Wie weet wat die vriendin van je heeft meegemaakt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:25 schreef kissthethames het volgende:
(en dan hebben we het hier even niet over slachtoffers van misbruik etc.)
Verbitterde vrouwen die op voorhand het leven van hun dochters verpestenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:29 schreef kissthethames het volgende:
Niks, alleen haar moeder was bedrogen en waarschuwde haar voor 'foute mannen;
Is het geen optie dat hij er wel mee zit, maar dat het nét niet zo'n erge dealbreaker is dat hij de relatie erom zou beëindigen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:30 schreef Karina het volgende:
Wat kan jou het schelen? En die vriend zit er schijnbaar ook niet mee, anders had hij het wel uitgemaakt ondertussen.
En dan is het over een paar dagen uit en zit dat wijf te janken; "Het ging hem alleen maar oim de seksquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:30 schreef Karina het volgende:
Wat kan jou het schelen? En die vriend zit er schijnbaar ook niet mee, anders had hij het wel uitgemaakt ondertussen.
Ten eerste neem ik aan dat hij ook weet dat zij wil wachten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:25 schreef kissthethames het volgende:
Echter een vriend van me is 22 en heeft net een vriendin, die op haar 19e nog maagd is en steeds wil 'wachtne' met seks. Al een half jaar lang! Ze WIST dat hij al lang geen maagd was en ze wist dat hij graag seks wou, dan vind ik het gewoon gemeen om dan alsnog een relatie met hem te beginnen en hem dit te onthouden.
Want wat wil ze in godsnaam? Weten dat hij 'de ware' is? Dat weet je nooit! Hij wil al een relaite met haar, dat zou al goed genoeg moeten zijn. Ik snap dat mensen niet ontmaagd willen worden bij een one night stand, maar kom op... ik vind har gewoon echt heel erg naief en egoistisch,
Ieder zijn eigen ding toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:25 schreef kissthethames het volgende:
Mijn stelling is: wie niet klaar is voor seks is niet klaar voor een relatie
Jaja, je bent vrij in alles wat je wilt, zolang je je vriend maar neukt omdat hij dat wil? Klinkt volwassen. Ze heeft er vast een reden voor, en dat heb je als man te accepteren. Anders zoekt ie toch lekker een ander? Blijkbaar houdt hij niet genoeg van haar, dus als ik haar was zou ik hem dumpen, zo snel mogelijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:28 schreef TGVkopper het volgende:
Sja, ik snap zulke mensen ook niet.
Relatie (serieuzer dan kalverliefde) = neuken, geen gezeur
Ik neem aan dat hij ook wist welk maagdelijk vlees hij in de kuip had?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:25 schreef kissthethames het volgende:
Echter een vriend van me is 22 en heeft net een vriendin, die op haar 19e nog maagd is en steeds wil 'wachtne' met seks. Al een half jaar lang! Ze WIST dat hij al lang geen maagd was en ze wist dat hij graag seks wou, dan vind ik het gewoon gemeen om dan alsnog een relatie met hem te beginnen en hem dit te onthouden.
Moet je als man eens proberen uit principe het eerste halfjaar niet mee te gaan naar schoonmoeder, bioscooop en woonboulevardquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:51 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Jaja, je bent vrij in alles wat je wilt, zolang je je vriend maar neukt omdat hij dat wil? Klinkt volwassen. Ze heeft er vast een reden voor, en dat heb je als man te accepteren.
Is het niet zo dat jij je meer druk maakt om de relatie van je vriend, dan hij zelf doet?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:25 schreef kissthethames het volgende:
Mijn stelling is: wie niet klaar is voor seks is niet klaar voor een relatie
Vent, dump je vrouw, en doe het voortaan alleen met hoeren. Dan heb je alleen de lusten, en geen lasten. Blijkbaar willen veel mannen dat, maar helaas, hoeren zijn duur. Maar hoe hypocriet ben je als je zo denkt terwijl je een vriendin hebt? Blijkbaar zie je haar als hoer. Word anders eerst even volwassen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:58 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Moet je als man eens proberen uit principe het eerste halfjaar niet mee te gaan naar schoonmoeder, bioscooop en woonboulevard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |