Hij is pas 20 dagen in dienst, dus ik kan hem sowieso 17 jaar en 23 dagen pas promoveren.. Maar ook dan haal ik het niet, want zijn verdedigen is nog niet bekend, en vleugel pas matig.. Het is gewoon jammer, had meer gehooptquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yep, die traint vol op verdedigen.
Ik zou er overigens niet zo van balen hoor, hoop al tijden op zo'n speler
Goedemorgen deze mooie morgen!quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:51 schreef GotC het volgende:
Goeiemorgen!
Zal ik doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat leuk, doe hem maar de groetjes van ons. Hou het netjes he
Zorg er dan maar voor dat Possie het netjes houdtquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Zal ik doen![]()
En wat denk je wel niet van me zeg![]()
Ik zal 't hem zeggenquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zorg er dan maar voor dat Possie het netjes houdt
En ga niet op de bureaustoel zitten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zorg er dan maar voor dat Possie het netjes houdt
ehhhh, wil ik dit weten?quote:
Ik hoop t. Ik heb wat opgestuurd, maar ik moet maar tevreden zijn met een voldoende....als ik dat al haalquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hoe is het met je paper gegaan eigenlijk? Is dat nog gelukt?
hmm ok.. Anders is het vast wel mogelijk om te herkansen neem ik aan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik hoop t. Ik heb wat opgestuurd, maar ik moet maar tevreden zijn met een voldoende....als ik dat al haal
Eeehhhhmmmm..... dat is de beste vraag van vandaag, tot nu toe. Geen ideequote:Op zondag 25 oktober 2009 11:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm ok.. Anders is het vast wel mogelijk om te herkansen neem ik aan?
Ik heb geen idee.. herschrijven?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Eeehhhhmmmm..... dat is de beste vraag van vandaag, tot nu toe. Geen idee![]()
Maarja, hoe herkans je een paper?
OK. Ik hoop gewoon op een zesjequote:Op zondag 25 oktober 2009 12:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. herschrijven?
gelukkig heb je een vriendin die het wel weetquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Eeehhhhmmmm..... dat is de beste vraag van vandaag, tot nu toe. Geen idee![]()
Maarja, hoe herkans je een paper?
maar we duimen voor je hoor..quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:24 schreef GotC het volgende:
Je moet idd gewoon de feedback die je dan krijgt erin verwerken, klaar
Jammer van de leeftijd, 17y42d, maar toch wel leuk. In ieder geval goed te verkopen als hij eenmaal zover is.quote:Right, this week's candidate is 17 years of age and is called Lleyton Schrama.
This player has wretched Playmaking at this point in his career. If he develops well, I would say this chap can emerge with solid Keeper before joining the senior squad.
What do you say? Should we give him a chance?
quote:Hoor eens, Ewout de Zwaluw is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij redelijk zal blijven in Positiespel. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan hoop ik wel met je mee hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |