En dát is dan weer door het schuldgevoel, richting de Heere of richting hun vrouw die thuis wacht met het avondeten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:41 schreef MikeyMo het volgende:
Mannen die door zo'n slet worden gepijpt daarentegen hoor je nooit klagen of ze nummer 20 of 30 zijn, en oordelen ook niet. dat komt hooguit na het orgasme
Je hebt gelijk wbt de ggd, maar internetpanels zijn volgens jou beter te vertrouwen? Ik twijfel daar ernstig aan..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:16 schreef speknek het volgende:
Nee een internetpanel. Als het bij de ggd was, zou het aantal sekspartner een stuk hoger zijn, ivm alle mensen die daar voor soatests komen.
In dit geval doe ik geen aannames en gaat het om iets meer dan 2 "slettebakken". Vermenigvuldig dat getal maar met een stuk of 25. En nee, dat is ook nog steeds niet erg betrouwbaar, maar als zo'n 80% daarvan in de categorie van 18 tot 30-jarigen al hoger zitten dan het onderzoek van hierboven aangeeft...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:50 schreef _Led_ het volgende:
Wat een geneuzel, deze onderzoeken zijn goed opgezet en een stuk representatiever dan even aan die 2 slettebakken van vriendinnen van je vragen wat hun aantal is en denken dat dat dan normaal is voor heel nederland.
Dan is het nog steeds niet erg betrouwbaar.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:16 schreef rozenijlpaard het volgende:
In dit geval doe ik geen aannames en gaat het om iets meer dan 2 "slettebakken". Vermenigvuldig dat getal maar met een stuk of 25. En nee, dat is ook nog steeds niet erg betrouwbaar, maar als zo'n 80% daarvan in de categorie van 18 tot 30-jarigen al hoger zitten dan het onderzoek van hierboven aangeeft...
Kijkend naar de data lijkt er een oververtegenwoordiging van hoogopgeleiden in te zitten. Alleen: de onderzoekers stellen dat hoogopgeleide vrouwen (als enige groep) juist significant meer bedpartners hebben gehad, ik vermoed omdat ze er langer over doen om te settelen. Dus ik denk echt dat het aan je eigen vriendengroep ligt (en wat led zegt: een steekproef van 50 mensen is niet betrouwbaarder dan een steekproef van 3000). En knap dat je van vijftig vrouwen weet hoeveel bedpartners ze hebben gehad. Ik zou het van m'n eigen beste vrienden niet eens zeker weten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:16 schreef rozenijlpaard het volgende:
Je hebt gelijk wbt de ggd, maar internetpanels zijn volgens jou beter te vertrouwen? Ik twijfel daar ernstig aan..
Nee, uitslag heeft geen invloed op de betrouwbaarheid. Taalfoutjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:42 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds niet erg betrouwbaar.
Hoe kom jij erbij dat de uitslag invloed zou hebben op de betrouwbaarheid ?
(Je zegt "dat is niet erg betrouwbaar, maar als zo'n 80 %..." )
Het zegt meer over jouw vriend(inn)enkring
Okee, laten we dan even de feiten opsommen :quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:11 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Nee, uitslag heeft geen invloed op de betrouwbaarheid. TaalfoutjeEn ik zei ook dat het nog steeds niet erg betrouwbaar is
Mijn vriend(inn)enkring bestaat uit heel normale mensen waarvan de meesten oa. een goede opleiding hebben en waarvan de dames voornamelijk van het type zijn waarvan je het echt helemaal niet zou verwachten dat ze zo leven of hebben geleefd.
En dat is dan wel weer leuk, want dan komen we weer terug bij de vriendin van de ts, die precies zo lijkt te zijn(vroeger een slet, tegenwoordig heel netjes)
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:16 schreef _Led_ het volgende:
[..]maar de vriendin van TS en jouw vriendinnen zijn de slettebakken die dat gemiddelde omhoog trekken.
Die vergelijking slaat dus nergens op. Maar verder, als hij haar een slet vond... wat doet ie nog bij haar? En als ik haar was en zou horen dat hij me met een slet vergeleek zou ik hem ook verlaten...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:05 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Waarom, enkel omdat ie hier anoniem compleet terecht post dat zijn vriendin vroeger een slet was ?
Wat klopt er dan niet aan die uitspraak ?
Beeld je ondertussen terwijl je het antwoord daarop verzint even 2 voetbalelftallen in die ze stuk voor stuk aan het afwerken is, om daarna aan de scheids- en lijnrechters te beginnen.
Jij doet alsof het zijn fout is dat zij vroeger niet zo kieskeurig was over wie ze afzoog, terwijl dat haar eigen keuze is geweest.
Ga je je uitspraken nou ook nog eens beargumenteren ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die vergelijking slaat dus nergens op.
Anders lees je gewoon de OP eensquote:Maar verder, als hij haar een slet vond... wat doet ie nog bij haar?
Ze was toch een slet ?quote:En als ik haar was en zou horen dat hij me met een slet vergeleek zou ik hem ook verlaten...
veel wisselende contacten is sletterig gedrag.quote:Waar is trouwens de scheidingslijn tussen veel wisselende contacten en slet zijn? Is dat bij 11? Of word dat bij 15?
Als je over een langere periode (3 jaar is een langere periode in mijn ogen) dat gedaan hebt is het heel wat anders dan dat je een vergelijking trekt met 2 complete voetbal elftallen en alles wat er aan officials lang het veld staat dat staat te wachten om afgewerkt te worden. Als jij daar van mening over verschilt, moet je dat zelf weten maar dan heb je een rare denkwijze.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:23 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ga je je uitspraken nou ook nog eens beargumenteren ?
[..]
lezen? Wat is dat? Domme opmerking, anders had ik toch ook geen commentaar gehad of wel.quote:Anders lees je gewoon de OP eens
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin. Een vrouw mag dus maar 1 partner per jaar hebben ofzo? Hoeveel partners heb jij gehad? Maakt dat jou ook gelijk een slet?quote:Ze was toch een slet ?
Als je vriendin vroeger een fles wodka per dag dronk mag je toch ook gewoon zeggen dat ze alcoholist was ?
[..]
veel wisselende contacten is sletterig gedrag.
In jouw ogen kan jouw moeder echt helemaal niks verkeerd doen he ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:01 schreef picardmike het volgende:
Ach man alle vrouwen pijpen mannen voor het minste geringste en de meeste rekenen het niet eens als seks. 30 is eigelijk nog weinig.
Oke, dan zullen we het daar maar op houdenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Kijkend naar de data lijkt er een oververtegenwoordiging van hoogopgeleiden in te zitten. Alleen: de onderzoekers stellen dat hoogopgeleide vrouwen (als enige groep) juist significant meer bedpartners hebben gehad, ik vermoed omdat ze er langer over doen om te settelen. Dus ik denk echt dat het aan je eigen vriendengroep ligt (en wat led zegt: een steekproef van 50 mensen is niet betrouwbaarder dan een steekproef van 3000). En knap dat je van vijftig vrouwen weet hoeveel bedpartners ze hebben gehad. Ik zou het van m'n eigen beste vrienden niet eens zeker weten.
Zulke meisjes kunnen echt twee kanten op vliegen. Of ze worden verlegen en vallen terug. Maar ik ken ook iemand die juist erg wild erdoor is geworden. Maar ze kan er inderdaad geen gevoel meer inleggen. TS, doe het rustig aan. Als ze je vertrouwt mag je verloop van tijd steeds meer. Of je bent de "good guy" geworden. Een jongen waarmee ze kan praten omdat ze nu geen interesse heeft in sex. Een maat van me bleef lang volhouden maar er bleef niks gebeuren. Tot het meisje hem dumpte en paar dagen later een relatie had met een macho vent die zeker aan zijn trekken kwam.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:33 schreef NiceThingsAddict het volgende:
ik heb niet alle pagina's doorgelezen, maar ik herken het probleem.
mijn (ex) vriendin was verkracht op erg jonge leeftijd, gecombineerd met een verre van stabiele thuissituatie mocht ze op dr 12e al gaan stappen zonder thuiskom-tijd...
lang verhaal kort, ontspoord, drugs, miskraam en op dr 15e afkickkliniek. in die tijd ook redelijk veel seks gehad met meerdere mannen, eigenlijk altijd onder invloed. kon er zelf totaal niet van genieten en vond het benen spreiden en wachten tot de vent zn ding had gedaan voldoende. ze had zich wel laten testen en had niets, daar vertrouwde ik haar wel in.
wat bij mij als vriend/relatie dus resulteerde in een ontzettend slecht seksleven, want zij kende het niet anders als gewoon de vent van zn zaad afhelpen. geen wisselende standjes, kon er zelf ook echt _niet_ van genieten. met moeite haar bijna klaar gekregen, sloot ze zich op in dr hoofd, 3 uur lang _niet_ bereikbaar/aanspreekbaar. heel erg moeilijk.
ik hield veel van haar en we deden een hoop leuke dingen, maar de bindingsangst (ik mocht het na 3 maanden nog geen relatie/mijn vriendin noemen..) gecombineerd met de slechte seks... dat was het toch wel na 4,5 maand.
Ja ja, weet ik, het moest live zijn ipv life.. Vandaar de gekscherende verandering van betekenis van het gebruikte woord.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:39 schreef speknek het volgende:
Nee present is goed, hij zegt "het leven in het heden".
Ja, hoe DURFT de TS zelf gevoelens te hebben !!!! Hij heeft een relatie dus mag ie nergens over nadenken of mee zitten, wat een walgelijk gedrag is dat zeg !quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:02 schreef Emanuelle_Bdsm het volgende:
Hmm....klinkt vooral alsof je een lul bent. Ze is beter af zonder je en kan iemand gebruiken die echt LUISTERT en haar wil begrijpen.
In plaats van zo lekker met jezelf en je sneue gevoelens te zitten...bah...naar ventje
Dat is toch ook logisch? Vrouwen zijn het zwakke geslacht, en mannen hebben uberhaupt geen gevoelens, het zijn botte horken die alleen maar proberen zoveel mogelijk leed onder de vrouwtjes aan te richten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:22 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, hoe DURFT de TS zelf gevoelens te hebben !!!! Hij heeft een relatie dus mag ie nergens over nadenken of mee zitten, wat een walgelijk gedrag is dat zeg !
Dom wicht, volgens jou tellen zeker alleen de gevoelens van vrouwen in een relatie ?
+quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:22 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, hoe DURFT de TS zelf gevoelens te hebben !!!! Hij heeft een relatie dus mag ie nergens over nadenken of mee zitten, wat een walgelijk gedrag is dat zeg !
Dom wicht, volgens jou tellen zeker alleen de gevoelens van vrouwen in een relatie ?
Ik denk dat dit komt omdat de meeste vrouwen zich hier inleven in de situatie van het vriendinnetje van TS.quote:Dat is toch ook logisch? Vrouwen zijn het zwakke geslacht, en mannen hebben uberhaupt geen gevoelens, het zijn botte horken die alleen maar proberen zoveel mogelijk leed onder de vrouwtjes aan te richten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |