Wie weet wat die vriendin van je heeft meegemaakt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:25 schreef kissthethames het volgende:
(en dan hebben we het hier even niet over slachtoffers van misbruik etc.)
Verbitterde vrouwen die op voorhand het leven van hun dochters verpestenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:29 schreef kissthethames het volgende:
Niks, alleen haar moeder was bedrogen en waarschuwde haar voor 'foute mannen;
Is het geen optie dat hij er wel mee zit, maar dat het nét niet zo'n erge dealbreaker is dat hij de relatie erom zou beëindigen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:30 schreef Karina het volgende:
Wat kan jou het schelen? En die vriend zit er schijnbaar ook niet mee, anders had hij het wel uitgemaakt ondertussen.
En dan is het over een paar dagen uit en zit dat wijf te janken; "Het ging hem alleen maar oim de seksquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:30 schreef Karina het volgende:
Wat kan jou het schelen? En die vriend zit er schijnbaar ook niet mee, anders had hij het wel uitgemaakt ondertussen.
Ten eerste neem ik aan dat hij ook weet dat zij wil wachten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:25 schreef kissthethames het volgende:
Echter een vriend van me is 22 en heeft net een vriendin, die op haar 19e nog maagd is en steeds wil 'wachtne' met seks. Al een half jaar lang! Ze WIST dat hij al lang geen maagd was en ze wist dat hij graag seks wou, dan vind ik het gewoon gemeen om dan alsnog een relatie met hem te beginnen en hem dit te onthouden.
Want wat wil ze in godsnaam? Weten dat hij 'de ware' is? Dat weet je nooit! Hij wil al een relaite met haar, dat zou al goed genoeg moeten zijn. Ik snap dat mensen niet ontmaagd willen worden bij een one night stand, maar kom op... ik vind har gewoon echt heel erg naief en egoistisch,
Ieder zijn eigen ding toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:25 schreef kissthethames het volgende:
Mijn stelling is: wie niet klaar is voor seks is niet klaar voor een relatie
Jaja, je bent vrij in alles wat je wilt, zolang je je vriend maar neukt omdat hij dat wil? Klinkt volwassen. Ze heeft er vast een reden voor, en dat heb je als man te accepteren. Anders zoekt ie toch lekker een ander? Blijkbaar houdt hij niet genoeg van haar, dus als ik haar was zou ik hem dumpen, zo snel mogelijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:28 schreef TGVkopper het volgende:
Sja, ik snap zulke mensen ook niet.
Relatie (serieuzer dan kalverliefde) = neuken, geen gezeur
Ik neem aan dat hij ook wist welk maagdelijk vlees hij in de kuip had?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:25 schreef kissthethames het volgende:
Echter een vriend van me is 22 en heeft net een vriendin, die op haar 19e nog maagd is en steeds wil 'wachtne' met seks. Al een half jaar lang! Ze WIST dat hij al lang geen maagd was en ze wist dat hij graag seks wou, dan vind ik het gewoon gemeen om dan alsnog een relatie met hem te beginnen en hem dit te onthouden.
Moet je als man eens proberen uit principe het eerste halfjaar niet mee te gaan naar schoonmoeder, bioscooop en woonboulevardquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:51 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Jaja, je bent vrij in alles wat je wilt, zolang je je vriend maar neukt omdat hij dat wil? Klinkt volwassen. Ze heeft er vast een reden voor, en dat heb je als man te accepteren.
Is het niet zo dat jij je meer druk maakt om de relatie van je vriend, dan hij zelf doet?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:25 schreef kissthethames het volgende:
Vent, dump je vrouw, en doe het voortaan alleen met hoeren. Dan heb je alleen de lusten, en geen lasten. Blijkbaar willen veel mannen dat, maar helaas, hoeren zijn duur. Maar hoe hypocriet ben je als je zo denkt terwijl je een vriendin hebt? Blijkbaar zie je haar als hoer. Word anders eerst even volwassen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:58 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Moet je als man eens proberen uit principe het eerste halfjaar niet mee te gaan naar schoonmoeder, bioscooop en woonboulevard
Het lijkt erop dat TS misschien wel meer in die vriend is geďnteresseerd. TS, neuk jij die gozer anders ff. Is hij niet zielig, hoef jij hem niet zielig te vinden, bijna iedereen blij.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:00 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Is het niet zo dat jij je meer druk maakt om de relatie van je vriend, dan hij zelf doet?
En trouwens een relatie draait om meer dan alleen seks, dus wie niet klaar is voor seks, hoeft niet persee ook niet klaar te zijn voor een relatie.
Een vrouw is altijd duur.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:02 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Vent, dump je vrouw, en doe het voortaan alleen met hoeren. Dan heb je alleen de lusten, en geen lasten. Blijkbaar willen veel mannen dat, maar helaas, hoeren zijn duur. Maar hoe hypocriet ben je als je zo denkt terwijl je een vriendin hebt? Blijkbaar zie je haar als hoer. Word anders eerst even volwassen?
Gast, open een topic. Een vrouw duur noemen, hoe volwassen ben je. Maar ja, dat had ik al vaker in twijfel getrokken. Blijkbaar wil je je waarde van je relatie meten op basis van de hoeveelheid seks t.o.v. de kosten die je hebt aan een vrouw. Als ik je vrouw zou zijn, en ik zou er achter komen dat je zo denkt, misschien zou ik je pik er dan wel afknippen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Een vrouw is altijd duur.
Ze mee uitnemen en kleding en cadeautjes op z'n tijd etcetc.. kost ook geld en waarschijnlijk meer als een hoer.
Maar ja ik klaag eigenlijk niet omdat ik graag meiden verwen en/of omdat ik een zachtaardige sukkel ben die veels te gul is en altijd misbruik van zich laat maken door voorgenoemde meiden....
Ik geloof dat ik zo ook maar een topic open.
Onzin. Hij heeft geen 'recht' op sex ofzo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:25 schreef kissthethames het volgende:
... dan vind ik het gewoon gemeen om dan alsnog een relatie met hem te beginnen en hem dit te onthouden.
klopt gewoon.quote:Mijn stelling is: wie niet klaar is voor seks is niet klaar voor een relatie
Nou, nou je neemt mn post wel HEEL serieus op zeg.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:13 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Gast, open een topic. Een vrouw duur noemen, hoe volwassen ben je. Maar ja, dat had ik al vaker in twijfel getrokken. Blijkbaar wil je je waarde van je relatie meten op basis van de hoeveelheid seks t.o.v. de kosten die je hebt aan een vrouw. Als ik je vrouw zou zijn, en ik zou er achter komen dat je zo denkt, misschien zou ik je pik er dan wel afknippen.
Ik zou niet gauw zeggen dat een vrouw duur is. Maar wat wel zo is, is dat een relatie geld kost. Als je dat niet inziet, is dat vrij naďef.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:13 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Gast, open een topic. Een vrouw duur noemen, hoe volwassen ben je. Maar ja, dat had ik al vaker in twijfel getrokken. Blijkbaar wil je je waarde van je relatie meten op basis van de hoeveelheid seks t.o.v. de kosten die je hebt aan een vrouw. Als ik je vrouw zou zijn, en ik zou er achter komen dat je zo denkt, misschien zou ik je pik er dan wel afknippen.
Jij bent zeker die zogenaamde vriendin en verwacht reacties als: 'nee joh, ze heeft gelijk' zodat je nog langer je vriend kunt cockteasen. Wat lowlife ben jij zegquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:25 schreef kissthethames het volgende:
Ik ben zelf in de twintig en toen ik voor het eerst seks had was ik 16. Ik had toen mijn eerste vriendje en na een maand zijn we er voor gegaan. In mijn hoofd had ik verhalen dat het speciaal zou zijn, maar het viel mee. We knuffelden gewoon zoals altijd, alleen toen kwam er nog penetratie bij. Het deed geen pijn maar was ook niet supergeweldig, dus ik dacht 'ah oke, chill'. Daarna nog verschillende anderen gedaan.
Nu heb ik een vaste relatie en geweldige seks, dus ikzelf heb niks te klagen.
Want wat wil ze in godsnaam? Weten dat hij 'de ware' is? Dat weet je nooit! Hij wil al een relaite met haar, dat zou al goed genoeg moeten zijn. Ik snap dat mensen niet ontmaagd willen worden bij een one night stand, maar kom op... ik vind har gewoon echt heel erg naief en egoistisch,
(en dan hebben we het hier even niet over slachtoffers van misbruik etc.)
Idd, dit is wel de állerhardste vorm van friendzone, als je de illusie krijgt een relatie te hebben die er heul nie is!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:26 schreef mgerben het volgende:
Je vriend heeft geen vriendin, zij is 'een vriendin'.
Ach, da's gewoon leuk om te melden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:34 schreef dawg het volgende:
ik snap niet waarom je dat eerste moet vermelden, je ontmaagding plus dat je nu geweldige seks hebt?
En wedden dat ze zich ná deze 'relatie' wél binnen een week keihard laat uitwonen door haar reboundvriendje?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Idd, dit is wel de állerhardste vorm van friendzone, als je de illusie krijgt een relatie te hebben die er heul nie is!
En dan is het eenmaal achter de rug:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:52 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een half jaar gewacht in mijn eerste relatie met seks hebben en was toen ook 19. Ik wilde gewoon heel zeker zijn dat ik er klaar voor was en dat ik wilde dat hij mijn eerste was. En hij zeurde nergens over.
Meijes zijn gewoon moeilijk over hun ontmaagding
Alles kost geld. Alleen leven is goedkoper dan met z'n tweeën. Sterker nog, met z'n tweeën is meer dan twee keer zo duur als alleen... klopt. Dus?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou niet gauw zeggen dat een vrouw duur is. Maar wat wel zo is, is dat een relatie geld kost. Als je dat niet inziet, is dat vrij naďef.
Nee, was wel blij dat ik het zo had aangepaktquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan is het eenmaal achter de rug:
Is dit alles oooooeeehooooeee
Als je in een relatie zit komen er allerlei kosten bij die je alleen (nauwelijks) niet hebt. Uit eten, dagje weg, aardigheidjes, etc. etc.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:00 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Alles kost geld. Alleen leven is goedkoper dan met z'n tweeën. Sterker nog, met z'n tweeën is meer dan twee keer zo duur als alleen... klopt. Dus?
Ja, want als je alleen bent dan ga je nauwelijks uit eten of leuke dingen doen ...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:06 schreef stbabylon het volgende:
Als je in een relatie zit komen er allerlei kosten bij die je alleen (nauwelijks) niet hebt. Uit eten, dagje weg, aardigheidjes, etc. etc.
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, want als je alleen bent dan ga je nauwelijks uit eten of leuke dingen doen ...
Grappig, vind je ook niet. Ik vind het nogal een veel zeggend antwoord.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, want als je alleen bent dan ga je nauwelijks uit eten of leuke dingen doen ...
Dan mag je nu mijn reactie daar op lezenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:13 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Grappig, vind je ook niet. Ik vind het nogal een veel zeggend antwoord.
Oh, oeps, je corrigeert. Wat je ook doet, kijk alleen maar eens naar de gemeentelijke belasting. Die is veelal opgesplitst in 1 persoon, of 3 of meer personen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Maar als ik in een relatie zit, ga ik nog steeds stappen met vrienden, of een dagje weg. In een relatie komen er EXTRA dingen bij. Tenminste, bij mij, ik ken ook mensen die hun normale sociale leven compleet laten vallen als ze aan een relatie komen.
Ik was al sorry aan het typen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan mag je nu mijn reactie daar op lezen
Is dat wel zo? kosten van de woning deel je door tweeën wat je anders in je eentje ophoest, ervanuitgaande dat het huis even groot kan zijn. Ook boodschappen doen voor twee personen kan veel goedkoper dan voor iemand alleen, denk ik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:00 schreef AlphaOmega het volgende:
Alles kost geld. Alleen leven is goedkoper dan met z'n tweeën. Sterker nog, met z'n tweeën is meer dan twee keer zo duur als alleen... klopt. Dus?
En deel je ook dingen die je voorheen alleen betaalde ... Volgens mij maakt het dus weinig uit, of je moet je vriendin overladen met cadeautjes en vinden dat de man alles behoort te betalen.quote:[b]Op dinsdag 20 oktober 2009 14:12 schreef stbabylon het volgende:[/b
Maar als ik in een relatie zit, ga ik nog steeds stappen met vrienden, of een dagje weg. In een relatie komen er EXTRA dingen bij.
Laat ik het zo zeggen. Uit ervaring hou ik meer geld over per maand als ik single ben dan wanneer ik een relatie heb.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:14 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Oh, oeps, je corrigeert. Wat je ook doet, kijk alleen maar eens naar de gemeentelijke belasting. Die is veelal opgesplitst in 1 persoon, of 3 of meer personen.
Ik vind niet dat een man alles hoort te betalen, maar het is mij vaak gebeurt dat het vrijwel automatisch gaat. Vind ik niet erg, ik doe het zelf, maar het gebeurt wel (kwam in de meeste gevallen ook omdat mijn salaris een stuk hoger lag dan dat van haar en dan is het logischquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
En deel je ook dingen die je voorheen alleen betaalde ... Volgens mij maakt het dus weinig uit, of je moet je vriendin overladen met cadeautjes en vinden dat de man alles behoort te betalen.
Als je met z'n tweeen dan ruimte genoeg hebt, dan valt het daar mee.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is dat wel zo? kosten van de woning deel je door tweeën wat je anders in je eentje ophoest, ervanuitgaande dat het huis even groot kan zijn. Ook boodschappen doen voor twee personen kan veel goedkoper dan voor iemand alleen, denk ik.
Heb ik ook heel duidelijk ervaren. Maar kun je dat je partner kwalijk nemen? Nee, anders, durf je dat überhaupt? Alleen iets van een tango dansen is niet zo moeilijk. Samen een tango dansen is iets heel anders. En het sleutelwoord is 'samen'.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Uit ervaring hou ik meer geld over per maand als ik single ben dan wanneer ik een relatie heb.
Schreef hij in een zin die vervolgens niet met een hoofdletter aanvangt.... stil maar, hoor. Meerdere zinnen zelfs.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:17 schreef zoalshetis het volgende:
het aantal taal-, spel- en stijlfouten in dit topic is echt diep triest. waarschijnlijk neuken jullie meer dan je oplet in de klas.
En volgens mij zijn er maar weinig huizen zň klein (behoudens studentenkamers natuurlijk) dat je er in je eentje kan wonen maar ónmogelijk met zijn tweeën.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:17 schreef AlphaOmega het volgende:
Als je met z'n tweeen dan ruimte genoeg hebt, dan valt het daar mee.
Je moet ook ergens met z'n tweeen willen wonen. En dan is er nog het verhaal over het eigendom, en het risico wat de ene loopt om bij de ander in te trekken. Daar komen al weer kosten om de hoek.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En volgens mij zijn er maar weinig huizen zň klein (behoudens studentenkamers natuurlijk) dat je er in je eentje kan wonen maar ónmogelijk met zijn tweeën.
lees mijn onderschrift spuit elf. dat is met opzet gedaan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:19 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Schreef hij in een zin die vervolgens niet met een hoofdletter aanvangt.... stil maar, hoor. Meerdere zinnen zelfs.
Gelukkig zei je 'trekken', daarmee gaat het toch weer over sex en dus ontopic.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:20 schreef AlphaOmega het volgende:
Je moet ook ergens met z'n tweeen willen wonen. En dan is er nog het verhaal over het eigendom, en het risico wat de ene loopt om bij de ander in te trekken. Daar komen al weer kosten om de hoek.
Nee, neem ik mijn partner totaal niet kwalijk (als ik een partner hebquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:18 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Heb ik ook heel duidelijk ervaren. Maar kun je dat je partner kwalijk nemen? Nee, anders, durf je dat überhaupt? Alleen iets van een tango dansen is niet zo moeilijk. Samen een tango dansen is iets heel anders. En het sleutelwoord is 'samen'.
Goed, joh, alle fouten corrigeren kost al die andere mensen te veel tijd, en nu?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lees mijn onderschrift spuit elf. dat is met opzet gedaan.
Maar daarmee invalideer je je eigen opmerking. Dus, loop maar weer door. En kom terug als je iets echt toe te voegen hebtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lees mijn onderschrift spuit elf. dat is met opzet gedaan.
Dan moet je dus niet meer aan een relatie beginnen. Als je klaagt dat iets geld kost, dan kun je het blijkbaar niet dragen, en moet je er niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, neem ik mijn partner totaal niet kwalijk (als ik een partner heb), maar dat was ook niet mijn stelling. Ik zei dat ik een relatie geld vind kosten. En dat staat los of ik dat iemand kwalijk neem
Op een dag weet je het zeker, je wordt moderator op Fok!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Gelukkig zei je 'trekken', daarmee gaat het toch weer over sex en dus ontopic.
Wie, ik? When pigs fly.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:24 schreef AlphaOmega het volgende:
Op een dag weet je het zeker, je wordt moderator op Fok!
Ik klaag nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:22 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet meer aan een relatie beginnen. Als je klaagt dat iets geld kost, dan kun je het blijkbaar niet dragen, en moet je er niet aan beginnen.
Er zijn trouwens genoeg vrouwen met hele hoge inkomens. Misschien een tip voor je?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik klaag nietIk stel iets vast. Accepteer het. En ga verder
Volgens mij heb je net niet helemaal door hoe ik er in sta.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:37 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Er zijn trouwens genoeg vrouwen met hele hoge inkomens. Misschien een tip voor je?
Oh, ik was bij die laatste even dequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij heb je net niet helemaal door hoe ik er in sta.
punt voor punt
- ik denk dat relaties meer geld kosten dan single zijn
- ik vind dat zelf geen probleem
- ik neem dat niemand kwalijk
En daarbij komt ze erachter dat het inderdaad niet zo'n big deal is, en bovendien een erg effectieve manier om aandacht en bevestiging te krijgen, dus werkt ze de rest van het plaatselijke elftal ook meteen maar ff af, ex 1 verbitterd en fappend op z'n zolderkamertje achterlatendquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:40 schreef S_1980 het volgende:
Maar meestal gaat het als volgt:
1. Meisje blijft maagd, ook al duurt de relate 2,5 jaar. De relatie gaat uit omdat 'neuken' zo'n issue is geworden dat het hele onderwerp sex spanning oplevert, in plaats van ontspanning.
2. Meisje is daarna 3 weken vrijgezel, ontmoet een nieuwe jongen en die krikt haar op de 4e date.
Dit dus. Dikke onzin dus dat je dan geen relatie kunt hebbenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:53 schreef cutegirly het volgende:
nouja zeg..iedereen moet toch zelf lekker belissen wanneer die ontmaagd word!
jij hebt nooit seks?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:40 schreef Hanoying het volgende:
In plaats van dat TS zich met haar eigen zaken bemoeit projecteert ze liever haar eigen sletterigheid op anderen zodat ze zichzelf niet als een snol hoeft te zien.
Irrelevant, ik maak me in ieder geval niet druk over het sexleven van anderen. Als dat meisje wil wachten dan wil ze wachten, waarom zou TS zich daar druk over moeten maken?quote:
Het ging mij er meer om dat jij de TS door haar gedrag als slet en/of snol bestempelde. Terwijl, los van haar opmerking richting haar maagdelijke vriendin, de TS helemaal niet zo heel raar is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:04 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Irrelevant, ik maak me in ieder geval niet druk over het sexleven van anderen. Als dat meisje wil wachten dan wil ze wachten, waarom zou TS zich daar druk over moeten maken?
Normaal gesproken zou ze zich daar niet druk over maken ->
Het feit dat ze dat wel doet geeft aan dat het haar irriteert ->
Het irriteert haar omdat ze zichzelf onderbewust een slettebak voelt en hiermee wordt geconfronteerd door het gedrag van de vriendin van haar vriend.
Elementary dear Watson.
Niet door haar gedrag maar door haar houding richting de maagd. Ik zie echt niet in waarom iemand zich druk zou moeten maken over het feit dat iemand waar hij/zij helemaal niets mee te maken heeft niet direct wil neuken maar er voor kiest een periode te wachten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat jij de TS door haar gedrag als slet en/of snol bestempelde. Terwijl, los van haar opmerking richting haar maagdelijke vriendin, de TS helemaal niet zo heel raar is.
Dit.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:40 schreef Hanoying het volgende:
In plaats van dat TS zich met haar eigen zaken bemoeit projecteert ze liever haar eigen sletterigheid op anderen zodat ze zichzelf niet als een snol hoeft te zien.
ben ik het niet helemaal mee eens! als je eten moet gaan halen voor 's avonds of weet ik voor wanneer, is er haast nooit wat voor je alleen, het is bijna altijd 2 stukken vlees in een bakje, en potje groenten is vaak veel te veel als je verse groenten wil bijv. een bloemkool issie ook altijd te groot!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:00 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:00 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Is het niet zo dat jij je meer druk maakt om de relatie van je vriend, dan hij zelf doet?
En trouwens een relatie draait om meer dan alleen seks, dus wie niet klaar is voor seks, hoeft niet persee ook niet klaar te zijn voor een relatie.
Ook mee eens.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:19 schreef speknek het volgende:
Dus... Dit meisje gaat waarschijnlijk ontmaagd worden door iemand die heel veel van d'r houdt, op een moment dat ze zelf weet waar ze mee bezig is, en door iemand die weet wat hij aan het doen is.
Maar jij vindt dat ze niet moet zeiken en net als jij ontmaagd moet worden op een manier die niet supergeweldig is, zodat ze achteraf denk 'ah ok, chill'.
Volgens mij ben je gewoon jaloers.
Ja ik begrijp wat je bedoeld. Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:13 schreef Devriejtas het volgende:
Ik ben het niet eens met je stelling, meestal gaat seks vanzelf, als een van de 2 gaat zeuren erom is er iets mis binnen jullie relatie(meestal).
Ik kon ook aan het begin van mijn relatie plat maar zo werkt het niet, ik vind dat een relatie als kern heeft liefde of gevoel, welke zich kan uiten via seks.
Misschien wat preuts maar ik denk dat er maar weinig mannen/jongens zijn die zo denken, maar vaak zie ik wel dat mijn relatie ten opzichte van mijn vrienden en kennisen dieper is, maar dit hoeft niet perce hier iets mee te maken te hebben, maar het wel een feit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |