Inleveren in geen probleem, dat is gewoon een kwestie van mailen. Maar hij is nog niet af, en om nou te zeggen dat ik me lekker kan concentreren....quote:
hmm.. ok. Kan je dat niet laten doen dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inleveren in geen probleem, dat is gewoon een kwestie van mailen. Maar hij is nog niet af, en om nou te zeggen dat ik me lekker kan concentreren....
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
Ow trouwens voor de verdedigen trainers. Ik heb nog een skilltraid in de aanbieding :
[..]
[..]
Iemand die hier een beter bod op wil doen?
[..]
Met een max tsi bij de tv van 1480. Die van mij heeft dus dik dik meer
[..]
quote:Trainingsrapport
Je trainer Dinis Inácio heeft het volgende vastgesteld:
Barker Chiara Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van rampzalig naar waardeloos.
Joakim Veltman Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van goed naar uitstekend.
Als t een smoes zou zijn niet nee, maar ik weet niet of dit kans maakt op uitstel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. ok. Kan je dat niet laten doen dan?
Maar dat is wel kut. Smoezen werken ook bij die opleiding niet zeker?
Ja, dat had veel eerder gekund als ik de laatste weken niet zo aan het prutsen was geweest. Heb er echt een potje van zitten maken de eerste weken van dit seizoen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Montignac
Ik had 1 17jarige stijger naar formi vleugel, die gaat eruit
Hoe komt dat dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, dat had veel eerder gekund als ik de laatste weken niet zo aan het prutsen was geweest. Heb er echt een potje van zitten maken de eerste weken van dit seizoen.
5 vorm stijgerquote:Janno Boll
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van slecht naar zwak.
Afgezien van de eerste allemaal traineesquote:Evert-Jan Corbeij
Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his passing skill from weak to inadequate.
Bart Tiggelaar
Increased his passing skill from inadequate to passable.
Sini¨a Vujević
His training efforts showed good results as his passing abilities increased from passable to solid.
Eugène Neelen
His training efforts showed good results as his passing abilities increased from weak to inadequate.
Terecht ook natuurlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:44 schreef Xummon het volgende:
1-0 verloren van jong Diepfries.
Weten hoelang je een grapje door kunt voeren is ook een kunst.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:05 schreef Flappekz het volgende:
En hoe heeft je jeugd vannacht getraind?
Ik hou niet van kunstquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:07 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Weten hoelang je een grapje door kunt voeren is ook een kunst.
Nope. Helemaal niks. Heb de spelers nog individueel nagekeken (ja, ik hou het zelf ook bijquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:08 schreef Flappekz het volgende:
Ik hou niet van kunst
ff OT: Had je nou serieus geen trainingsrapport bij je jeugd van de week?
Dat is wel bijzonder...ik heb dat nog niet meegemaakt! Heb je contact met de GM's opgenomen, om te vragen of dat hoort?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nope. Helemaal niks. Heb de spelers nog individueel nagekeken (ja, ik hou het zelf ook bij) en er was inderdaad niks veranderd.
Nee. Ik nam aan dat dit wel eens kon gebeuren. Of is dat niet zo?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:52 schreef Flappekz het volgende:
Dat is wel bijzonder...ik heb dat nog niet meegemaakt! Heb je contact met de GM's opgenomen, om te vragen of dat hoort?
Ik durf het niet voor anderen te zeggen, maar ik weet wel dat ik altijd training heb gehad bij de jeugd, hoe minimaal dan ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nee. Ik nam aan dat dit wel eens kon gebeuren. Of is dat niet zo?
Dan heb ik dus altijd mazzel gehadquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb ook al een aantal keer geen TU van de jeugd gehad. Maar het wil inderdaad niet zeggen dat er niets gebeurd is.
Zie je dan ook gewoon helemaal geen training, net zoals bij het hoofdteam?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb ook al een aantal keer geen TU van de jeugd gehad. Maar het wil inderdaad niet zeggen dat er niets gebeurd is.
Je krijgt gewoon geen trainingrapport te zien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Zie je dan ook gewoon helemaal geen training, net zoals bij het hoofdteam?
Zwaar kut lijkt me dat!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon geen trainingrapport te zien.
Heb even het laagste bedrag uit de tvgl geëvenaard voor je. Uiteindelijk zul je er wel rond een miljoen voor vangen lijkt me. Succes ermeequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
kan iemand een goed openingsbod op mijn winger abel sanchez lagos plaatsen binnen een uur? bedankt iig.
ps: 400k is al voldoende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |