SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dan hier nog maar een keertje ouderwets spammen.![]()
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:38 schreef Outpost76 het volgende:
Wil ik een advertentie plaatsen om mn speler te promoten kan dit niet meer
Beetje jammer. Hoe moet ik nu extra aandacht vragen?? In t forum daaro mag t nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dan hier nog maar een keertje ouderwets spammen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Heb even het laagste bedrag uit de tvgl geëvenaard voor je. Uiteindelijk zul je er wel rond een miljoen de 5 ton voor vangen lijkt me. Succes ermeeI'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Top thx hij is zelfs voor dik 6 ton de deur uit gegaanquote:
quote:24-10-2009
Je hebt een speler verkocht en 672 390 ¤ ontvangen.
Na een aardige bidwar. Er waren waarschijnlijk nog meer berichten maar dat was teveel voor Hattrick oid want ik heb nu all1 nog maar berichten over hem staan.quote:Teamnieuws
Pogromcy Niewiast biedt voor Joakim Veltman
Vigésimo Campeón biedt voor Joakim Veltman
brookers biedt voor Joakim Veltman
Chamorritos F.C. biedt voor Joakim Veltman
Lo Sfasabuchi biedt voor Joakim Veltman
Het Goede Doel biedt voor Joakim Veltman
NATIKA biedt voor Joakim Veltman
Chamorritos F.C. biedt voor Joakim Veltman
Lo Sfasabuchi biedt voor Joakim Veltman
Cleanwood Rangers biedt voor Joakim Veltman
SC diepFries biedt voor Joakim Veltman
SC diepFries biedt voor Joakim Veltman
IT Gruppen biedt voor Joakim Veltman
Husumer Underdogs 08 biedt voor Joakim Veltman
FC Strassen-Buggy biedt voor Joakim Veltman
Heeft ie al 104 dagenquote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Arnoud Jalink.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Positiespel wordt! Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Vleugelspel.
Het joch is langer dan z'n meeste leeftijdsgenoten, en hij weet hoe hij daar voordeel uit kan halen. Reken op hem voor prima kopballen.
Geven we hem een contract, baas?
Yep, die traint vol op verdedigen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:41 schreef elby1988 het volgende:
Beetje knullig vraagje, ik ben het even vergeten ;-)
Traint een vleugelverdediger in de jeugd nu op verdedigen (mits je verdedigen traint natuurlijk?)
Balen, mijn goed verdediger blijkt ook ineens goed vleugelspel te hebben, maar is al 16 jaar en 50 dagen..
Ouderwetsquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:13 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond maar weer de counter van stal halen
quote:
Winnen is niet onbelangrijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Weet alleen nog niet of ik PIC ga spelen.... wellicht heb ik als ik normaal speel een kans om te winnen
Nee ik moet zometeen gaan neukenquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:18 schreef Flappekz het volgende:
Wat ben je vroeg trouwens...wintertijd zeker?
Aha...daar zou ik ook mn bed voor uitkomen jaquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik moet zometeen gaan neuken
Om er zometeen weer in te duikenquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Aha...daar zou ik ook mn bed voor uitkomen ja
Hehe, nix mis mee hoor...have funquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Om er zometeen weer in te duiken
Jij ook.... met wat je ook mag gaan uitspoken vandaagquote:
Ben de was aan t doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij ook.... met wat je ook mag gaan uitspoken vandaag
Het is wel duidelijk wie bij jullie de broek aan heeftquote:
Ik...want ik ben zo lief om d'r lekker uit te laten slapenquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk wie bij jullie de broek aan heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |