abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74038107
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zou het dan wle op prijs stellen om een beetje meer naar t oosten te gaan, Almere --> Enschede --> Utrecht is ruim 300 km. En dat is alleen de heenreis
Apeldoorn bijvoorbeeld?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_74038356
dat is prima te doen ligt tussen almere en enschede in
pi_74038471
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:27 schreef Cassandra87 het volgende:
dat is prima te doen ligt tussen almere en enschede in
Vandaar ook Apeldoorn
Hebben die lessen Topografie en Aardrijkskunde toch nog zin gehad
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_74039001
toppertje. Ik heb geen les topografie gehad, ik was aan t kijken in google maps
pi_74039043
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Hahaha
Niks mis mee dat gebruik ik ook als ik iets niet weet
14 SHADES OF GREY
  † In Memoriam † zondag 25 oktober 2009 @ 15:43:29 #106
21636 Feestkabouter
pi_74045117
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:52 schreef tijnbrein het volgende:

Mooi zo
Aangezien jij in Utrecht woont weet jij misschien wel een leuke en goede locatie voor die meet.
ik weet effe geen locatie. ik vind het erg moeilijk om in te schatten wat als locatie geschikt is. ook omdat iemand al aangaf een kroeg geen optie te vinden.
bij mij thuis is helaas ook geen optie.

mocht iemand een suggestie hebben dan ben ik wel bereid om dingen te regelen of zo......

niet lullig bedoeld, maar als het een stukkie van Utrecht af is ben ik er waarschijnlijk niet bij. ik ben best benieuwd naar zo'n meet, maar gezien mijn eerdere groepservaringen denk ik niet dat ik er veel aan ga hebben (ik ben erg snel een beetje de voorzitter/gespreksleider, ook met niet-autisten). en door mijn dwang + relatie ben ik best druk, dus als het niet in de buurt is vind ik het niet zo interessant.

maar omdat ik denk dat het voor jullie belangrijker is moet je dus niet teveel rekening houden met mij!

ik blijf meelezen over de meet en als het Utrecht wordt dan bemoei ik me er verder mee.
  † In Memoriam † zondag 25 oktober 2009 @ 15:45:54 #107
21636 Feestkabouter
pi_74045188
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:51 schreef Cassandra87 het volgende:
ik vraag het tegenwoordig aan mijn autistische neefje van 6. sinds ie Google Earth heeft ontdekt weet ie elk gehucht in NL zo'n beetje te vinden!
pi_74045274
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:54 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Geen probleem, als ik niets te doen heb op die dag (en ik moet toegeven dat dat de vraag is.. want ik ben echt heel erg druk) doe ik het graag. Ben gek op autorijden en op die manier kun je ook mee
Het aanbod an sich is gewoon al super
pi_74045322
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:43 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik weet effe geen locatie. ik vind het erg moeilijk om in te schatten wat als locatie geschikt is. ook omdat iemand al aangaf een kroeg geen optie te vinden.
bij mij thuis is helaas ook geen optie.

mocht iemand een suggestie hebben dan ben ik wel bereid om dingen te regelen of zo......

niet lullig bedoeld, maar als het een stukkie van Utrecht af is ben ik er waarschijnlijk niet bij. ik ben best benieuwd naar zo'n meet, maar gezien mijn eerdere groepservaringen denk ik niet dat ik er veel aan ga hebben (ik ben erg snel een beetje de voorzitter/gespreksleider, ook met niet-autisten). en door mijn dwang + relatie ben ik best druk, dus als het niet in de buurt is vind ik het niet zo interessant.

maar omdat ik denk dat het voor jullie belangrijker is moet je dus niet teveel rekening houden met mij!

ik blijf meelezen over de meet en als het Utrecht wordt dan bemoei ik me er verder mee.
Oke

Pff het wordt nu wel ingewikkeld

Als iedereen die naar een meet wilt mij een PM stuurt met het volgende:
Hoeveel mensen
Soort meet.
Etc

Zo kan ik een beter overzicht krijgen want ik zie nu de bomen door het bos niet meer.
14 SHADES OF GREY
pi_74045392
done

ps: als er vervoer is, is een cafe minder erg, scheelt nl een hoop overprikkeling en dan weet ik dat ik veilig thuis kom

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2009 15:53:18 ]
pi_74046033
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:51 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Bingo! Tot op zekere dag heeft niemand autisme, enkele maanden later is de hele familie het (misschien).
Gelukkig is er nog een sector waar wel werkgelegenheid is, de GGZ-sector!

Het is erfelijk en hij herkent er veel in. Ik had al vanaf m'n geboorte Asperger, alleen ben ik er dit jaar pas achtergekomen
Children of the night. What music they make.
pi_74046076
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:14 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Het is erfelijk en hij herkent er veel in. Ik had al vanaf m'n geboorte Asperger, alleen ben ik er dit jaar pas achtergekomen
Leuke een onzichbaar handicap
14 SHADES OF GREY
pi_74046778
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Leuke een onzichbaar handicap
Ja he
pi_74046837
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:36 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ja he
Ook geweldig hoe de maatschappij er mee omgaat het begrip dat je krijgt enzo echt geweldig
14 SHADES OF GREY
pi_74046920
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:14 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik denk dat zo’n diagnose op latere leeftijd heel ingrijpend kan zijn. Je vader kan eventueel te horen krijgen dat hij Asperger heeft. Het besef kan doordringen dat hij altijd al anders/autistisch is geweest.

Als je bepaalde moeilijkheden ondervindt, kan een diagnose voordelen hebben. Maar als je een (qua spanningen) gemiddeld leven hebt geleid, kan een diagnose in het autistisch spectrum ook tot verdriet leiden. Daarop volgt soms een langdurig verwerkingsproces.
pi_74047011
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:42 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Ik denk dat zo’n diagnose op latere leeftijd heel ingrijpend kan zijn. Je vader kan eventueel te horen krijgen dat hij Asperger heeft. Het besef kan doordringen dat hij altijd al anders/autistisch is geweest.

Als je bepaalde moeilijkheden ondervindt, kan een diagnose voordelen hebben. Maar als je een (qua spanningen) gemiddeld leven hebt geleid, kan een diagnose in het autistisch spectrum ook tot verdriet leiden. Daarop volgt soms een langdurig verwerkingsproces.
Niet alleen voor die persoon zelf maar ook voor de omgeving van die persoon. Dat heeft ook een enorme impact.
14 SHADES OF GREY
pi_74047027
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:42 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

True, maar ik denk dat m'n vader gewoon zijn schouders ophaalt als hij te horen krijgt dat hij Asperger heeft. Hij laat zich niet beinvloeden door een stickertje en zal zich ook niet ineens anders gaan gedragen ofzo
Hij is al 70 en allang met pensioen, dus ja
pi_74047133
@:Dehovenier en Sempron

Als iedereen die naar een meet wilt mij een PM stuurt met het volgende:
Hoeveel mensen
Soort meet.
Etc

Zo kan ik een beter overzicht krijgen want ik zie nu de bomen door het bos niet meer.
14 SHADES OF GREY
pi_74047787
*meldt!

jaja, ik pusht mijzelf een klein beetje in sociale situaties, omdat ik t leuk vind, maar ook om het te "leren":) uiteraard vind ik het tof om nieuwe mensen te leren kennen

wordt het btw een middag of avondprogramma?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_74047887
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 17:10 schreef robuust89 het volgende:
*meldt!

jaja, ik pusht mijzelf een klein beetje in sociale situaties, omdat ik t leuk vind, maar ook om het te "leren":) uiteraard vind ik het tof om nieuwe mensen te leren kennen

wordt het btw een middag of avondprogramma?
Waarschijnlijk gewoon overdag
14 SHADES OF GREY
pi_74047978
Liefst overdag want dat maakt t reizen voor mij wat prettiger, om nu savonds laat vanuit enschede terug te rijden Maar mij maakt t niet uit, alleen is mijn agenda erg vol dus ik hoor t wel!
pi_74048081
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 17:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Liefst overdag want dat maakt t reizen voor mij wat prettiger, om nu savonds laat vanuit enschede terug te rijden Maar mij maakt t niet uit, alleen is mijn agenda erg vol dus ik hoor t wel!
Laten we eerst kijken wie er allemaal en hoe. En vanuit daar verder werken. Dan volgt vanzelf een datum enzo.
14 SHADES OF GREY
pi_74048466
Dat waren mijn voorkeuren in ieder geval Rest maak niet uit namelijk
pi_74048494
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 17:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat waren mijn voorkeuren in ieder geval Rest maak niet uit namelijk
Dat maakt het weer iets makkelijker
14 SHADES OF GREY
pi_74049631
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:46 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

True, maar ik denk dat m'n vader gewoon zijn schouders ophaalt als hij te horen krijgt dat hij Asperger heeft. Hij laat zich niet beinvloeden door een stickertje en zal zich ook niet ineens anders gaan gedragen ofzo
Hij is al 70 en allang met pensioen, dus ja
Kijk eens aan, dat is weer eens wat anders dan jezelf helemaal opnieuw gaan ontdekken. Met vragen als: welke invloed heeft autisme op mijn leven, waarom wist ik dit niet eerder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')