het is mijn kloon trouwens !quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:44 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die denken dat mijn kloon de echte Nienke is.
Dat geldt toch voor de meeste topics in KLBquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:14 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
dit topic gaat nergens meer over
Maar je zou haar wel doen he?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:45 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat geldt toch voor de meeste topics in KLB![]()
Nu weet ik niet of jij de echte Nienke bent of een kloon van iemand hier, maar stel dat je het echt bent:
Hier in KLB is het standaard dat iedereen die een topic opent, of iedereen die het onderwerp is van een topic, afgezeken wordt... slaat nergens op, maar je doet er niks aan. Is ook niet persoonlijk bedoeld wat men zegt, maar als je gefrustreerd bent, kan je dat lekker op een forum afreageren, meelullen met de rest, en anoniem anderen af gaan zeiken.
En al diegenen die 'jou zouden doen', zullen in werkelijkheid niet verder komen dan met een rooie kop stotterend wat stuntelige dingen tegen je zeggen, om vervolgens te eindigen in bed met enkel de doos tissues![]()
Verder heb ik van het programma maar een stukje gezien, maar lijkt me niet dat je over een persoon uit een tv-programma een oordeel kan vellen. De tv-makers kunnen personen wegzetten zoals ze zelf willen, door dingen wel en niet te laten doen / uit te zenden.
wie nietquote:
En zelf een balk voor je kop hebben?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:11 schreef TwyLight het volgende:
Ik wou jullie allemaal even naaien en hier de foto't uit jullie fotoboeken plaatsen maar de grootste hosselaars hebben die natuurlijk weer nietStuk voor stuk ICT neem ik aan?
Da's voor de lolz, als je je op mij wilt aftrekken pm ik je wel een foto zonder balkje en in high def.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En zelf een balk voor je kop hebben?
Nee dank, ik ben aardig afgeknapt op je extra foto's.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Da's voor de lolz, als je je op mij wilt aftrekken pm ik je wel een foto zonder balkje en in high def.
Ik vond haar wel strak hoor, zou mezelf met haar aftrekken.quote:
ICT wie zit er met ze handen aan een laptop op ze fobo fotoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:11 schreef TwyLight het volgende:
Ik wou jullie allemaal even naaien en hier de foto't uit jullie fotoboeken plaatsen maar de grootste hosselaars hebben die natuurlijk weer nietStuk voor stuk ICT neem ik aan?
Synchroontrekken?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:20 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
Ik vond haar wel strak hoor, zou mezelf met haar aftrekken.
Bijna geownd, maar het was YouTubequote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:33 schreef garriej het volgende:
[..]
ICT wie zit er met ze handen aan een laptop op ze fobo foto
Sarcasme is soms moeilijk te begrijpenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:11 schreef TwyLight het volgende:
Onder het mom van "Sommige mensen".quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:59 schreef Szura het volgende:
Godverdomme leg ik je zo mooi uit hoe je een foto hier plaatst heb je het na meer dan een halve dag nog niet gedaan
Meer pics van dat sletje?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Bijna geownd, maar het was YouTube
[ afbeelding ]
Hij vroeg om pics, niet een beschrijving.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die is redelijk lelijk hoor, en een kankerwijf ook nog
Ze is lelijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij vroeg om pics, niet een beschrijving.
D'r achternaam is bekend, ik zeg pak het telefoonboek.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ze is lelijkDaar hoef ik geen pics van
![]()
Ik wil meer pics van nienke![]()
wat daar staan pics in?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
D'r achternaam is bekend, ik zeg pak het telefoonboek.
maar dan wel na de verkrachting? tochquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij mag d'r hoogstpersoonlijk om pics vragen.
Dat is aan hem.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:58 schreef wise het volgende:
[..]
maar dan wel na de verkrachting? toch
Ja, oud.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:03 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Laten we zeggen dat ik een van die 33 ben...
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Hey Nienke!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef Nienkeeeee het volgende:
Om de klonen hier in het niets te doen verdwijnen
een video boodschap voor jullie mensen.
Liefs, Nienke
Leuk filmpje, made my day.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef Nienkeeeee het volgende:
Liefs, Nienke
Damn.. ze ownt jullie allemaal met der laatste zinquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef Nienkeeeee het volgende:
Liefs, Nienke
OH SHIIIquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef Nienkeeeee het volgende:
Liefs, Nienke
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef Nienkeeeee het volgende:
Liefs, Nienke
Hahaha vet. Boeie ook wat fok ervan denkt of wat jij doet. Als jij je laat nemen door 10 negers, who the fuck cares, begrijp je? Doe je ding, en gebruik je lichaam waarvoor het is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef Nienkeeeee het volgende:
Liefs, Nienke
Klopt daaraan kan je zien dat dit filmpje nep is HOAXquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:12 schreef Vetklep het volgende:
- Edit
Fok!kers hebben jullie ook dat het beeld niet synchroon loopt met het geluid in het filmpje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |