pf, who caresquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:50 schreef Copycat het volgende:
Het zou inmiddels wel prettig zijn als TS weer eens reageert.
I care!quote:
Goed voor jouquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:42 schreef djenneke het volgende:
Wat een onzin. Dan ben ik zeker de uitzondering die de regel bevestigt ofzo? (Ben nog steeds samen met mijn eerste bedpartner).
Uit het onderzoek dat _Led_ postte:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:52 schreef rozenijlpaard het volgende:
Goed voor jou ^O^
Ik had beter niet "geen enkele" kunnen zeggen want dat ging behoorlijk in tegen het tweede deel van wat ik schreef, maar ik blijf erbij dat er maar heel weinig vrouwen zijn die het met minder dan 5 hebben gedaan.
En ik heb het hier over vrouwen uit nette omgevingen, niet alleen tokkies, al zijn die laatsten inderdaad veel erger.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 0 5,8 1 18,3 2 14,1 3 tot 5 28,5 6 tot 10 17,5 11 tot 20 9,8 21 of meer 5,9 |
Ik ben ook een slet danquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Uit het onderzoek dat _Led_ postte:
[ code verwijderd ]
Dus cumulatief: Heeft 100-(5.8+18.3+14.1+28.5) = 1/3 van de vrouwen in hun hele leven meer dan 5 bedpartners gehad. En het overgrote meerendeel dus 5 of minder.
1 ding eventjes. We zijn wij eigenlijk om daar over te oordelen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:10 schreef _Led_ het volgende:
Vast wel.
Maar dan nog is 30+ pijpslachtoffers op je 18e heel, heel erg veel.
Wij zijn de internethelden wiens mening de enige is die telt natuurlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:21 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
1 ding eventjes. We zijn wij eigenlijk om daar over te oordelen?
'Wij' hebben de cijfers ernaast van het nederlands gemiddelde, en het is gewoon heel erg veel in vergelijking daarmee.quote:Omdat 'wij' het veel vinden hoeft dat nog niet zo te zijn.
Ik vind het ook veel, maar niet dat je daar dan per sé een waarde-oordeel moet verbinden. TS zegt in de Op dat hij zijn vriendin al jaren goed kent, dus is het raar als hij helemaal nergens vanaf wist. Mijn gok is dat hij eigenlijk juist werd aangetrokken door dat 'wilde kantje' van haar en dat t hem tegenvalt dat zij blijkbaar is veranderdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:10 schreef _Led_ het volgende:
Vast wel.
Maar dan nog is 30+ pijpslachtoffers op je 18e heel, heel erg veel.
Ja goed, dan nog? Is daarbij meegerekend; de situaties van de personen die zich op dat moment daarin bevonden? Achtergrond? Emotionele situatie?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:22 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wij zijn de internethelden wiens mening de enige is die telt natuurlijk.
[..]
'Wij' hebben de cijfers ernaast van het nederlands gemiddelde, en het is gewoon heel erg veel in vergelijking daarmee.
Anderhalf keer het gemiddelde, soit.
Maar 8 x zoveel als je gemiddelde leeftijdsgenoot ?
Dat is gewoon Veel met de hoofdletter V.
...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:24 schreef speknek het volgende:
Ik ben maagd m'n puberteit doorgegaan, niemand wou me liefde geven.
Nu vind ik het leuk om met de stationcar en kinderzitje achterin naar afwerkplekken te gaan om mannen te pijpen. En m'n vriendin mag er niets van vinden, want wie is zij om erover te oordelen, ik ben ik en dit zijn mijn seksuele voorkeuren, en ik ging gewoon door een diep dal in m'n jeugd.
Dat heeft toch helemaal niks te maken met de beoordeling of iets veel of weinig is ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:25 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja goed, dan nog? Is daarbij meegerekend; de situaties van de personen die zich op dat moment daarin bevonden? Achtergrond? Emotionele situatie?
Je mag niet oordelen, je weet niet hoe ik me voelquote:
precies, als ze er problemen mee heeft zoekt ze toch een ander, die ongevoelige trutquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Je mag niet oordelen, je weet niet hoe ik me voel.
Mijn idee. Ik stuur er overigens altijd op aan dat ik een boete thuisgestuurd krijg, die ik dan net voor de ogen van mijn vriendin weggris, dat wind me op. Mocht ze 'm ooit eerder openmaken (daar is best kans op, want ik krijg drie boetes per week) ga ik heel boos worden als ze me iets verwijt. Ik ben ik, en ik heb mijn eigen voorkeuren, en het is niet aan haar om daarover te oordelen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:24 schreef speknek het volgende:
Ik ben maagd m'n puberteit doorgegaan, niemand wou me liefde geven.
Nu vind ik het leuk om met de stationcar en kinderzitje achterin naar afwerkplekken te gaan om mannen te pijpen. En m'n vriendin mag er niets van vinden, want wie is zij om erover te oordelen, ik ben ik en dit zijn mijn seksuele voorkeuren, en ik ging gewoon door een diep dal in m'n jeugd.
Achter elkaar?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:23 schreef chivasss het volgende:
komt erop neer dat ze zo'n 20-30 mannen gepijpt heeft
Als ze de boete openmaakt schendt ze je briefgeheim en wat denkt die trut wel niet, dat je dingen met elkaar deelt? Gelijk uitmakenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:32 schreef Sachertorte het volgende:
Mijn idee. Ik stuur er overigens altijd op aan dat ik een boete thuisgestuurd krijg, die ik dan net voor de ogen van mijn vriendin weggris, dat wind me op. Mocht ze 'm ooit eerder openmaken (daar is best kans op, want ik krijg drie boetes per week) ga ik heel boos worden als ze me iets verwijt. Ik ben ik, en ik heb mijn eigen voorkeuren, en het is niet aan haar om daarover te oordelen.
Nou precies. Dat staat in de wet, en de wet zegt niets over aantallen mannen pijpen. Ik weet dus wel wat erger is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Als ze de boete openmaakt schendt ze je briefgeheim en wat denkt die trut wel niet, dat je dingen met elkaar deelt? Gelijk uitmaken.
(sorry, ander steeds terugkerend topic)
Ja, dat soort onderzoeken ken ik en zijn gebaseerd op die leuke formuliertjes die je oa. bij de ggd meekrijgt. Om dat nu erg betrouwbaar te gaan noemen...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Uit het onderzoek dat _Led_ postte:
[ code verwijderd ]
Dus cumulatief: Heeft 100-(5.8+18.3+14.1+28.5) = 1/3 van de vrouwen in hun hele leven meer dan 5 bedpartners gehad. En het overgrote meerendeel dus 5 of minder.
Nee een internetpanel. Als het bij de ggd was, zou het aantal sekspartner een stuk hoger zijn, ivm alle mensen die daar voor soatests komen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:12 schreef rozenijlpaard het volgende:
Ja, dat soort onderzoeken ken ik en zijn gebaseerd op die leuke formuliertjes die je oa. bij de ggd meekrijgt. Om dat nu erg betrouwbaar te gaan noemen...
Wat een geneuzel, deze onderzoeken zijn goed opgezet en een stuk representatiever dan even aan die 2 slettebakken van vriendinnen van je vragen wat hun aantal is en denken dat dat dan normaal is voor heel nederland.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:12 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Ja, dat soort onderzoeken ken ik en zijn gebaseerd op die leuke formuliertjes die je oa. bij de ggd meekrijgt. Om dat nu erg betrouwbaar te gaan noemen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |