij nou al een keer beter?
hmm.. dan had je het flink te pakken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
T gaat de goede kant op, ben alles eruit aan t zweten
mja, vertel mij watquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. dan had je het flink te pakken.
Dat merken we vanzelf welquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, dat had je vast zelf wel door
Als je volgende week maar beter bent
Nope. Niks. En btw: KUT KUT KUT KUT!quote:
quote:Mitchell Coenraads (65250735)
16 jaar en 101 dagen, volgende verjaardag: 03-11-2009
Team: Fleur de Lis A1
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 27-09-2009 11:08 (25 dagen geleden)
Blessures: 4 we(e)k(en) geblesseerd
Spelersvaardigheden
Scoren: matig (max. uitstekend)
Verder 4 vormstijgers en een daler, kon minder.quote:申 (Shen) 祥国 (Xiangguo) Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van scoren van briljant naar wonderbaarlijk.
De vleugelspeler is gestegen, zoals verwachtquote:Abel Sánchez Lagos [playerid=229213797]
22 years and 0 days, Next birthday: 12-02-2010
Born in: España
In passable form, excellent stamina.
A sympathetic guy who is balanced and honest.
Has wretched experience and poor leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius (since 05-01-2009 (14/37), 2s 9wk 4d)
Total Skill Index (TSI): 6 280
Wage: 1 452 ¤/week including 20% bonus
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: formidable Passing: solid
Winger: passable Defending: poor
Scoring: weak Set pieces: poor
kan je dat niet laten doen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:42 schreef Flappekz het volgende:
Godverkutje, ik moet mn paper vandaag inleveren![]()
Dat wordt nog wat...
Inleveren in geen probleem, dat is gewoon een kwestie van mailen. Maar hij is nog niet af, en om nou te zeggen dat ik me lekker kan concentreren....quote:
hmm.. ok. Kan je dat niet laten doen dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inleveren in geen probleem, dat is gewoon een kwestie van mailen. Maar hij is nog niet af, en om nou te zeggen dat ik me lekker kan concentreren....
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
Ow trouwens voor de verdedigen trainers. Ik heb nog een skilltraid in de aanbieding :
[..]
[..]
Iemand die hier een beter bod op wil doen?
[..]
Met een max tsi bij de tv van 1480. Die van mij heeft dus dik dik meer
[..]
quote:Trainingsrapport
Je trainer Dinis Inácio heeft het volgende vastgesteld:
Barker Chiara Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van rampzalig naar waardeloos.
Joakim Veltman Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van goed naar uitstekend.
Als t een smoes zou zijn niet nee, maar ik weet niet of dit kans maakt op uitstel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. ok. Kan je dat niet laten doen dan?
Maar dat is wel kut. Smoezen werken ook bij die opleiding niet zeker?
Ja, dat had veel eerder gekund als ik de laatste weken niet zo aan het prutsen was geweest. Heb er echt een potje van zitten maken de eerste weken van dit seizoen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Montignac
Ik had 1 17jarige stijger naar formi vleugel, die gaat eruit
Hoe komt dat dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, dat had veel eerder gekund als ik de laatste weken niet zo aan het prutsen was geweest. Heb er echt een potje van zitten maken de eerste weken van dit seizoen.
5 vorm stijgerquote:Janno Boll
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van slecht naar zwak.
Afgezien van de eerste allemaal traineesquote:Evert-Jan Corbeij
Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his passing skill from weak to inadequate.
Bart Tiggelaar
Increased his passing skill from inadequate to passable.
Sini¨a Vujević
His training efforts showed good results as his passing abilities increased from passable to solid.
Eugène Neelen
His training efforts showed good results as his passing abilities increased from weak to inadequate.
Terecht ook natuurlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:44 schreef Xummon het volgende:
1-0 verloren van jong Diepfries.
Weten hoelang je een grapje door kunt voeren is ook een kunst.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:05 schreef Flappekz het volgende:
En hoe heeft je jeugd vannacht getraind?
Ik hou niet van kunstquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:07 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Weten hoelang je een grapje door kunt voeren is ook een kunst.
Nope. Helemaal niks. Heb de spelers nog individueel nagekeken (ja, ik hou het zelf ook bijquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:08 schreef Flappekz het volgende:
Ik hou niet van kunst
ff OT: Had je nou serieus geen trainingsrapport bij je jeugd van de week?
Dat is wel bijzonder...ik heb dat nog niet meegemaakt! Heb je contact met de GM's opgenomen, om te vragen of dat hoort?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nope. Helemaal niks. Heb de spelers nog individueel nagekeken (ja, ik hou het zelf ook bij) en er was inderdaad niks veranderd.
Nee. Ik nam aan dat dit wel eens kon gebeuren. Of is dat niet zo?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:52 schreef Flappekz het volgende:
Dat is wel bijzonder...ik heb dat nog niet meegemaakt! Heb je contact met de GM's opgenomen, om te vragen of dat hoort?
Ik durf het niet voor anderen te zeggen, maar ik weet wel dat ik altijd training heb gehad bij de jeugd, hoe minimaal dan ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nee. Ik nam aan dat dit wel eens kon gebeuren. Of is dat niet zo?
Dan heb ik dus altijd mazzel gehadquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb ook al een aantal keer geen TU van de jeugd gehad. Maar het wil inderdaad niet zeggen dat er niets gebeurd is.
Zie je dan ook gewoon helemaal geen training, net zoals bij het hoofdteam?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb ook al een aantal keer geen TU van de jeugd gehad. Maar het wil inderdaad niet zeggen dat er niets gebeurd is.
Je krijgt gewoon geen trainingrapport te zien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Zie je dan ook gewoon helemaal geen training, net zoals bij het hoofdteam?
Zwaar kut lijkt me dat!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon geen trainingrapport te zien.
Heb even het laagste bedrag uit de tvgl geëvenaard voor je. Uiteindelijk zul je er wel rond een miljoen voor vangen lijkt me. Succes ermeequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
kan iemand een goed openingsbod op mijn winger abel sanchez lagos plaatsen binnen een uur? bedankt iig.
ps: 400k is al voldoende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dan hier nog maar een keertje ouderwets spammen.![]()
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:38 schreef Outpost76 het volgende:
Wil ik een advertentie plaatsen om mn speler te promoten kan dit niet meer
Beetje jammer. Hoe moet ik nu extra aandacht vragen?? In t forum daaro mag t nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dan hier nog maar een keertje ouderwets spammen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Heb even het laagste bedrag uit de tvgl geëvenaard voor je. Uiteindelijk zul je er wel rond een miljoen de 5 ton voor vangen lijkt me. Succes ermeeI'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Top thx hij is zelfs voor dik 6 ton de deur uit gegaanquote:
quote:24-10-2009
Je hebt een speler verkocht en 672 390 ¤ ontvangen.
Na een aardige bidwar. Er waren waarschijnlijk nog meer berichten maar dat was teveel voor Hattrick oid want ik heb nu all1 nog maar berichten over hem staan.quote:Teamnieuws
Pogromcy Niewiast biedt voor Joakim Veltman
Vigésimo Campeón biedt voor Joakim Veltman
brookers biedt voor Joakim Veltman
Chamorritos F.C. biedt voor Joakim Veltman
Lo Sfasabuchi biedt voor Joakim Veltman
Het Goede Doel biedt voor Joakim Veltman
NATIKA biedt voor Joakim Veltman
Chamorritos F.C. biedt voor Joakim Veltman
Lo Sfasabuchi biedt voor Joakim Veltman
Cleanwood Rangers biedt voor Joakim Veltman
SC diepFries biedt voor Joakim Veltman
SC diepFries biedt voor Joakim Veltman
IT Gruppen biedt voor Joakim Veltman
Husumer Underdogs 08 biedt voor Joakim Veltman
FC Strassen-Buggy biedt voor Joakim Veltman
Heeft ie al 104 dagenquote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Arnoud Jalink.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Positiespel wordt! Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Vleugelspel.
Het joch is langer dan z'n meeste leeftijdsgenoten, en hij weet hoe hij daar voordeel uit kan halen. Reken op hem voor prima kopballen.
Geven we hem een contract, baas?
Yep, die traint vol op verdedigen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:41 schreef elby1988 het volgende:
Beetje knullig vraagje, ik ben het even vergeten ;-)
Traint een vleugelverdediger in de jeugd nu op verdedigen (mits je verdedigen traint natuurlijk?)
Balen, mijn goed verdediger blijkt ook ineens goed vleugelspel te hebben, maar is al 16 jaar en 50 dagen..
Ouderwetsquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:13 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond maar weer de counter van stal halen
quote:
Winnen is niet onbelangrijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Weet alleen nog niet of ik PIC ga spelen.... wellicht heb ik als ik normaal speel een kans om te winnen
Nee ik moet zometeen gaan neukenquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:18 schreef Flappekz het volgende:
Wat ben je vroeg trouwens...wintertijd zeker?
Aha...daar zou ik ook mn bed voor uitkomen jaquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik moet zometeen gaan neuken
Om er zometeen weer in te duikenquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Aha...daar zou ik ook mn bed voor uitkomen ja
Hehe, nix mis mee hoor...have funquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Om er zometeen weer in te duiken
Jij ook.... met wat je ook mag gaan uitspoken vandaagquote:
Ben de was aan t doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij ook.... met wat je ook mag gaan uitspoken vandaag
Het is wel duidelijk wie bij jullie de broek aan heeftquote:
Ik...want ik ben zo lief om d'r lekker uit te laten slapenquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk wie bij jullie de broek aan heeft
Hij is pas 20 dagen in dienst, dus ik kan hem sowieso 17 jaar en 23 dagen pas promoveren.. Maar ook dan haal ik het niet, want zijn verdedigen is nog niet bekend, en vleugel pas matig.. Het is gewoon jammer, had meer gehooptquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yep, die traint vol op verdedigen.
Ik zou er overigens niet zo van balen hoor, hoop al tijden op zo'n speler
Goedemorgen deze mooie morgen!quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:51 schreef GotC het volgende:
Goeiemorgen!
Zal ik doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat leuk, doe hem maar de groetjes van ons. Hou het netjes he
Zorg er dan maar voor dat Possie het netjes houdtquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Zal ik doen![]()
En wat denk je wel niet van me zeg![]()
Ik zal 't hem zeggenquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zorg er dan maar voor dat Possie het netjes houdt
En ga niet op de bureaustoel zitten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zorg er dan maar voor dat Possie het netjes houdt
ehhhh, wil ik dit weten?quote:
Ik hoop t. Ik heb wat opgestuurd, maar ik moet maar tevreden zijn met een voldoende....als ik dat al haalquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hoe is het met je paper gegaan eigenlijk? Is dat nog gelukt?
hmm ok.. Anders is het vast wel mogelijk om te herkansen neem ik aan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik hoop t. Ik heb wat opgestuurd, maar ik moet maar tevreden zijn met een voldoende....als ik dat al haal
Eeehhhhmmmm..... dat is de beste vraag van vandaag, tot nu toe. Geen ideequote:Op zondag 25 oktober 2009 11:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm ok.. Anders is het vast wel mogelijk om te herkansen neem ik aan?
Ik heb geen idee.. herschrijven?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Eeehhhhmmmm..... dat is de beste vraag van vandaag, tot nu toe. Geen idee![]()
Maarja, hoe herkans je een paper?
OK. Ik hoop gewoon op een zesjequote:Op zondag 25 oktober 2009 12:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. herschrijven?
gelukkig heb je een vriendin die het wel weetquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Eeehhhhmmmm..... dat is de beste vraag van vandaag, tot nu toe. Geen idee![]()
Maarja, hoe herkans je een paper?
maar we duimen voor je hoor..quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:24 schreef GotC het volgende:
Je moet idd gewoon de feedback die je dan krijgt erin verwerken, klaar
Jammer van de leeftijd, 17y42d, maar toch wel leuk. In ieder geval goed te verkopen als hij eenmaal zover is.quote:Right, this week's candidate is 17 years of age and is called Lleyton Schrama.
This player has wretched Playmaking at this point in his career. If he develops well, I would say this chap can emerge with solid Keeper before joining the senior squad.
What do you say? Should we give him a chance?
quote:Hoor eens, Ewout de Zwaluw is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij redelijk zal blijven in Positiespel. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan hoop ik wel met je mee hoor
Is inderdaad een mooie, ik hoop dat z'n max snel bekend wordtquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:11 schreef GeneraalUli het volgende:
Leuke speler gescout net
[..]
Kan dus goed worden, en misschien uitstekend?
16y23d, ook niet al te oud.
quote:Aram de Bruyne (263288328)
17 jaar en 64 dagen, volgende verjaardag: 12-12-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Dynamo Delft
(sinds 25-10-2009 (7/40), )
Total Skill Index (TSI): 1 030
Loon: 370 ¤/week
5 920 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 6/20 redelijk
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 5/20 matig
Passen: 5/20 matig
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 3/20 slecht
Zitten ze hier gewoon over mij te roddelenquote:
Roddelen doen we hier nooitquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zitten ze hier gewoon over mij te roddelen
We hebben t alle2 netjes gehouden trouwens
Was erg gezellie!
Niks leuks te pullenquote:Bel Sebastian Bouwmans
|Sorry, maar ik kan je geen spelers meer aanbieden totdat je me ervan overtuigt dat je minder dan 16 spelers in je jeugdopleiding hebt.
Vandaar dat je nog niet in irc bent?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zitten ze hier gewoon over mij te roddelen
We hebben t alle2 netjes gehouden trouwens
Was erg gezellie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |