Oeh ik ook jahquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
Muziek is ook een goede inderdaad. Ik heb een aardige collectie twijfelachtige jaren '80 muziek.
Hey, de eighties waren goed ja!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
Muziek is ook een goede inderdaad. Ik heb een aardige collectie twijfelachtige jaren '80 muziek.
De eighties waren gewoon goed inderdaad. Maar op een foute manier. Of fout op een goede manier.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hey, de eighties waren goed ja!
Als het over wansmaak gaat moeten we de nineties vooral noemen.
Luister dagelijks Stef Bos, en kijk naar GTSTquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:57 schreef Lano het volgende:
Ik heb van de week stiekem Stef bos en Clouseau weer es geluisterdXD
En heel stiekem heb ik Hole in the Wall met 1 oog meegekeken
die wil ik ooit zelf ook hebbenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind dit ook een van de meest geniale auto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de AMC Pacer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, prachkar. Ik heb een rare wansmaak met auto's. Ik houd van oude klassiekers die enorm slecht ontworpen zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind dit ook een van de meest geniale auto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de AMC Pacer.
Dat is ook gewoon een goede serie. Ik lig iedere aflevering weer dubbelquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:17 schreef Poeke het volgende:
...twee woorden
Happy Hardcore![]()
Luister stiekem als bijna 29 jarige dame (meestal loop ik in pak voor mijn werk) regelmatig de Happy Hardcore top 100op mijn iphone.
Maar ja, daar staat ook de top 100 disco op, en de hele collectie van Queen and so on, and so on
quote:
Second that!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:17 schreef Poeke het volgende:
...twee woorden
Happy Hardcore![]()
Luister stiekem als bijna 29 jarige dame (meestal loop ik in pak voor mijn werk) regelmatig de Happy Hardcore top 100op mijn iphone.
Maar ja, daar staat ook de top 100 disco op, en de hele collectie van Queen and so on, and so on
Ik las "Ik deed het vroeger voor de schoolkrant met leraren"quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:34 schreef Duvel het volgende:
Ik deed "vroeger"* voor de schoolkrant met leraren, o.a. over hun favoriete muziek. Steevast "Dire Straits".
En nu heb ik 't zelf opstaan en kan ik niet stil blijven zitten...
*(1994)
Er miste een cruciaal woord. Geëdit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik las "Ik deed het vroeger voor de schoolkrant met leraren"
Onterechte entryquote:
Zo slecht is Happy Hardcore inderdaad nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:21 schreef Wootism het volgende:
[..]
Second that!
Maar zo gek is dat niet! Pas nog in Maastricht kreeg Paul Elstak heel de zaal hakkende!
Volgens mij hebben veel mensen een verdrongen liefde voor dit genre.
Zoiets dus...
He! Je hebt gelijk! Ik ben overstag, happy hardcore is vanaf nu een serieuze muziekstijl die ik respecteer!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Zo slecht is Happy Hardcore inderdaad niet.
Alleen denken veel mensen dan meteen aan Hakkûhbar e.d.![]()
Zo een heb ik een tijd geleden in Maastricht zien staan, echt te vetquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:42 schreef Sander het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen al vanweged de naam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |